بازرگانی تیدا
خانه / چای شکسته / قیمت و خرید چای شکسته بهاره لاهیجان

قیمت و خرید چای شکسته بهاره لاهیجان

چای شکسته یک چای خالص، طبیعی و مقرون به صرفه برشمرده می شود. قیمت و خرید چای شکسته بهاره لاهیجان در بازار چند است؟ مرکز فروش چای ایرانی بهترین کیفیت از انواع چای ممتاز، سرگل، قلم و… را در سراسر کشور به صورت مستقیم عرضه می نماید.

چای شکسته

چای شکسته چیست؟

این چای در رده چهارم جدول قرار داشته و می توان آن را به لحاظ رنگدهی و رایحه و طعم در حد متعادل و متوسطی دانست. این چای شکل مشخصی ندارد و به حالت سبک، دایره و مسطح می باشد. ارزش قیمت این چای نیز مقرون به صرفه تر از نمونه های سرگل و ممتاز بوده و بسیار مورد توجه قرار دارد. اگر به دنبال یک چای با کیفیتی متوسط هستید که نیاز های شما را به صورت روزمره رفع نماید این یک پیشنهاد خوب به جهت خرید می باشد.

چای شکسته

چرا چای بهاره؟

برداشت های چای در بهار همیشه از برترین انتخاب ها هستند چرا که کیفیت بسیار عالی داشته و چون یکدوره خواب زمستانه را تجربه کرده اند در بهار دارای بیشترین مواد مفید و رایحه در خود هستند و به عنوان یک چای نوبرانه از بهترین چای ها برای خرید محسوب می شوند.

انواع چای شکسته

  • شکسته ممتاز
  • شسته درجه ۱
  • شکسته درجه ۲
  • شکسته درجه ۳

چای قلم چیست و چه تفاوتی با چای شکسته دارد؟

این چای ظاهر درشت و پیچیش در دانه ها را دارد و از لحاظ مدت دم کشیدن نسبت به چای شکسته زمان بیشتری را نیاز دارد. ارزش قیمت چای قلم از نوع لیزری نسبت به نمونه های شکسته در درجه بالاتری قرار دارد. چای قلم فضای بیشتر و چای های شکسته فضای کمتری را اشغال می نمایند.

چای شکسته

خرید چای شکسته بهاره لاهیجان

یکی از نمونه های پرفروش چای در برداشت های بهار و تابستان و پاییز چای سیاه و سبز شکسته است که نوع بهاره آن ارزش کیفی و قیمتی بالاتری را برخوردار است و خریداران بسیاری به جهت خرید آن اقدام می نمایند. برای خرید چای شکسته بهاره لاهیجان یکی از معتبرترین مراکز پخش عمده این چای برشمرده شده و متقاضیان می توانند درجات مختلفی از این چای را در حجم های مختلف سفارش نمایند و از شرایط عالی قیمتی و کیفیتی بهره مند گردند.

قیمت چای شکسته لاهیجان

از آنجا که این چای درجه بندی های مختلفی را دارا است لذا در برداشت های مختلف و در بازار های مختلف می توان رنج قیمتی متفاوتی را از هم شاهد بود. قیمت چای شکسته بهاره لاهیجان در سال ۴۰۰ به صورت عمده چیزی حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان و قیمت جزیی این چای در بازار حدود قیمتی ۸۵ الی ۹۰ هزار تومان عرضه گردیده است.

چای شکسته

فروش چای شکسته ممتاز لاهیجان

چای ممتاز نمونه ای بسیار اعلا از چای های شکسته نام دارد که بالاترین میزان فروش را در سال دارا است ضمن اینکه ارزش قیمتی بالاتری را دارد. برای فروش این چای متقاضیان در هر زمان ثبت سفارش داشته و از چای های وزین و پیچ دار بوده که در دیگر نمونه های شکسته قابل رویت نمی باشد. برای خرید بهترین انواع چای سنتی و طبیعی شمال ایرانی می توانید با سفارش آنلاین و اینترنتی به صورت مستقیم بدون واسطه اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای شکسته سیاه ایرانی

چای شکسته سیاه ایرانی قیمت عمده در فروشگاه آنلاین چای شمال

چای شکسته سیاه ایرانی قیمت عمده در فروشگاه آنلاین چای شمال عرضه می شود. برای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام