بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / چای اصل ایرانی و خرید با بهترین قیمت

چای اصل ایرانی و خرید با بهترین قیمت

چای اصل ایرانی و خرید با بهترین قیمت و کاملا تضمینی در معتبرترین مرکز عرضه چای شمال آغاز شد. آیا می دانید چای خوب و اصل چه ویژگی هایی دارد؟ آیا فروش عمده بهترین انواع چای به سراسر بازار چای ایران از طریق مرجع تخصصی چای تیدا وجود دارد؟

برای اینکه بتوانید چای اصل را تست یا تشخیص دهید چه راهکار هایی را درنظر دارید؟ آیا می دانید چای ایرانی به دلیل فرآیند تولید و پرورش طبیعی به عنوان یکی از چای های ارگانیک در دنیا نام دارد؟ چای برتر ایرانی چه نام دارد؟ آیا می دانید قیمت چای اصیل ایرانی در برابر نمونه چای های خارجی بسیار ارزان تر است؟

ما ایرانی ها یکی از مصرف کنندگان بزرگ چای در دنیا هستیم و استفاده بسیار این نوشیدنی در طی روز سبب می شود تا به سلامت آن اهمیت و آن را از مراکز تخصصی و معتبر خریداری نماییم.

چای اصل ایرانی

چای ایرانی اصل

چای خالص و اصل به چایی گفته می شود که فاقد هرگونه ماده افزودنی باشد و بتواند به شکل طبیعی به رنگ عالی و یک رایحه دلنشین برسد. برای تهیه این چای از بهترین و جوان ترین برگ ها استفاده شده و تحت بهترین شرایط در کارخانه آماده عرضه به بازار می گردد. هم اینک انواع چای اصل سیاه و سبز در بازار به شکل مستقیم در حال پخش و توزیع بوده و می توان نمونه های فله و بسته بندی از آن را برحسب تقاضا به راحتی تهیه نمود.

تشخیص چای اصل ایرانی

  1. درشت بودن ظاهر چای یکی از ملاک ها برای چای خوب و مرغوب است.
  2. زبر و خشن بودن دانه های چای
  3. عدم رنگدهی سریع در فنجان آب سرد
  4. زلال و شفاف بودن چای دم کشیده
  5. عدم ته نشینی چای در فنجان با طی زمان
  6. عدم نشستن رنگ چای بر دیواره فنجان
  7. عدم شناور بودن ماده روغنی بر روی چای دم کشیده چرا که فاقد اسانس است.
  8. رایحه مطبوع، سبک و طبیعی
  9. رنگ ظاهر چای خشک اصل متمایل به قهوه ای است.

بهترین چای اصل ایرانی چه نام دارد؟

چای سرگل و چای ممتاز دو نمونه از چای های اعلا و پرفروش بازار چای ایران را شامل می شوند و اصالت و کیفیت این دو چای همواره مورد تایید خریداران قرار گرفته است. چای سرگل در رتبه اول و چای ممتاز در رتبه دوم جدول با توجه به معیار ها و ملاک چای مرغوب قرار دارند، چرا که سرگل غنچه و برگ اولیه تازه روییده بوده که خواص بیشماری را در خود نهان دارد و رایحه بالاتری را نیز دارا است.

چای اصل ایرانی

ویژگی های بارز یک چای اصل ایرانی، ۱۰۰% طبیعی

  • رایحه دلنشین
  • رنگدهی عالی پس از دم کشیدن
  • فاقد موادی همچون اسانس و رنگ
  • عدم نیاز به سمپاشی باغ های چای
  • مدت محدود نگهداری به دلیل خالص بودن ۱۸ الی ۲۴ ماه
  • شیوه تولید سنتی
  • دارا بودن مزه گس و تلخ به خاطر عدم فرآوری

چای اصل ایرانی

چای ایرانی خوب را از کجا بخرم؟

برای خرید چای فروشگاه ها، نمایندگی ها و عوامل پخش در شهر های مختلف مشغول به فعالیت هستند اما هم اکنون مراکز اصلی توزیع از نواحی چایخیز توانسته اند به شکل بهتری نیاز مشتریان را فراهم نمایند چراکه چای تازه و اصل را مستقیم و به بهترین قیمت ارائه نموده و از این بابت توانسته اند ارتباط تنگاتنگی را با خریداران در سطح بازار برقرار نمایند. برای خرید چای اصل ایرانی در هر زمان به شکل عمده ای و کیلویی می توان هم اکنون نیز فرصت را مغتنم شمرده و مرغوب ترین انواع چای سنتی درجه یک و اعلا ائم از نمونه های چای ممتاز، بهترین چای قلم، چایی سرگل بهاره، چای شکسته در درجه بندی های متنوع و چای باروتی جهت تهیه دمنوش یا تی بگ را خریداری نمود.

قیمت چای ایرانی خوب در بازار چند است؟

چای ها در بازار با توجه به کیفیت و نوع دارای رنج قیمت مختلفی هستند که هر فرد می تواند با توجه به سطح نیاز، ذائقه و سلیقه چای موردنظر را تهیه نماید. قطعا بهترین چای دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر رده ها خواهد داشت و حجم سفارش می توان در شکستن این رنج یا افزایش آن نقش مهمی را دارا باشند. قیمت چای ایرانی اصل و خوب بهاره همچون چای سرگل در سال ۹۹ در بازار چای شهر های مختلف به قیمت بالای ۱۰۰ هزار تومان به مشتریان عرضه شده اما از طریق مراکز فروش چای در شمال ایران ارزان تر و به شکل رقابتی ارائه گردیده است.

چای اصل ایرانی

چای اصل ایرانی و خرید با بهترین قیمت

خرید دست اول چای برای بسیاری از خریداران حائز اهمیت است چرا که می تواند مزیت های بسیاری همچون سود دهی بیشتر و کیفیت بالاتر را به همراه داشته باشد. مرجع خرید و فروش چای شمال (بازرگانی تیدا) بهترین انواع چای لاهیجان و کاملا ارگانیک و فاقد افزودنی را با بهترین قیمت به مشتریان عرضه و از این متقاضیان می توانند چای اصل ایرانی را با بالاترین کیفیت و رایحه و رنگ بی نظیر در اختیار داشته باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای ایرانی

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر به صورت تازه …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام