بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / چای ایرانی و خرید بهترین انواع چای ارگانیگ

چای ایرانی و خرید بهترین انواع چای ارگانیگ

چای ایرانی یکی از بهترین چای های طبیعی در دنیا شناخته شده و به اثبات رسیده است. به دنبال خرید عمده انواع چای ایرانی درجه یک و خالص هستید؟ می دانستید که هم اکنون فروش اینترنتی چای ارگانیک ایرانی به صورت مستقیم از شمال و کارخانه های چایسازی نیز در حال انجام است؟

مناطق کشت چای ایرانی

چای ایرانی تنها در دو استان شمالی مازندران و گیلان پرورش و تولید می شود و چایکاری به بخش مهم معیشتی و اقتصادی مبدل گردیده است. با توجه به اینکه این مناطق دارای آب و هوا و اقلیم مناسب جهت رشد گیاه چای را دارا می باشند لذا هیچ نیاز مبرمی نسبت به استفاده از سموم شیمیایی در این نقاط احساس نمی شود. چای ارگانیک حاصل برداشت و با عنوان مرغوب ترین و سالم ترین چای می باشد که حاوی هیچ مواد افزودنی و اسانسی نیز نمی باشد. با وجود باغات وسیع چای در شمال می توان مراکز و کارخانه های چایسازی بسیاری را در این خطه ها مشاهده نمود که رقابت تنگاتنگی را برای بالاتر بودن کیفیت ایجاد نموده است ضمن اینکه خرید های عمده و بالایی را در طی سال از این نقاط شاهد می باشیم.

چای ایرانی

چای ایرانی ارگانیکبهترین چای ایرانی

انواع چای ایرانی

و اسامی و درجه ها عبارتند از :

  • چای سرگل ایرانی
  • چای ممتاز ایرانی
  • چای شکسته ایرانی
  • چای باروتی ایرانی
  • چای قلم ایرانی
  • چای خاکه ایرانی

صادرات چای ایرانی

چای ایرانی هم اینک علاوه بر بازار داخلی مورد صادرات نیز قرار دارد و شناخته شدن آن در بین سایر کشور ها سبب افزایش تقاضا در این بخش گردیده است کما اینکه می توان به روسیه، أفغانستان، عراق، گرجستان، ازبکستان و کشور های اروپایی اشاره نمود و هم اینک چای ایرانی با قیمت بالا در بسیاری از مکان ها در سایر نقاط دنیا سرو می گردد.

انواع بهترین چای ایرانی

بهترین چای ایرانی

چای ممتاز و سرگل ایرانی بهترین چای شمرده می شوند و خرید بالای این دو چای با توجه به آمار های موجود نشان از گسترش و آگاهی جامعه از سلامت این چای دارد. آیا از مصرف کنندگان این دو چای بوده اید؟ این دو چای به دلیل عطر، طعم و رنگ بی نظیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و به دلیل استفاده شدن از مرغوب ترین برگ های خواص و فواید بیشماری را دارا می باشند.

 

انواع چای ایرانی

چگونه و از کجا می توانم چای ارگانیک ایرانی را خرید کنم؟

بهترین راه حلی هم که وجود دارد خرید مستقیم چای از خود نواحی چایخیز است که این شیوه هم علاوه بر صرف وقت هزینه زیادی را در پی دارد. سایت چای ارگانیک ایرانی توانسته با ارائه بهترین انواع چای ارگانیک در تمامی نقاط ایران این چای اصیل و ناب را در هر زمان در اختیارتان قرار دهد تا چه عمده و چه جزیی بتوان از آن بهره مند شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید چای خالص

خرید چای خالص ایرانی ارگانیک

خرید چای خالص ایرانی ارگانیک چگونه و از کجا انجام دهیم؟ مشخصات و قیمت چای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام