بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / چای ایرانی خوب و خوش طعم را از کجا می توان خرید؟

چای ایرانی خوب و خوش طعم را از کجا می توان خرید؟

چای ایرانی خوب و خوش طعم را از کجا می توان خرید؟ برای تشخیص چای خوب و مرغوب در زمان خرید چه ویژگی هایی را ملاک قرار می دهید؟ آیا می دانسید که فروش انواع چای سیاه و چای سبز ایرانی در بازار شمال به قیمت ارزان و دست اول قابل عرضه می باشد؟

همه ما ایرانی ها نوشیدنی چای را شناخته و دیده ایم و در طول روز حتما برای چند بار یا یکبار هم که شده از آن می نوشیم اما آیا همه ما چای خوب و خالص را می شناسیم؟ تا چه حد از کیفیت انواع چای موجود در بازار مطلع هستیم؟ آیا به دنبال خرید چای ایرانی خوب در بازار هستید؟

چای ایرانی خوب

تولید چای ایرانی

تولید چای در ایران ریشه یک قرن و خورده ای داشته اما مصرف چای در کشور ما به زمان های بسیار دور باز می گردد. گیلان و مازندران از بخش های مهم وجود باغات گسترده چای و کارخانه های چایسازی برشمرده می شوند و تنها تامین کننده های بزرگ چای در ایران هستند، (گیلان ۹۰% از سطح باغ های چای و مازندران با ۱۰%). شیوه تولید چای در ایران از قدیم تا به امروز رسم یا ارتدوکس بوده و سرمای معتدل زمستانه و پوشیده شدن باغ های چای از برف مانع از هجوم هر آفت یا بیماری در این گیاه می شود لذا برگ های سبز چای سالم و در کارخانه نیز بدون دستکاری و افزودنی آماده و روانه بازار مصرف می گردند. چایس سیاه و چای سبز از مهم ترین تولید چای ایران هستند و به عنوان چای سالم و طبیعی در دنیا نامگذاری گردیده اند.

چای ایرانی خوب

ویژگی های چای خوب و خوش طعم چیست؟

  • فاقد رنگ مصنوعی باشد
  • رایحه ای بدان افزوده نگردد.
  • پس از دم کشیدن زلال و شفاف باشد.
  • طعم آن دلچسب، سبک و تلخی و گسی قابل احساسی را داشته باشد.
  • فاقد طعم دهنده ای همچون اسانس باشد.

گران ترین چای ایرانی را می شناسید؟

در هر رده از چای تولید شده ائم از چای سیاه و چای سبز ایران می توان بر حسب کیفیت شاهد قیمت های گران تا ارزان بود اما چای سفید که از اولین غنچه روییده چای در بهار حاصل می شود و حاوی کرک های نقره ای است می توان به عنوان چای لوکس و گران قیمت در دنیا یاد کرد که حجم تولید این چای در ایران کم و تنها جنبه صادراتی دارد.

چای ایرانی خوب

شناخت چای خالص ایرانی

برای خرید چای خوب در بازار لازم است تا فرد متبحری باشد و یا شاخصه های خاصی را مدنظر قرار دهید. از شاخصه های قابل انجام برای افراد جهت خرید چه چای خارجی و چه چای ایرانی خوب و خالص و بدون تقلب در بازار می توان از موارد زیر یاد کرد.

  1. حتی المقدور از چای درشت انتخاب نمایید.
  2. کمی هوا در چای بدمید باید رایحه طبیعی به مشام شما برسد.
  3. چای را لمس کنید نرم و لطیف نباشد بلکه زبری آن قابل درک باشد.
  4. اگر کمی از آن را در فنجان چای بریزید سریع رنگ نداده و آماده مصرف نشد.
  5. وجود ساقه در چای به رایحه بخشیدن طبیعی چای کمک شایانی را می نماید.
  6. چای های یکدست مشکی و براق می توانند نشان از تقلب در چای داشته باشند.
  7. چای طبیعی بعد دم کشیدن حاوی لایه روغنی بر روی فنجان نمی باشد.
  8. چای اصل پعد دم کشیدن گل آلود نیست.
  9. رنگ چای خالص بر جدار فنجان نمی نشیند و تا ساعت ها ماهیت و خصلت خود را حفظ می نماید.
  10. هر چه چای وزین تر و فضای کمتری را اشغال نماید مرغوب تر خواهد بود.

چای ایرانی خوب

چای ایرانی خوب و خوش طعم را از کجا می توان خرید؟

چای ایرانی با توجه به دسترسی بهتر و تولید تازه از گزینه های عالی به جهت خرید برای ما ایرانی ها بر شمرده می شود کما اینکه ۱۰۰% خالص و بدون رنگ و رایحه می باشند. مرکز فروش چای شمال (بازرگانی تیدا) در شهر لاهیجان مرغوب ترین چای درجه یک فله و بهترین مارک چای لاهیجان و چای ایرانی خوب را به صورت متنوع و قیمت های عالی در سراسر کشور عرضه نموده و حتی می توان نمونه های اعلای چای صادراتی و امور مربوط به صادرات چای را از طریق این مجموعه بزرگ و معتبر به خوبی انجام و از دغدغه امور مربوطه تا حد بسیار کاست.

چای ایرانی خوب

فروش چای ایرانی خوب در بازار

این روز ها با توجه به اهمیت و مرغوبیت چای ایران لذا موقعیت و فرصت مناسبی برای فروش چای ایرانی خوب و درجه یک در بازار و خرید عمده آن فراهم آماده است. از این رو خریداران و فروشندگان چای اصیل ایرانی در بازار سراسر کشور جهت تکمیل سبد خرید و دردست داشتن مرغوب ترین چای بهاره سرگل، چای ممتاز و چای خوش طعم قلم و… می توانند سفارشات خرید خود را با دریافت موجودی و لیست قیمت و بررسی آن به کارشناسان اعلام و ثبت نموده و ظرف سریع ترین زمان انواع چای سنتی ارگانیک و محلی لاهیجان را در اختیار داشته باشند.

سفارش خرید بهترین چای ایرانی خوب

چای برداشت فصل بهار در میان خریداران از بیشترین تقاضای خرید همراه می باشد و چای سرگل بهاره با عنوان بهترین چای و چای ممتاز پرفروش ترین چای خوب ایرانی لقب دارند که برای دسترسی و خرید تازه و تولید به مصرف می توانید از طریق ثبت سفارشات در حجم عمده و جزیی از طریق کارشناسان این مرکز اقدام نموده و چای خوش طعم و خوش رنگ اعلای ایرانی را دریافت نمایید

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید چای خالص

خرید چای خالص ایرانی ارگانیک

خرید چای خالص ایرانی ارگانیک چگونه و از کجا انجام دهیم؟ مشخصات و قیمت چای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام