بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / چای برتر ایرانی را چگونه و از کجا بخریم؟

چای برتر ایرانی را چگونه و از کجا بخریم؟

چای برتر ایرانی را چگونه و از کجا بخریم؟ مرکز فروش بهترین چای در بازار ایران کجاست؟ مراکز فعال خرید و فروش چای در نواحی شمال همچون گیلان همواره مرغوب ترین انواع چای فله و بسته بندی را با قیمت های ارزان تر و رقابتی ارائه می نمایند.

شاید این روز ها خرید چای که یک نوشیدنی اجبناب ناپذیر در زندگی روزمره ما ایرانی ها است با مشکلات بسیاری در بازار مواجه باشد چرا که تنوع چای در بسته بندی ها و برند ها انتخاب یک چای خوب و مورد نظر را برای خریداران با مشکلات جدی مواجه نموده و برای شناخت آن لازم است یا فرد متبحری باشید و یا در ارتباط با مراکز تخصص و کمک و مشاوره گرفتن در خرید باشید.

چای برتر ایرانی

چای اصیل ایرانی

چای ایرانی که از چای های سالم و طبیعی در دنیا است که توانسته با حفظ و رعایت قوانین تولید سنتی چای همچنان طرفداران رو به رشدی را در بازار به خود اختصاص دهد. چای ایرانی به دلیل عدم دستکاری و فرآوری دارای طعم گس و تلخی بوده و برای آماده شدن نیاز به دمکشیدن دارد تا رنگ و رایحه بی نظیر خود را نمایان نماید. چای اصیل ایرانی در بهترین نقاط جو گیلان رشد و از این رو کیفیت عالی و درجه یک را دارا است.

بهترین چای ایرانی کدام است؟

بهترین چای ایرانی در زمان بهار با آغاز برداشت برگ سبز تولید و در زمره پرفروش ترین و پرتقاضاترین چای در این زمان نام دارد که بدان چای سرگل یا زرین یا سرچین بهاره گفته می شود و خاصیت درمانی بالایی را نیز دارا است. چای سرگل به عنوان چای برتر ایرانی همواره ارزش قیمتی بالاتری داشته و نوع چای سیاه از طالبان و مشتریان بیشتری برخوردار است.

چای برتر ایرانی

چای برتر ایرانی را چگونه و از کجا بخریم؟

برای خرید چای برتر ایرانی کافیست تا سری به سایت ها و یا مستقیم به مراجع تولید چای در گیلان و مازندران بزنید. اما این روز ها سایت ها و فروشگاه های اینترنتی چای از سمت مراکز اصلی توانته اند همواره نقش مهمی را در عرضه و فروش دست اول چای داشته باشند و لذا چای سنتی، اعلا و درجه یک را به شکل تازه و با قیمت های خوب ارائه می نمایند، ضمن اینکه می توان از مشاوره و کارشناسی این مجموعه ها استفاده نمود. مجموعه تیدا به عنوان بزرگ ترین و معتبرترین مرجع چای شمال گزینه و فرصت عالی را برای خریداران عمده و جزیی چای فراهم نموده است.

چای برتر ایرانی

فروش چای برتر ایرانی طبیعی و فاقد اسانس

برای اینکه بتوان به چای فاقد اسانس و کاملا طبیعی دسترسی داشت همواره کارخانه های تولید چای در شمال از معتبرترین گزینه ها هستند چرا که چای های وارداتی هیچ نشان و سندی از تولید طبیعی و ماده فاقد رنگ نداشته و نمی توان به تاریخ بر روی بسته چای اتکا نمود چرا که ماه ها چای پشت درب گمرک منتظر ورود به بازار مانده و تازه نیستند.هم اینک فروش چای برتر ایرانی در نمونه های درجه بندی از قوی تا ضعیف فراهم و خریداران با توجه به نوع درخواست و رنج قیمت می توانند انواع چای ائم از چای سرگل، چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم و چای باروتی را در تنوعی از ارقام چای سیاه و چای سبز خریداری نمایند.

بهترین مارک چای خوب در بازار ایران

همان طور که می دانید چای فله با تقاضای بالایی در بازار ایران مواجه است اما کم نیستند برند ها و مارک های چای خوبی که در این بازار به رقابت پرداخته و همواره چای خوب و اصل و ۱۰۰% خالص را در بسته ها و وزن های مختلف توزیع می نمایند که همواره می توان برای خرید چای برتر ایرانی به این مراکز نیز اتکا نمود. از بهترین مارک چای تولید داخلی در بازار ایران می توان به برند های زیر اشاره نمود.

  • چای رفاه
  • چای تیما
  • چای غنچه اصیل
  • چای تیمن
  • چای معروف
  • چای نوشین
  • چای نادری
  • چای کارمین
  • چای گلستان
  • چای نیوشا و..

مرکز فروش بهترین چای در بازار ایران کجاست؟

استان گیلان از معتبرترین و بهترین مراکز پرورش چای و تولید آن برخوردار است و شهر چای ایران یعنی لاهیجان در این استان واقع بوده که کارخانه های فعال چایسازی بسیاری داشته و به عنوان مرکز فروش بهترین چای برتر ایرانی در بازار شناخته شده می باشد، بنابراین همکاری با مراجع فروش چای لاهیجان می تواند فرصت خوبی را جهت تهیه و تامین مرغوب ترین چای سنتی و خالص ایجاد نمایند. مجموعه چای تیدا از جمله مراکز عرضه و پخش عمده چای در لاهیجان بوده و همواره انواع چای سیاه و سبز خالص را در بازار سراسر ایران توزیع می نماید.

چای برتر ایرانی

خرید چای ایرانی لاهیجان یک چای خوب و درجه یک

خریداران و متقاضیان چای برتر ایرانی می توانند جهت تکمیل سبد خرید خود انواع چای خوب و درجه یک را از طریق ارتباط با مشاورین و کارشناسان مرکز اقدام نموده و چای بهاره، تابستانه و پاییزه را با تنوعی از کیفیت و طعم و رنگی بی نظیر در اختیار داشته باشند. لازم است بدانید که تمامی چای ها تضمینی، خالص و فاقد هر گونه ماده افزودنی بوده و می توان در هر فرصتی اقدام به ارائه لیست سفارشات و دریافت قیمت از این مرکز مقابل نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید چای خالص

خرید چای خالص ایرانی ارگانیک

خرید چای خالص ایرانی ارگانیک چگونه و از کجا انجام دهیم؟ مشخصات و قیمت چای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام