بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / چای اصل ایرانی خرید تضمینی در بازار ایران

چای اصل ایرانی خرید تضمینی در بازار ایران

چای اصل ایرانی خرید تضمینی در بازار ایران مستقیم و بدون واسطه برای همه متقاضیان سراسر کشور آغاز شد. چگونه می توان بهترین چای اصل را از چای تقلبی تشخیص داد؟ فروش مرغوب ترین انواع چای سیاه و چای سبز خوب خالص بهاره در مرکز چای شمال (لاهیجان) هم عمده و هم جزیی انجام می گردد.

از آنجا که مصرف چای در بین ما ایرانی ها بسیار رواج دارد لذا حتما باید سلامت و کیفیت آن مورد توجه قرار داشته و از مراکز معتبر و ترجیحا مراکز اصلی فروش آن در گیلان تهیه و تامین شود. اما چای اصل چیست؟

چای اصل چیست؟

این چای باید تمام ویژگی های خود ائم از رنگ و رایحه طعم را به شکلی طبیعی داشته باشد و فاقد رنگ شیمیایی و اسانس باشد. چای های با نام زوددم أصلا گزینه مناسبی جهت نوشیدن نیستند و أصلا توصیه نمی شوند. چای اصل برای دم کشیدن نیازمند زمان است و باید آرام آرام ماهیت های اصلی خود را نمایان کند. در ایران برای تهیه چای اصل از بهترین برگ های چای استفاده و شیوه تولید رسمی یا ارتدوکس جایگاه ویژه ای دارد.

چای اصل چه طعمی داره؟ (تشخیص چای اصل ایرانی)

از آنجا که در تولید چای اصل از هیچ فرآوری خاصی استفاده نشده و چیزی حذف یا افزوده نمی شود لذا می توان خصوصیت یک چای طبیعی و خالص را به شکل بهتری درک نمود در نتیجه طعم تلخ و گس چای قابل درک و این از ویژگی های بارز در چای خالص و اصلی برشمرده می شود. در نمونه های غیر اصل چای ها طعم شیرینی داشته و این مربوط به عملیات فرآوری و افزوده شدن اسانس به چای می باشد.

چای اصل

چای که اصل نباشد؟

  • سریع آماده نوشیدن می شود.
  • پس از دم کشیدن حال گل آلود دارد.
  • رنگ ظاهر چای خشک براق و روغنی دارد.
  • رایحه ای شبیه به بوی ادکلن دارد.
  • طعم شیرینی دارد.
  • رنگش بر جدار فنجان می نشیند.
  • اگر لمسش کنید نرم و لطیف است.
  • دارای قیمت بالایی است.

چای اصل

خرید تضمینی چای اصل ایرانی در بازار ایران

برای دسترسی به چای خوب و مطمئن و ۱۰۰% خالص نیاز است تا با مراکز تخصصی در این زمینه در ارتباط بود. گاها چای های موجود در بازار به دلیل دست به دست چرخیدن از کیفیتشان کاسته شده و مطلوبیت لازمه را ندارند. حتما همه شما با خرید تضمینی چای اصل ایرانی در بازار ایران موافق هستید. بازرگانی تیدا با سال ها تجربه در زمینه خرید و فروش چای ارگانیک لاهیجان همواره بهترین چای سنتی را عرضه و دسترسی سریع خریداران به چای تازه سبب افزایش سطح اعتماد و اعتبار چای تولید داخلی در بین خریداران و درخواست بالای آن شده است.

چای اصل

قیمت چای اصل لاهیجان و سفارش خرید اینترنتی چای

لاهیجان از مراکز اصلی و همواره مورد توجه خریداران داخلی و تجار بوده و می توان در گیلان و شهر های چایخیزش بهترین چای اصیل و سنتی خالص را خریداری نمود. راه های خرید گسترده و هم اینک خرید اینترنتی چای از طریق کارخانه ها و سایت های فروش امکانپذیر و می توان هم عمده و هم کیلویی اقدام به ثبت سفارش نمود. قیمت چای اصل لاهیجان بسیار مناسب و بر حسب نوع چای ها و درجه بندی می توان قیمت های مختلف و مورد نظری از چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته، چای سرگل و..  را دریافت نمود. با توجه به نوسانات موجود در بازار و اطمینان از قیمت روز چای اصل و ثبت سفارش خرید چای می توانید در هر زمان از طریق کارشناسان واحد فروش اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید چای خالص

خرید چای خالص ایرانی ارگانیک

خرید چای خالص ایرانی ارگانیک چگونه و از کجا انجام دهیم؟ مشخصات و قیمت چای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام