بازرگانی تیدا
خانه / چای بهاره / لیست قیمت چای بهاره لاهیجان در بازار

لیست قیمت چای بهاره لاهیجان در بازار

چای بهاره لاهیجان ۹۹ به صورت ۱۰۰% تضمینی از حداقل ۲ کیلو خانگی و ۳۰ کیلو عمده در حال عرضه و پخش به سراسر ایران می باشد. جهت دریافت لیست قیمت چای بهاره لاهیجان در بازار ما را به یاد بسپارید. خرید و فروش چای فله و بهترین مارک چای را در تهران و سایر نقاط از طریق مجموعه تیدا به سرعت و کمترین هزینه تجربه نمایید.

چای بهاره لاهیجان

چای بهاره لاهیجان

بهار در نواحی شمالی فصلی پراز تکاپو تلاش است چرا که نقاط چایخیز شمال علی الخصوص در گیلان چایکاری شغل اصلی و استراتژیک بوده و در اردیبهشت برداشت چای آغاز و شاهد بهترین چای ها با عطر و رنگ و رایحه دل انگیز می باشیم. شرایط جوی مناسب در شهر لاهیجان سبب شده تا رایحه دارترین چای ها را به شکل طبیعی بتوان در این شهر جستجو نمود. استفاده از جوان ترین برگ های چای در تولید سبب شده تا کیفیت چای افزایش و در نتیجه تقاضای آن در میان خریداران بیشتر گردد.

اولین و بهترین چای بهار

با آغاز برداشت برگ سبز در بهار چایکاران با تجربه در این زمینه از جوان ترین برگ های ابتدایی چای انتخاب و برداشت خود را آغاز نموده و شاهد تولید بهترین چای سال در این زمان می باشیم. چای سرگل بهاره که از اولین برداشت برگ سبز ایجاد می شود از بهترین نمونه های چای ال نام داشته و تلخی و گسی مطلوب و طبیعی این چای و درک خاصیت آن سبب شده تا بیش از دیگر چای ها مورد استقبال قرار گیرد. زمان آغاز ثبت سفاشات خرید چای سرگل بهاره از نیمه دوم اردیبهشت هر سال آغاز می گردد.

چای بهاره لاهیجان

ویژگی های بارز چای بهاره لاهیجان

  • ۱۰۰% طبیعی
  • بدون رنگ
  • بدون اسانس و رایحه مصنوعی
  • رایحه بالاتر
  • فاقد سموم شیمیایی بر روی برگ ها به دلیل عدم نیاز به سمپاشی باغ های چای
  • وجود دانه های زرین در چای
  • رویت تکه های کوچک برگ سبز چای به دلیل حرارت ندادن بالا به برگ های جوان و در نتیجه تلخ نشدن و نسوختن چای
  • ارزش قیمت بالاتر
  • خاصیت دارویی و درمانی بالا
  • تولید تازه سال و عرضه مستقیم به بازار

خرید بهترین چای بهاره لاهیجان فله

برای همه خریداران قطعا خرید بهترین چای بهاره لاهیجان بسیار حائز اهمیت است و از آنجا که هزینه های بسته بندی بر نرخ چای می افزاید لذا شاهد استقبال از نمونه های چای فله در بین متقاضیان می باشیم. فروش عمده انواع چای فله در کشور ما سطح بالایی را شامل شده و قیمت های ارزان تر آن سبب شده تا سطح حجم سفارشات افزایش و پخش عمده چای در این زمان به اوج خود برشد. چنانچه از خریداران چای بهاره لاهیجان و مرغوب ترین چای اصل شمال هستید می توانید از طریق مرکز پخش چای تیدا در تهران و سای شهر های ایران از هم اینک اقدام نمایید.

چای بهاره لاهیجان

لیست قیمت چای بهاره لاهیجان در بازار

قیمت درج شده در جدول زیر متعلق به چای بهاره لاهیجان ۹۹ و قیمت مصرف کننده بوده و به جهت دریافت لیست قیمت عمده چای می توانید از طریق کارشناسان مجموعه اقدام نمایید.

نام چای قیمت مصرف کننده (تومان)
چای سیاه سرگل ۸۰۰۰۰
چای سیاه ممتاز ۷۵۰۰۰
چای سیاه شکسته ریز ۶۰۰۰۰
چای سیاه شکسته درشت ۶۰۰۰۰
چای سیاه قلم ۶۰۰۰۰
چای سیاه قلم لیزری ۷۵۰۰۰
چای سبز سرگل ۸۰۰۰۰
چای سبز ممتاز ۷۵۰۰۰
چای سبز شکسته ۶۰۰۰۰
چای سبز قلم ۶۰۰۰۰
چای سبز قلم لیزری ۷۵۰۰۰

چای بهاره لاهیجان

فروش اینترنتی چای بهاره لاهیجان ۹۹ در فروشگاه چای ایرانی

فروشگاه های مجازی این روز ها در ارائه خدمات و ثبت سفارشات فروش بالای ایرانی با توجه به معرفی بهتر و امکان دسترسی دادن بیشتر به تنوعی از محصولات نقش مهمی را ایفا می نمایند. در فروشگاه چای ایرانی، فروش اینترنتی چای بهاره لاهیجان ۹۹ در تنوع کیفیت و رنج قیمت متفاوت آغاز و خریداران این امکان را دارند تا چای اصل، خاص و ۱۰۰% طبیعی را در حجم مورد نیاز خود ائم از عمده و جزیی سفارش نمایند. کیفیت درجه یک چای سیاه و چای سبز و چای دستی و نمونه های مرغوب چای صادراتی را همراه با ما در سراسر بازار چای ایران بی دغدغه انجام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش انواع چای بهاره

آغاز فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳

فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳ آغاز شد. انواع چای بهاره با دارا بودن بهترین کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام