بازرگانی تیدا
خانه / چای قلم / قیمت چای قلم بهاره سیاه لاهیجان

قیمت چای قلم بهاره سیاه لاهیجان

چای قلم بهاره یکی از چای های بسیار معطر با خواص بسیار است. قیمت چای قلم بهاره سیاه لاهیجان در بازار را چگونه مطلع شویم؟ برای خرید عمده بهترین انواع چای طبیعی می توانید مرکز فروش چای شمال را به خاطر بسپارید.

چای قلم بهاره

چای قلم بهاره چیست؟

این چای که در بهار برداشت و تولیدش انجام می شود این تفاوت را با دیگر برداشت ها دارد که برگ ها بسیار ترد و شاداب تر و با خواص بیشتری هستند. اگر چه این چای ظاهر درشتی دارد اما نمونه های بهاره ترد و شکننده و ریز تر از سایر برداشت های هم رده خود هستند. از آنجا که این چای با ساقه های چای نیز همراه بوده رایحه فراوان و مزه دلنشینی دارد. مدت زمان دم کشیدن این چای بسته به ریز و درشت بودن شامل زمان ۱۵ الی ۲۰ دقیقه می باشد.

  • رنگدهی طبیعی
  • رایحه بسیار عالی
  • طعم دلنشین و گس
  • پیچش دار بودن دانه های چای
  • وزین بودن
  • کاملا خالص و طبیعی و فاقد اسانس از ویژگی های بارز این چای در نمونه بهاره است.

چای قلم بهاره

آیا خاصیت چای قلم بهاره را می دانید؟

  • تقویت معده
  • هضم بهتر غذا
  • تقویت اندام های بدن
  • رفع تشنگی
  • افزایش عرق و ادرار و دفع سموم
  • افزایش دهنده نشاط و انرژی در بدن

چای قلم بهاره

قیمت چای قلم بهاره لاهیجان

حتما می دانید که چای قلم در رده سوم جدول رتبه بندی چای و از جمله چای های مقرون به صرفه محسوب می شود. امروزه این چای در درجه بندی مختلفی از چای قلم سوزنی، قلم درشت، قلم لیزری، قلم با چوب و سنتی به بازار عرضه که این امر می تواند در ارزش قیمتی این چای تاثیرگذار باشد و خریداران می توانند بر حسب تقاضا هر یک از این نمونه چای را انتخاب و خریداری کنند. در بازار شاهد قیمت های مختلفی از چای ها هستیم اما برای داشتن قیمت روز حتما مراکزی هستند که مناسب ترین قیمت و با حداقل نوسانات را ارائه می نمایند در اینصورت می توان با در دست داشتن قیمت روز بهترین خرید چای را انجام نمود.

خرید بهترین چای قلم بهاره سیاه لاهیجان

از آنجا که چای سیاه رایحه و رنگ مدنظر را برای خریداران دارا است لذا در نمونه قلمی نیز نوع سیاه آن بسیار مورد توجه و تقاضای بالایی را دارا است. خریداران چای در سراسر بازار ایران می توانند از طریق مرکز پیش رو در لاهیجان خرید چای قلم بهاره سیاه لاهیجان را در کنار سایر انواع چای ممتاز، چای شکسته، چای سرگل و… تجربه نمایند. چانچه به دنبال خرید چای تازه و مستقیم از شهر چای ایران هستید می توانید با ما همراه شوید.

چای قلم بهاره

بازار فروش چای قلم در ایران

در بازار چای ایران چای قلم یکی از چای های پرتقاضا برشمرده می شود و این روز ها با عملیات سورتینگ این چای و جمع آوری چوب ها به حداقل بر بازار پسندی آن افزوده و آن را در بازار به یک چای قابل رقابت در مقابل مونه های وارداتی و کاملا خالص و بدون افزودنی نموده است. بازار چای گیلان یکی از مکان های معتبر به جهت تامین و خریداران می توانند همواره با راه های ارتباطی مختلف همکاری خوب و کیفیت فراتری از چای اصیل ایران را تجربه کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای قلم

خرید و قیمت چای قلم درجه ۱ (۱۴۰۲)

خرید و قیمت چای قلم درجه ۱ (۱۴۰۲) را می توان از مرکز فروش چای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام