بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / چای ایرانی لاهیجان امکان خرید در سراسر ایران

چای ایرانی لاهیجان امکان خرید در سراسر ایران

چای ایرانی لاهیجان امکان خرید در سراسر ایران به صورت عمده و کیلویی وجود دارد. خرید اینترنتی بهترین چای ایرانی اصل به قیمت درب کارخانه امکانپذیر می باشد. مرکز فروش چای ارگانیک ایرانی دستچینی از برترین چای ممتاز، اصیل و پرخواص را تازه و دست اول ارائه می نماید.

چای یکی از ملزومات مهم در زندگی ما ایرانی هاست که زندگی بدون آن معنایی ندارد، رنگ دلبرانه چای سیاه در فنجان و رایحه بی نظیر آن و طعم تلخ و گسش به خستگی یک روز پردغدغه ما اتمام و روحیه خوبی را برای آغاز دوباره به ما می بخشد، اما آیا شما از مصرف کنندگان چای ایرانی هستید؟ به خوبی با ویژگی های این چای آشنا هستید؟ بهترین چای ایرانی چه نام دارد؟ مخدوش نمودن اذهان عمومی نسبت به چای ایرانی طی سال ها قبل و پرنمودن بازار از چای های حاوی رنگ و جایگزین نمودن آن سبب شده ا تغییر ذائقه را در برخی نقاط شاهد باشیم اما امروزه ترویج بیشتر این چای اصیل سبب شده تا دیدگاه ها به سمت این چای سنتی و طبیعی جلب و بازار خرید و فروش خوبی را به خود تخصیص دهد.

چای ایرانی

چای ایرانی لاهیجان

از جمله مراکز معتبر چایسازی و باغ های گسترده چای ایران در لاهیجان و شهر های همجوارش در استان گیلان واقع است. قدمت کاشت چای در ایران به یک قرن و اندکی بازگذشته و تجربه تولید چای در این زمان ها سبب شده تا روز به روز کیفیت فراتری را در حیطه چای و صنعت چایسازی شاهد باشیم. شیوه تولید چای در ایران سنتی یا ارتدوکس نام داشته و چای ها طی عملیات : پلاس، مالش، اکسیداسیون، خشک و طبقه بندی و با اسامی مربوطه وارد بازار می گردند.

خواص چای ایرانی

  • ضد استرس و نشاط بخش
  • افزایش هوشیاری
  • افزایش تمرکز
  • تقویت سیستم دفاعی بدن
  • ضد التهاب
  • دفع کننده سموم بدن
  • ضد سرطان
  • کالری پایین و مناسب جهت تناسب اندام و لاغری

چای ایرانی

خصلت ها و ویژگی های بارز انواع چای ایرانی

  1. دیرم اما کاملا مثبت
  2. رایحه ۱۰۰% طبیعی
  3. رنگ طبیعی و خالص کاملا زلال و شفاف
  4. مزه تلخ و گس چون این دو فاکتر به دلیل خاصیت فراوان حذف نشده
  5. فاقد اسانس
  6. عاری از سموم شیمیایی در باغات چای
  7. حفظ ماهیت تا ساعت ها بعد دم کشیدن
  8. درک خواص فراوان

اسم بهترین چای ایرانی چیست؟

در میان همه ارقام محصولات برخی بالاترین کیفیت و برخی در سطح پایین تر قرار دارند اما این به معنی بی کیفیت بودن رده های بعدی نیست. اگر بخواهیم از رده بندی جدول چای به ترتیب نام ببریم می توان از چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته، چای باروتی و چای خاکه نام برد. برترین کیفیت چای درجه یک به اولین برداشت چای بعد یکدوره استراحت (چای بهاره) تعلق داشته و می توان کیفیت عالی و بی نظیری را در این رده با عنوان چای چین اول یا سرگل شاهد بود.

چای ایرانی

چای ایرانی لاهیجان امکان خرید در سراسر ایران

نقاط مستعد پرورش و تولید چای در ایران تنها در بخش های کمی از مازندران و بیشتر در استان گیلان واقع است و مدیریت پخش چای و توزیع آن در سراسر بازار اهمیت بسیار برای بیشتر شناخته شدن و رویج فرهنگ استفاده از چای اصیل ایرانی دارد. بازرگانی تیدا (مرجع خرید چای شمال)با فراهم نمودن بسر و فرصت عالی شرایط خوبی را برای دستیابی به چای ایرانی لاهیجان امکان خرید در سراسر ایران ایجاد و می توان انواع چای سیاه و چای سبز خالص و بدون ماده افزودنی با طعم و زنگ و مزه ای واقعی را تجربه نمود.

چای ایرانی

پخش و فروش چای ایرانی ۱۰۰% طبیعی

متقاضیان خرید چای ارگانیک ایرانی ۱۰۰% طبیعی و اصل به صورت فله و بسته بندی می توانند سفارشات خود را از هم اینک در مجموعه ثبت و مرغوب ترین چای بهاره، تابستانه و پاییزه را با بالاترین کیفیت و تولید تازه سال با مناسب ترین قیمت دریافت نمایند. پخش و فروش عمده و کیلویی چای امکان پذیر بوده و پیشنهاد و فرصت خرید چای ایرانی یکی از بهترین چای طبیعی و سالم را از دست ندهید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید چای خالص

خرید چای خالص ایرانی ارگانیک

خرید چای خالص ایرانی ارگانیک چگونه و از کجا انجام دهیم؟ مشخصات و قیمت چای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام