بازرگانی تیدا
خانه / چای دستی / قیمت چای دستی گیلان

قیمت چای دستی گیلان

قیمت چای دستی گیلان را می دانید؟ آیا می دانید بهترین چای دستی سنتی اصل از قدیم در لاهیجان تولید می شده است؟ برای سفارش خرید این چای ارگانیک و خالص می توانید از طریق مرکز فروش چای شمال (بازرگانی تیدا) اقدام نمایید.

گیلان مهم ترین منابع تولید و پرورش چای در ایران را دارا است لذا می توان تنوع خوبی از انواع چای را در این خطه شاهد بود. چایکاران این نقطه علاوه بر برداشت چای گاها به صورت سنتی و با زحمت فراوان در منزل اقدام به تولید چای طبیعی و خالص می کنند که کیفیت بینظیری داشته و نمی توان این طعم و رایحه را در نمونه های کارخانه ای شاهد بود.

قیمت چای دستی گیلان

چای دستی چیست؟

اگر همواره به دنبال یک چای سنتی و محلی هستید چای دستی گزینه مناسبی برای خرید شما محسوب می گردد در تهیه این چای از بهترین برگ های دستچین شده گیاه چای توسط چایکاران استفاده می شود. امکان تولید این چای در بهار، تابستان و پاییز وجود دارد اما امکان حجم تولید این چای محدود و در نتیجه امکان سفارش عمده از آن وجود ندارد.

  1. این چای ویژگی ظاهری درشتی دارد
  2. دیردم تر از چای کارخانه ای است
  3. تلخی و گسی بالاتی داشته
  4. طعمی شکلاتی یا قهوه فرم دارد
  5. ارزش قیمتی این چای بالا می باشد
  6. فاقد هر گونه ماده افزودنی است
  7. رایحه عالی و بی نظیری دارد
  8. سریعا پس از تولید در دسترس خریداران قرار می گیرد

قیمت چای دستی گیلان

مراحل تولید چای دستی

پس از جمع آوری و چیدن برگ های سبز بالایی و جوان چای، آنرا در ظرفی ریخته یا روی یک زیرانداز پارچه ای پهن می کنند و می گذارند تا پلاسیده شوند.
برگ های پلاسیده شده را داخل سینی بزرگ ریخته و با دست شروع به مالش و مچاله کردن چای می کنند تا زمانیکه کاملا برگ های سبز چای مچاله و ریز و حالت آبکی و کف مانند به خود بگیرد.
در این زمان چای را داخل ظرفی ریخته و در گوشه ای بمدت چند ساعت گذاشته و روی آن را با پارچه ی تمیزی می پوشانند تا رنگ آن اندکی تغییر کند.
در انتها برگ ها داخل سینی و روی شعله بسیار کم بخاری یا دستگاه های خشک کن سنتی خشک می شوند. چای بدست آمده ۱۰۰% طبیعی و بهداشتی بوده و بسیار مفید خواهد بود چرا که فقط خواص طبیعی دارد.

خواص چای دستی

  • کالری پایین
  • ادرار آور
  • ضد استرس
  • نشاط بخش و آرامش دهنده
  • حفظ و تعادل کلسترول
  • رفع خواب آلودگی
  • افزایش تمرکز
  • افزایش قدرت دفاعی بدن
  • ضد التهابات
  • پیشگیری از زوال عقل
  • پیشگیری از پارکینسون

قیمت چای دستی گیلان

قیمت چای دستی گیلان

خریداران چای در سطح کشور در طی سال های اخیر با آشنایی بیشتر چای دستی همواره به دنبال این چای بوده و مصرف کنندگان این چای خصوصویات و ویژگی های عالی این چای را می دانند. این چای به راحتی در بازار در دسترس نبوده و باید سفارشی آماده و تهیه گردد. برای خرید چای دستی گیلان و اطلاع از قیمت چای دستی می توانید از طریق کارشناان واحد فروش مجموعه اقدام نمایید. این چای ارزش قیمتی بالاتری نسبت به چای کارخانه ای است قیمت آن در سال ۹۹ به ارزش هر کیلو ۱۵۰۰۰۰ تومان بوده است.

بسته بندی دستی چای

از آنجا که چای دستی توسط چایکاران محلی علی الخصوص در شهر لاهیجان تولید می شود لذا نمی توان بسته بندی های متعددی را در آن شاهد بود. بسته بندی چای دستی به صورت سنتی و در سلفون های سفاف و یا نایلون های خاص انجام می شود. قیمت چای دستی گیلان با توجه به کیفیت بالا همواره مورد توجه بوده و خریداران خاص خود را در سطح بازار کشور دارا می باشد.

قیمت چای دستی گیلان

فروش چای دستی گیلان

گیلان همواره مهد چای ایرانی و تولید بهترین چای درجه یک و اصیل برشمرده شده و مهم ترین مرکز خرید و فروش عمده چای برشمرده می شود. در این نقطه می توان مرغوب ترین چای ممتاز و چای سرگل بهاره، چای قلم سنتی و اعلاترین چای محلی ارگانیک را در اختیار داشت. چنانچه به دنبال دریافت قیمت چای دستی گیلان و انواع چای سیاه و چای سبز هستید می توانید از طریق مرکز پخش و فروش چای شمال در سراسر ایران اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش چای دستی

فروش چای دستی طبیعی ایرانی در بسته های سنتی ۱ کیلوگرمی

فروش چای دستی طبیعی ایرانی در بسته های سنتی ۱ کیلوگرمی از سوی مراکز معتبر …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام