بازرگانی تیدا
خانه / چای ایران / چای خوب چه مارکی بخرم؟

چای خوب چه مارکی بخرم؟

چای خوب چه مارکی بخرم؟ آیا بهترین چای خوب و خوش طعم ایرانی را می شناسید؟ قیمت فروش چای خوب در بازار چند است؟

چای خوب

چای خوب چیست؟

به چایی خوب و مرغوب لقب داده می شود که بتواند رایحه، رنگ و طعم مورد پسند را بدون رنگ و اسانس شیمایی از خود نمایان کند. در نواحی شمال ایران چای ها در بهترین شرایط جوی رشد و در معتبرترین کارخانه ها با تجربه بالا تولید و روانه بازار می شوند و این چای ها کاملا طبیعی و فاقد ماده افزودنی هستند از این رو به این چای ها لقب دیردم داده و به عنوان یکی از بهترین چای ها در دنیا شناخته شده می باشد و در تهیه آن از برگ های مرغوب و جوان بالایی گیاه چای استفاده می شود.

علائم چای خوب

  • خوش رنگ و بعد دم کشیدن زلال است.
  • برجدار فنجان نمی نشیند.
  • فاقد رنگ مصنوعی است.
  • دیردم است و سریع رنگ پس نمی دهد.
  • به دلیل عرضه تازه به بازار بوی ماندگی ندارد.

چای خوب

چای خوب چه ویژگی هایی دارد؟

  • طعمی گس و تلخ دارد.
  • وزین و سنگین است.
  • ظاهر ریز و پودری ندارد.
  • رایحه آن به شکلی طبیعی به مشام رسیده و دور از عطری شبیه ادکلن است.

چای خوب معرفی کنید؟

چای های تولید داخل ایران از نمونه های بارز یک چای اصل و خالص هستند و اعتماد بالایی را برای خریداران به همراه دارد. برداشت های متعدد چای در فصول مختلف بهار، تابستان و پاییز سبب شده تا چی های خوش رنگ و خوش رایحه ای را داشته و چای هر منظفه حتی دو شهر همجوار هم از نظر کیفیت با هم تفاوت دارند. برداشت چای بهاره یکی از انتخاب های پرتقاضا در میان خریداران بوده و همواره انواع چای این فصل مورد توجه قرار دارند.

چای خوب

چای خوب چه مارکی بخرم؟

چای ها با توجه به کیفیت و شکل ظاهری که دارند ارزش گذاری و نام نهاده می شوند و تا حدودی با این اسامی می توان به کیفیت و خصوصیات آن ها پی برد. سه نمونه چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم لیزری نمونه های پرفروش چای در بازار ایران هستند و خریداران برای انتخاب و خرید چای با مارک خوب همواره این نمونه ها را از چای سیاه و چای سبز مدنظر قرار می دهند.

قیمت چای خوب در بازار

هر چه چای از لحاظ کیفیت بالاتر باشد قطعا قیمتی بالاتر را خواهد داشت و بسیاری از خریداران که کیفیت چای برایشان حائز اهمیت است از این امر مطلع می باشند و واسطه ها و دست به دست شدن چای ها می تواند تا حد زیادی از کیفیت ها کاسته و بر قیمت ها تاثیرگذار باشند. برای ممانعت از این امر و کاستن از افزایش نرخ مجموعه بازار چای شمال با عرضه و فروش اینترنت چای به صورت مستقیم نازلترین قیمت ها را در کنار چای خالص و تضمینی ارائه و خریداران فرصت انتخاب بهترین چای و عرضه آن به مشتریان را خواهند داشت.

فروش چای خوب و خوش طعم شمال ایران لاهیجان

برای خرید چای از شمال شما چه راهکاری را بهتر می دانید؟ آیا خرید اینترنتی چای را تجربه کرده اید؟ آیا می دانید لاهیجان معتبرترین و قدیمی ترین مراکز چایسازی چای را دارا است؟ فرو چای خوب و خوش طعم شمال ایران لاهیجان با عرضه در شبکه های اینترنتی توسط مراکز اصلی فروش توانسته حمایت بیشتر و توجه بالاتری را شامل و از این رو خریداران عمده و حتی جزیی این روش را مورد تایید و از کیفیت و مرغوبیت چای سنتی و محلی ابراز رضایتمندی نموده اند.

چای خوب

مرکز خرید بهترین چای اصل

آیا چای اصل را به خوبی شناخته و تشخیص می دهید؟ از کجا چای اصل بخریم؟ زمان خرید بهترین چای را چگونه مطلع شویم؟ برداشت چای در ایران از نیمه دوم بهار آغاز و لذا أواخر اردیبهشت مناسب ترین زمان برای خرید چای خوب و بهترین می باشد و انتخاب و همکاری با مراکز چای در شهر هایی چون لاهیجان و شهر های همجوار آن می تواند در پیشبرد أمور و کسب درآمد بالاتر و تضمین کیفیت ها بسیار مثمر ثمر باشد. مرکز چای تیدا همواره مرغوب ترین چای فله و بهترین برند ها را عرضه و از صفر تا صد همراه شما خواهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای مرغوب

چای ایران با بهترین کیفیت را از کجا بخریم؟

چای ایران با بهترین کیفیت را از کجا بخریم؟ تولید چای خوب و اصل ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام