بازرگانی تیدا
خانه / چای بهاره / چای بهاره ایرانی لاهیجان با ارزان ترین قیمت

چای بهاره ایرانی لاهیجان با ارزان ترین قیمت

چای بهاره ایرانی لاهیجان با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت از تولید به مصرف عرضه می شود. برای خرید انواع چای اصل و درجه یک بهاره کدام مرکز را برگزینیم؟ آیا می دانید فروش چای لاهیجان در میان چای سنتی ایران بالاترین آمار تقاضای خرید را دارا است؟

چای بهاره

چای ایرانی بهاره لاهیجان

یکی از معتبرترین مراکز پرورش، تولید و فروش چای در ایران شهر لاهیجان است. برداشت برگ سبز چای در آغاز بهار از بهترین برگ ها با وسواس خاصی توسط چایکاران منطقه انجام و به بهترین شیوه سنتی تولید و خشک و روانه بازار می گردند که به چای بهاره معروف و بالارین سطح تقاضای چای در طول سال را دارا است. تنوع درجه بندی چای بهاره این اجازه را به متقاضیان داده تا چای مورد نظر و متنوع را جهت مصرف و فروش برگزینند.

زمان برداشت چای بهاره

آغاز برداشت اولین برگ سبز در بهار در نیمه دوم و فصل اردیبهشت آغاز می شود و هر ۴۵ روز یکبار تکرار می گردد. لذا بهترین زمان جهت ثبت سفارش خرید از نیمه دوم اردیبشت با افزایش حجم تولید آغاز می گردد و فرصت خوبی به جهت خرید مرغوب ترین چای اصیل بهاره می باشد.

تفاوت چای بهاره با سایر برداشت ها؟

استفاده شدن از برگ های بسیار جوان که مواد مغذی بسیاری را با توجه به یکدوره استراحت زمستانه در خود نهان داشته و خاصیت دارویی و درمانی بالاتر چای بهار را خاص و مورد توجه قرار داده است. کیفیت چای در این فصل بالاتر و درصد رایحه بیشتری را دارد. چای بهاره به خوش دمی و طعم و مزه بی نظیرش معروف بوده و جایگاه ویژه ای را کسب نموده است.

چای بهاره

چای های بهاره چه خواصی دارند؟

  • ضد عطش
  • ضد استرس
  • افزایش دهنده قدرت تمرکز
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • تنظیم کلسترول در سطح متعادل
  • کاهش خطر سکته
  • ضد تب
  • ذفع سموم بدن
  • آرامبخش
  • پیشگیری از رشد سلول های سرطانی
  • ممانعت از زوال مغز
  • محافظت و تقویت استخوان ها
  • عدم سوزش معده و..

چای بهاره

مرکز فروش چای اصل بهاره

برای فروش چای مراکز متعدی در سطح بازار مشغول به فعالیت هستند اما قطعا همه خریداران ارتباط مستقیم با مراکز عرضه چای در شمال علی الخصوص گیلان و لاهیجان را مورد توجه قرار داده و می توانند مرغوب ترین چای اصل بهاره و خالص را با قیمتی ارزان تر خریداری کنند. از طریق مرکز فروش چای شمال در لاهیجان بستر خوبی جهت ثبت سفارش از طریق فضای اینترنتی فراهم و می توان بدون دغدغه و شیوه ای آسان مرغوب ترین چای سنتی سیاه و سبز بهاره را خریداری نمود. امکان خرید عمده و کیلویی در مجموعه امکان پذیر بوده و جهت دریافت لیست قیمت و حداقل حجم سفاش می توانید با مشاورین و کارشناسان مجموعه تیدا در ارتباط باشید.

خرید انواع چای بهاره درجه یک کیلویی و عمده

خریدار عمده و یا کیلویی چای هستید؟ نیازمند خرید بهترین چای سال هستید؟ پس با ما همراه شده تا خرید انواع چای بهاره درجه یک کیلویی و عمده را در درجه بندی های مورد درخواست انجام نمایید. چنانچه به دنبال یک چای اصیل، خوش عطر، خوش رنگ و خوش رایحه هستید باید بدانید چای فصل بهار بهترین نمونه بوده و سطح تقاضای خرید آن حاکی از فروش تضمینی و اصالت این چای داشته و گزینه مطلوبی به جهت تکمیل سبد خرید می باشند.

چای بهاره

چای بهاره ایرانی لاهیجان با ارزان تر قیمت

یکی از مباحث مهم در زمان خرید قیمت کالا یا محصول است این روز ها ارتباط نزدیکی میان خریداران و فروشندگان اصلی یا منابع تولید فراهم گردیده و سبب شده تا قیمت ها نسبت به قبل ارزان تر و کیفیت ها تضمینی تر و مورد تایید شوند. مجموعه بازار چای شمال همواره با دستچین نمودن چای خالص و ارائه قیمت های ارزان تر به جهت ارسال مستقیم در تلاش است تا فرهنگ سازی مصرف چای اصیل ایرانی را بیش از پیش ترویج و حمایت از چایکاران و مصرف کنندگان را به بهترین نحو انجام نماید.

چای بهاره لاهیجان فروش در سراسر بازار ایران

متقاضیان خرید چای در سراسر بازار ایران هم اینک این امکان را دارند تا چای سیاه و چای سبز ایران را در درجه بندی های ائم از چای سرگل، چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم، چای باروتی، چای خاکه، چای کله مورچه، چای دستی در سریع ترین زمان ممکن در سراسر کشور تهیه نمایند. مراکز فعال فروش چای فرصت های خوبی را از طریق فروش آنلاین فراهم کرده اند و می توان معبرترین چای ارگانیک دنیا را در اختیار داشت.

چای بهاره

نمایندگی چای بهاره لاهیجان

نمایندگی های چای از طرف تولیدکنندگان فعالیت مستمر و خوبی را در بازار دارا بوده و خریداران فرصت خرید چای شمال ایرانی را دارا هستند. نمایندگی چای بهاره لاهیجان فروش اینترنتی چای را برای همه متقاضیان در طول سال فراهم و می توان علاوه بر خرید و عرضه چای در داخل برترین انواع چای صادراتی را نیز جهت صادرات به اقصی نقاط دنیا به راحتی در تناژ مورد نظر به همراه مدارک مورد نظر در اختیار داشت.

پخش چای بهاره ۱۰۰% طبیعی

با دسترسی هر چه بهتر به چای می توان تقاضای بیشتری را نیز شاهد بود. با پخش چای بهاره ۱۰۰% طبیعی از طریق مرکز پیش رو این امکان میسر شده تا در هر زمان بتوان چای بهاره، برداشت تابستانه و پاییزه را تازه و دست اول تامین نمود. خریداران عمده می توانند نمونه های چای فله و برترین برند چای را در بسته های سنتی سفارش و در محل مورد توافق پس از انجام مراحل مد نظر دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش انواع چای بهاره

آغاز فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳

فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳ آغاز شد. انواع چای بهاره با دارا بودن بهترین کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام