بازرگانی تیدا
خانه / چای ایران / چای ایران با بهترین کیفیت را از کجا بخریم؟

چای ایران با بهترین کیفیت را از کجا بخریم؟

چای ایران با بهترین کیفیت را از کجا بخریم؟ تولید چای خوب و اصل ایران متعلق به کدام شهر و منطقه می باشد؟ برای خرید انواع چای ارگانیک با قیمت ارزان و ۱۰۰% خالص با مرکز فروش چای ایرانی همراه باشید.

چای ایران

تولید چای در ایران

ایران یک از مناطق پرورش و تولید چای در دنیا برشمرده می شود که سال ها از فعالیتش در این زمینه می گذرد. فردی با نام کاشف السلطنه برای اولین بار چای را به ایران آورد و سبب ترویج و کشت آن در کشورمان شد. شاید بپرسید تولید چای خوب و اصل ایران متعلق به کدام شهر و منطقه می باشد؟ برای اولین بار آزمون در لاهیجان در استان گیلان انجام و با موفقیت در این زمینه سپس کشتش به سایر شهر های همجوار گسترش یافت به طوری که چای ایران هم اینک در استان گیلان با ۹۰% سطح و در بخش هایی از مازندران پرورش و تولید می گردد. از زمان های برداشت می توان به :

  • برداشت بهاره
  • برداشت تابستانه
  • برداشت پاییزه

اشاره نمود از آغاز برداشت به فاصله هر ۴۵ روز یکبار عملیات برداشت برگ سبز مجدد از باغات چای انجام می شود.

چای ایران

از تولیدات چای ایران کدام چای ها را می توان نام برد؟

  • چای سیاه
  • چای سبز
  • چای سفید
  • چای دستی کاملا سنتی تولید توسط چایکاران
  • کیفیت چای ایران

از آنجا که شرایط اقلیمی مناسبی در استان های گیلان و مازندران مهیا می باشد لذا گیاه چای به طبیعی ترین شکل ممکن در ارتفاعات و مناطق پست رشد یافته و نیازمند هیچ ماده شیمیایی نمی باشد. در کارخانه ها نیز به شیوه سنتی یا ارتدوکس چای تولید و فاقد هر ماده افزوذنی است لذا از این چای به عنوان یکی از بهترین چای ارگانیک و سالم دنیا یاد شده و کاملا خالص و برای دریافت بهترین کیفیت از آن لازم است تا به درستی آن را دم کنید.

اسم بهترین برند چای ایران چیست؟

از درجه بندی های متنوع در چای های ایرانی که شامل درجه های ۱ و ۲ و ۳ و ریز و درشت نمونه ها می شوند رتبه اول به اولین چای برداشت بهار یعنی چای سرگل داشته و سپس چای ممتاز پرفروش ترین و چای قلم لیزری در رده سوم جدول قرار دارد. از برداشت ها نیز برداشت بهاره نسبت به تابستانه و پاییزه در اولویت قرار گرفته است. نمونه های برتر دارای ارزش قیمتی بالاتری نیز نسبت به سایر نمونه ها می باشند.

چای ایران

چای ایران با بهترین کیفیت را از کجا بخریم؟

برای اینکه بهترین کیفیت چای را در اختیار داشته باشیم باید چای را شناخته و یا با اطلاعات کافی آن را از مراکز فروش در سطح بازار تهیه نماییم. چای های تولید شده در ایران با داشتن ویژگی های مختص با ذائقه ما ایرانی ها و سلامت مورد تایید از گزینه های مطلوب به جهت خرید برشمرده می شوند. کارخانه های چایسازی برگ های سبز چای را در بهترین شرایط استاندارد تولید و روانه بازار فروش می کنند. مرکز فروش چای ارگانیک ایرانی در لاهیجان همواره بستر مناسبی ا به جهت عرضه مستقیم و بدون واسطه چای فراهم نموده تا شما بتوانید بالاترین کیفیت ها و مرغوب ترین چای سنتی اصل را با نازلترین قیمت خرید نمایید.

چای ایران

فروش چای خوب و اصل در بازار چای ایران

فروشنده های بسیاری در سطح بازار ایران فعالیت داشته و خریداران بر حسب سلایق چای های مورد نظر را از آن ها تامین می کنند. اما قطعا هر خریداری دسترسی به چای تازه و خالص را مورد تایید دارد. این روز ها راه های ارتباطی بسیار نزدیک و ارتباط و تعامل خوبی میان فروشنده و خریدار ایجاد و هر خریدار ائم از خریدار عمده و خریدار جزیی می تواند با خرید اینترنتی چای از سوی فروشگاه های برپا شده از مراکز چای گیلان انواع چای خوب و اصل ائم از چای فله و بهترین مارک چای لاهیجان را تهیه و تامین نماید.

صادرات چای ایران

ایران با داشتن کشور های بسیاری در همسایگی خود و روابط تجاری خوب و هم ذائقه بودن با آن ها شرایط خوبی برای تبادلات چای فراهم و سالانه حجم بالایی از چای از طریق مرز های مختلف روانه بازار های مختلف ائم از کشور های:

  • عراق
  • افغانستان
  • روسیه
  • ازبکستان
  • تاجیکستان
  • امارات
  • ترکیه و سایر نقاط دنیا می نماید.

چای سیاه بالاترین حجم ارسال را نسبت به چای سبز دارد و همواره تامین این چای ها با قیمت مناسب مدنظر تجار قرار دارد. جهت تامین کلی انواع چای صادراتی ائم از چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم، چای باروتی، چای خاکه در درجه بندی های متنوع و قیمت های ارزان همواره مراکز فعال در این زمینه در گیلان از معتبرترین ماجع محسوب خواهند شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

بهترین قیمت فروش برای چای سیاه فله

چای خوب چه مارکی بخرم؟

چای خوب چه مارکی بخرم؟ آیا بهترین چای خوب و خوش طعم ایرانی را می …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام