بازرگانی تیدا
خانه / چای بهاره / قیمت چای محلی بهاره گیلان

قیمت چای محلی بهاره گیلان

چای بهاره گیلان بهترین نوع چای ایرانی نام دارد. با توجه فعالیت کارخانه های چایسازی اصلی در این نقطه لذا قیمت انواع چای محلی اصل، چای ممتاز و اعلاترین چای فله درجه یک طبیعی و ارگانیک دست اول و با ارزان ترین نرخ عرضه می گردند. شما چای کدام منطقه گیلان را به عنوان معتبرترین و مرغوب ترین چای اصیل می شناسید؟

چای بهاره گیلان

چای بهاره گیلان

اگر قرار باشد از بهترین و متداول ترین چای گیلان نام ببریم قطعا چای بهاره گیلان از زبانزدترین چای ها بوده و با توجه سلامت و خلوص این چای می توان با خیالی آسوده از آن در حد متعادل مصرف نمود. دلیل نامگذاری چای بهاره به جهت برداشت برگ سبز چای در بهار است و می توان رایحه ۱۰ الی ۲۰% بیشتری را در انواع چای های بهاره شاهد بود. در این زمان از بهترین برگ ها به اصطلاح یک غنچه و دوبرگ جهت برداشت استفاده و از این رو خاصیت های بالایی را نیز می توان در این رده چای ها شاهد بود. از مهم ترین شهر ها با قابلیت کشت و تولید در گیلان می توان از :

  • لاهیجان
  • لنگرود
  • آستانه
  • املش
  • رودسر
  • فومن
  • شفت
  • صومعه سرا
  • چابکسر نام برد.

 

 

چای بهاره گیلان

چای محلی گیلان چیست؟

چای از جملات سوغات محلی گیلان برشمرده می شود و شیوه تولید چای سنتی یا ارتدوکس نام داشته و علاوه بر تولیدات چای کارخانه ای شاعد تولید چای محلی با واژه چای دستی نیز می باشیم. در این نقاط می توان علاوه بر سفارشات خرید عمده چای انواع چای سیاه و چای سبز درجه یک بهترین خرید جزیی و سفارشی چای محلی گیلان را نیز انجام نمود و این امر از طریق مراکز معتبر فروش چای در این نقاط محقق می گردد.

بهترین نوع چای بهاره گیلان کدام است؟

در میان تنوعی از چای های خوش رنگ و خوش طعم بهاره گیلان ائم از چای سرگل، چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم و چای باروتی اما چای سرگل جایگاه همیشگی و ویژه ای را در صدر رتبه بندی دارا است و از این رو خریداران عمده و کیلویی آن را می توان تضمنی و صددرصد دانست. اگر قرار باشد به ترتیب از سه مدا پرفروش و بهترین چای کارخانه ای نام ببریم می توان سرگل، چای ممتاز و چای قلم لیزری را نام برد.

عامل های مهم در تعیین کیفیت چای

  1. نوع برگ های برداشت شده
  2. شرایط جوی منطقه
  3. فصل برداشت چای
  4. نوع چای به دست آمده
  5. منطقه مورد پرورش : نقاط جلگه چای با رایحه بالا و نقاط مرتفع چای با رنگدهی بالا را دارند
  6. فاصله برداشت و جمع آوری چای تا حمل به کارخانه
  7. شیوه تولید

چای بهاره گیلان

قیمت چای محلی بهاره گیلان

قیمت می تواند عاملی تاثیرگذار بر حجم خرید یا انصراف از آن باشد. قیمت چای در مراکز و فروشگاه های مختلف به صورت متفاوتی در حال عرضه است و بر حسب بازار هدف، ذائقه و سلایق می توان درخواست های مختلفی را شاهد بود. چای های مرغوب همیشه قیمت بالاتری نسبت به دیگر رده ها دارا هستند و می توان لیست قیمت مصرف کننده چای بهاره گیلان در سال ۹۹ را در جدول زیر مشاهده نمود. جهت دریافت قیمت روز حتما با ما در تماس باشید.

نام چای قیمت مصرف کننده (تومان)
چای سرگل بهاره گیلان ۸۰۰۰۰
چای ممتاز بهاره گیلان ۷۵۰۰۰
چای شکسته ریز بهاره گیلان ۶۰۰۰۰
چای شکسته درشت بهاره گیلان ۶۰۰۰۰
چای قلم با چوب بهاره گیلان ۶۰۰۰۰
چای قلم لیزری بهاره گیلان ۷۵۰۰۰
چای سیاه دستی محلی بهاره گیلان ۱۵۰۰۰۰

خرید چای بهاره گیلان در بازار چای ایران

در بازار چای ایران چای های سیاه و چای سبز از خریداران عمده ای برخوردار بوده و همیشه معاملات با حاشیه سود خوبی را برای فروشندگانش به دنبال داشته است اما آیا تمامی چای ها اصل و همان چیزی هستند که شما نیاز دارید؟ برای خرید چای بهاره گیلان، چای تابستانه و پاییزه با قدرت رنگدهی بالا سایت ها، فروشگاه های اینترنتی چای شمال، نمایندگی فروش چای گیلان و مرکز پخش معتبر چای در شهر ه با کارخانه هایی فعال چایسازی از بهترین فرصت ها جهت خرید چای هستند چرا که همواره در سبد تامین اولیه و قیمت های مقرون به صرفه تر نقش مهمی را ایفا می نمایند.

چای بهاره گیلان

فروش عمده بهترین انواع چای بهاره گیلان (محلی)

بازرگانی تیدا از جمله مراکز فعال عرضه و فروش عمده بهترین انواع چای بهاره گیلان در بازار است و خریداران در جهت تکمیل خریدچای های متنوع محلی و طبیعی می توانند سفارشات خود را در غالب چای فله و چای بسته بندی ارائه و در سریع ترین زمان سفارشات خود را دریافت نمایند ضمن اینکه می توان صادرات چای ایران را با نمونه های متنوع چای صادراتی درجه یک از گیلان و شهر لاهیجان به خوبی و اطمینان در حجم و تناژ بالا به راحتی و بی دغدغه با ارزان ترین قیمت انجام نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش انواع چای بهاره

آغاز فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳

فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳ آغاز شد. انواع چای بهاره با دارا بودن بهترین کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام