بازرگانی تیدا
خانه / چای بهاره / پخش و توزیع چای بهاره شمال

پخش و توزیع چای بهاره شمال

چای بهاره درجه یک و اصیل شمال را در تنوعی از کیفیت و رنج قیمت مناسب خریداری نمایید. پخش و توزیع چای بهاره شمال عمده و جزیی در مرجع تخصصی فروش چای ایران آغاز شد. هم اینک بهترین و خوش طعم ترین چای بهاره را می توانید از این مرکز خرید سفارش و بدون واسطه از درب کارخانه در سراسر ایران در محل کار و یا درب منزل تحویل بگیرید.
چای بهاره
چای یکی از کالا های با عرضه بالا در بازار است که پخش و توزیع بالای آن در طول سال پس از نوشیدنی آب حجم بالایی را به خود اختصاص داده است. نوشیدن خالص چای بدون هیچ افزودنی بسیار توصیه شده و رعایت این نکته می تواند به واقع فواید بسیاری را به عینه برایتان مشهود سازد. اما آیا می دانید که چای های سیاه و سبز و سفید از یک گیاه تولید می شوند و درجه بندی آن ها در کارخانه هریک را به لحاظ نوع و قیمتی از یکدیگر مجزا می سازد؟
شاید بسیاری از شما همین حالا با خود بگویید که چای بهاره یعنی چه؟ مگر چای ها با هم تفاوتی دارند و یا در مواقع متفاوتی برداشت می شوند؟ 
بله، گیاه چای از جمله گیاهان همیشه سبز خوانده می شود که با داشتن شرایط مناسب رشدی در طول سال ۳ بار قابلیت برداشت داشته که معروف به چین بهاره، چین تابستانه و چین پاییزه هستند که هریک خصوصیات منحصر به فردی را دارا هستند. حتی شما نمی توانید دو شهر همجوار هم را بیابید که چای تولید شده در آن ها به لحاظ عطر، طعم و رنگ با هم یکسان باشند. چای بهاره شمال یکی از بهترین نوشیدنی ها برای استفاده در یک میان وعده است که بدون هیچگونه افزودنی و اسانس های شیمیایی دارای بهترین طعم طبیعی از چای درجه یک و مرغوب می باشد، و خاصیت های زیاد آن برای رفع خستگی و مقابله با انواع بیماریها می توانند در یک دورهمی بسیار خوشمزه و شگفت انگیز باشد.
چین های مختلف چای چه تفاوتی با هم دارند؟
چای هایی که در فصل بهار برداشت می شوند به دلیل اینکه برگ های چای جوان و دارای پرز های بسیاری هستند و رایحه چای در آن ها جریان دارد لذا انتظار یک چای با رایحه بالا را می توان از این چای داشت. چای های برداشت شده در تابستان و پاییز بر خلاف چای بهار دارای قدرت و میزان رنگ بالاتری هستند که تناقض این چای ها تنوع خوبی را برای فراهم نمودن سلایق و ذائقه های متفاوت ایجاد نموده است.
چای بهاره

چای بهاره چیست؟

این چای یکی از محبوب ترین چای های برداشت شده در طول سال است که پس از یک دوره استراحت زمستانه و تجدید قوا در اردیبهشت هر سال برداشت و تولید می گردد که به همین دلیل با این نام معروف می باشد. برگ های انتخاب شده در این فصل با کیفیت عالی و به اصطلاح از یک غنچه میانی و دو برگ پس از آن در بالاترین قسمت گیاه چای حاصل می شود و به داشتن رایحه بالا معروف و مشهور می باشد. به دلیل جوان بودن برگ ها حرارت زیاد به این چای داده نمی شود زیرا برگ ها سوخته و تلخی زیادی می گیرند. اما به طور کل چای این فصل اندکی تلخی و گسی بیشتری داشته اما این ویژگی ها آن را خاص تر نموده و نوشیدن این چای را بسیاری با توجه به خالص بودن بالایش می پسندند.

چای بهاره

تنوع چای بهاره

  1. چای سرگل بهاره
  2. چای ممتاز بهاره
  3. چای شکسته بهاره
  4. چای قلم بهاره
  5. چای باروتی بهاره
  6. چای خاکه بهاره

چای بهاره کدام منطقه بهتر است؟

گیاه چای در نقاط مختلفی از شمال با شرایط مختلف در حال رشد است که نوع آب و هوای حاکم بر این مناطق می تواند تاثیر بسیاری را بر کیفیت نهایی چای داشته باشد. چای های حاصل از برداشت و تولید در نقاط مرتفع رنگ بالایی را دارند و چای های نقاط جلگه رایحه مطبوع تر و بیشتری را دارند، اما در این میان مشتریان و متقاضیان بالاترین آمار خرید و فروش را از چای لاهیجان انجام می نمایند. پخش و توزیع چای بهاره شمال توانسته به خوبی در سطح کشور انجام و شناخت خوب و درخواست بالایی را داشته باشد.

چای بهاره

چای بهاره اصل چه ویژگی هایی دارد؟

  • دانه بندی وزین
  • وجود زر در چای
  • رایحه بالا و طبیعی به غیر از بویی شبیه ادکلن
  • شفاف و زلال بعد از دم کشیدن
  • وجود ساقه در چای به دلیل ترد و شکننده بودن و در نتیجه عطر بیشتر
  • رویت تکه های ریز برگ سبز چای به دلیل حرارت ندادن بالا به برگ ها
  • دیر دم بودن

حداقل سفارش خرید چای به چه میزان است؟

با توجه به حجم درخواست بالای خریداران خانگی لذا شرایط خرید جزیی و کیلویی چای نیز فراهم گردیده به طوری که حداقل میزان سفارش از ۲ کیلو بوده و در خرید های عمده این میزان از حداقل ۵۰ کیلو سفارش آغاز خواهد شد.

 

چای بهاره

پخش چای بهاره فله

روال پخش و توزیع چای شمال در بازار چای ایران بیشتر به صورت سنتی و فله ای از قدیم الایام در حال انجام است زیرا در این شیوه از خرید مشتریان معتقدند که علاوه بر کاهش بسیار قیمت در سفارشات عمده، کیفیت چای با توجه به قابل رویت و چک نمودن بسیار مطمئن تر و بیشتر خواهد بود. هم اینک پخش چای فله از طریق سایت ها، فروشگاه ها، نمایندگی ها و بسیاری از مراکز در حال انجام است که توصیه می شود حتی المقدور مراکز معتبر و موجود در شمال را به جهت خرید و به دلیل دسترسی بهتر و بیشتر به کارخانه ها برگزینید.

خرید چای بهاره شمال به قیمت درب کارخانه

خرید چای ایرانی با توجه به مدیریت ضعیف این بخش در سطح سراسر کشور سب شده تا شرایط دشواری را برای متقاضیان به دنبال داشته باشد، چرا که سبب شده تا با توجه به مسافت های بالا متقاضی فرسنگ ها مسافت را طی و با رسیدن به نقاط چایخیز زمان زیادی را به جهت گشت و گذار در بازار و رسیدن به نتیجه مطلوب در قیمت و کیفیت را سپری نماید. با توجه به موارد ذکر شده لذا شرایط آسان خرید را در اختیار شما محترمین قرار داده ایم به طوری که شما می توانید خرید چای بهاره شمال را در کنار سایر انواع چای فله و بسته بندی به خوبی و با اطمینان انجام نمایید. تمامی قیمت ها واحد و به قیمت درب کارخانه بوده و می توان کیفیت بالا و تضمین شده ای را در اختیار داشت.

نمونه های چای صادراتی، انجام امور صادراتی و توزیع و پخش چای طبیعی شمال در بازار سراسری از جمله موارد قابل انجام در مجموعه مقابل می باشد که می توان با خیالی آسوده تنها اقدام به ثت سفارش و سپس دریافت محصول در حداقل زمان نمود.

چای بهاره

فروش بهترین چای سنتی بهاره

فروش انواع چای در بازار با عنوان و اسامی مختلف شاید برای بسیاری سردرگمی را در پی داشته زیرا مشتریان معتقدند که اگر نوع چای مرغوب را بشناسند تهیه چای برایشان آسان تر و بهتر خواهد بود. همان طور که می دانید چای سیاه و چای سبز از جمله تولیدات چای در شمال هستند که از میان آن ها نمونه های سرگل(زرین)، ممتاز و قلم بدون چوب پرفروش ترین چای ها می باشند. پخش و توزیع این چای های سنتی و اعلای بهاره در حال انجام است که در هر زمان می توان جهت سفارش از طریق کارشناسان و مشاورین سایت اقدام نمود.

پخش و توزیع چای بهاره شمال

عرضه مستقیم چای شمال از باغ های شمال کشور از طریق فروش مستقیم در انواع بسته بندی های کاملاً بهداشتی و متنوع در دسترس شما قرار می گیرد و شما می توانید سفارش خود را برای چای طبیعی شمال و همچنین مرغوبترین چای بهاره شمال درخواست دهید و در سریعترین زمان ممکن آنها را تحویل می گیرید، و از نوشیدن چای بهاره ممتاز که از بهترین باغات شمال در بسته بندی های متنوع در دسترس شما قرار می گیرد، بهترین لذت را در یک میان وعده و نوشیدنی دورهمی در کنار خانواده تجربه می کنید. شما می توانید سفارشات خود را برای خرید اینترنتی، پستی و انواع راه های دیگر برای چای بهاره لاهیجان، چای سنتی بهاره و انواع چای درجه یک شمال در این سایت درخواست بدهید و آنها را در سریعترین زمان ممکن با توزیع مستقیم و بدون واسطه با نازلترین قیمت بازار دریافت نمایید.

 

چای بهاره

قیمت چای بهاره شمال

انواع چای های بهاره همانند چای های سایر فصول دارای درجه بندی و رنج قیمتی مختلفی با توجه به نوع مربوطه می باشند. اما باید بدانید که رنج قیمت چای های بهاره بیش از چای های دیگر بوده و قطعا سطح کیغی بالاتری را خواهد داشت. برای اینکه قیمت روز و واحدی را در سطح کشور در اختیار داشته باشید راه های ارتباطی درج شده در زیر این امکان را به شما می دهد تا لیست انواع چای فله و بسته بندی را دریافت نموده و چای اصل و طبیعی شمال را در اختیار داشته باشید.

مزیت خرید انواع چای شمال

  • دسترس بودن این چای
  • قیمت ارزان تر نسبت به چای خارجی
  • امکان تهیه در هر حجم
  • اطمینان از تولید سال
  • جابه جایی سریع در سطح کشور
  • کیفیت تضمین شده و قابل اعتماد تر
  • اعتبار و اعتماد بیشتر از محتوای داخل بسته های چای
  • نداشتن عوارض گمرکی و ماه ها ماندن در پشت گمرک
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش انواع چای بهاره

آغاز فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳

فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳ آغاز شد. انواع چای بهاره با دارا بودن بهترین کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام