بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / قیمت چای داخلی در نمایندگی پخش چای ایرانی

قیمت چای داخلی در نمایندگی پخش چای ایرانی

قیمت چای داخلی در نمایندگی پخش چای ایرانی چه تفاوتی با سایر مراکز دارد؟ آیا می دانید با خرید اینترنتی چای فله به دلیل عرضه مستقیم قیمت چای کیلویی و عمده ارزان تر و قابل رقابت تر می باشند؟ فروش بهترین چای ممتاز ایرانی و مرغوب ترین چای سیاه و چای سبز لاهیجان را همراه با ما تجربه نمایید.

با توجه به حجم مبادلات چای در بازار ایران لذا قیمت چای برای خریداران علی الخصوص خریداران عمده ای چای بسیار حائز اهمیت می باشد. تولید چای در داخل ایران این شرایط را فراهم نموده تا همواره بتوان چای درجه و یک و ممتاز را با بهترین قیمت خریداری نمود ضمن اینکه کاملا تضمینی و سالم و خالص می باشند.

قیمت چای داخلی

چای داخلی

بزرگ ترین منابع اصلی ائم از باغ های چای و کارخانه های فعال چایسازی را می توان در استان گیلان مشاهده نمود که همواره چایکاری و صنعت چایسازی در این نقطه به دلیل مرکز کانونی مورد توجه خریداران داخلی و خارجی قرار دارد. بیشترین حجم تولید چای داخل متعلق به چای سیاه و پس از آن چای سبز می باشد. در باغات چای با توجه به وجود سرمای معتدل در زمستان نیاز به هیچ سموم و آفت کشی نبوده و حشرات و آفات خاصی مشاهده نمی شود در کارخانه ها نیز لزوم تولید بر پایه خالص و بدون افزودنی غیر مجاز بوده و از این رو چای شمال ایرانی مبدل به یکی از بهترین چای سالم و طبیعی دنیا گردیده است.

قیمت چای داخلی

بهترین چای تولید داخلی ایرانی

چای های تولید شده در ایران را می توان با تنوعی از قدرت رنگدهی و رایحه با توجه به برداشت های متعدد و مختلف برگ سبز چای در فصول مختلف و در ارتفاعات و نقاط جلگه ای شاهد بود. چای های حاصل از اولین برداشت فصل بهار ملقب به چای بهاره رایج ترین چای با عنوان بهترین چای داخلی در بازار هستند که ۱۰الی ۱۲% رایحه بالاتری را دارند. هرچه چای در نقاط مرتفع پرورش یاید در نتبجه چای به دست آمده قدرت رنگ بالا ری داشته و هر چه از این نواحی دور و به سمت نقاط جلگه ای پیش می رویم بر قدرت رایحه چای ها افزوده می گردد. چای سرگل بهاره واژه بهترین چای و ارزش قیمت چای داخلی بهاره بالاتر از دیگر چای ها می باشد.

قیمت چای داخلی

قیمت چای داخلی در نمایندگی پخش چای ایرانی

مراکز تولید و عرضه چای در نواحی شمالی با داشتن ساختار نمایندگی و اعطای آن در سطح بازار همواره تلاش نموده اند تا به معرفی بهتر و در نتیجه افزایش سطح تقاضای محصولات خود در بازار چای بپردازند. امروزه با توجه به فراهم شدن و همکاری ساختارهای پخش و انتقال چای در کشور دسترسی به چای سنتی و اصیل ایرانی بهتر و بیشتر گردیده و سبب شده تا با تست این چای و درک خواص و مرغوبیت آن تقاضایش در بازار افزایش داشته باشد. ضمن اینکه قیمت چای داخلی در نمایندگی پخش چای ایرانی بسیار مناسب تر و فرصت مناسبی را برای خریداری چای در سطح عمده ای و کیلویی فراهم نموده است.

دلایل ارزان تر بون قیمت چای داخلی

  • تولید در داخل
  • نداشتن هزینه های گمرکی
  • جذب بازار بیشتر
  • قابلیت دسترسی بهتر

چرا چای تولید داخل بخریم؟

  • حمایت از چایکاران
  • حمایت از تولید کننده ها
  • کیفیت متناسب با ذائقه هر ایرانی
  • قیمت ارزان تر
  • کاملا خالص
  • عاری از هرگونه سموم شیمیایی

قیمت چای داخلی

خرید اینترنتی چای فله داخلی

عرضه و فروش چای فله در بازار ایران یکی از رایج ترین مبادلات با توجه به قیمت های ارزان تر می باشد. چای فله داخلی به دلیل حذف هزینه های جانبی قیمت مناسب و با توجه به ارسال مستقیم کیفیت قابل توجه تری را دارا می باشند و بسیاری از خریداران با توجه به قابل مشاهده بودن و تست آزمون از این چای آن را همواره مورد نظر قرار می دهند. خریداران عمده چای در بازار به دنبال تکمیل سبد خرید از تنوعی از چای ها هستند. با خرید اینترنتی چای فله و داشتن تنوعی از انواع چای سیاه و چای سبز می توان قیمت چای داخلی را ارزان تر اما با کیفیت بالاتری در اختیار داشت.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید چای خالص

خرید چای خالص ایرانی ارگانیک

خرید چای خالص ایرانی ارگانیک چگونه و از کجا انجام دهیم؟ مشخصات و قیمت چای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام