بازرگانی تیدا
خانه / چای باروتی / قیمت فروش چای ایرانی باروتی

قیمت فروش چای ایرانی باروتی

قیمت فروش چای ایرانی باروتی بهاره مرغوب در سال ۹۹ عمده ای هر کیلو ۳۲۰۰۰ و ۴۲۰۰۰ تومان می باشد. چای باروتی با توجه به سایز چای در کیسه های ۱۰ و ۲۰ کیلویی عرضه می گردد. برای خرید بهترین انواع چای باروتی و اعلاترین چای سنتی بهاره، درجه ۱ و طبیعی با قیمت های دست اول ما را به یاد بسپارید.

امروزه انواع متنوعی چای در بازار موجود بوده و هر شخص با توجه به نیاز خود آنها را تهیه و مورد استفاده قرار دهد، زیرا چای از جمله محصولاتی است که با سلیقه های مختلف سازگاری داشته و افرادی که آنها را انتخاب می کنند، طعم، رنگ دهی و کیفیت را مهم می دانند. در بازار ایران نیز انواع متنوعی چای تولید و توزیع می گردد و با توجه به تنوع های موجود در رده کیفیتی و رنج قیمتی می توان چای باروتی را یکی از بهترین انواع چای دانست.

قیمت فروش چای ایرانی باروتی

چای باروتی ایرانی

این چای دارای ظاهر ریز، گرد و مشابه باروت بوده و از همین رو با این نام خواند می شود و از الک شدن نمونه چای ها از غربال های ریز حاصل شده و به دلیل شکسته و ریز بودن سریع تر دم کشیده و چای زوددم نام نهاده می شود. ارزش قیمت این چای پایین تر از چای شکسته است و در بهار و تابستان و پاییز با توجه به شرایط برداشت قابلیت تولید را دارا می باشد.

  • زود دم بودن
  • رنگدهی عالی
  • رایحه خوب
  • مزه تلخ و گس
  • کاملا بدون اسانس و اصل
  • فاقد سموم شیمیایی در باغات
  • برداشت سال
  • به دست آمدن از برگ های نمونه از بهترین باغ های چای شمال

از مهم ترین خصایص چای باروتی ایرانی می باشد.

اسامی انواع چای باروتی

  • باروتی ریز
  • باروتی درشت
  • باروتی ممتاز

خاصیت های چای باروتی

  • دفع کننده سموم بدن از طریق افزایش ادرار
  • رقیق نمودن غلظت خون
  • رفع خواب آلودگی
  • از بین برنده استرس
  • افزایش تمرکز
  • کالری پایین
  • کاهش دهنده کلسترول و…

توزیع کننده چای باروتی ایرانی

شرکت های توزیع کننده و تولیدکننده چای در ایران همواره به خوبی از سلیقه و نیاز مصرف کننده ها اطلاع داشته و تولیداتی به فروش می رسانند که بالاترین کیفیت را دارا باشند. با توجه به اینکه مراکز توزیع کننده همواره به روز بوده و قیمت تولیدات مختلف را به صورت مشخص اعلام می دارند، خریداران عمده می توانند به این مجموعه ها مراجعه نموده و بهترین چای را عمده و در تناژ مورد نظر و درخواست را خریداری نمایند.

قیمت فروش چای ایرانی باروتی

قیمت فروش چای ایرانی باروتی

یکی از موضوعاتی که در رابطه با خرید انواع چای اهمیت یافته و خریداران زیادی با در نظر گرفتن آن اقدام به سفارش خرید محصول می کنند، قیمت خرید و فروش است. مقایسه قیمت چای ایرانی با نمونه چای خارجی از مهمترین اقداماتی ست که خریداران آن را مد نظر قرار می دهند و با توجه به مقایسه و تولید چای در کشور ما لذا با وجود تنوع خوب چای سیاه و چای سبز می توان از نظر کیفیت آنها را بالاتر، مرغوب تر و کاملا تازه و طبیعی دانست از همین رو مراکزی که در راستای توزیع و پخش چای فعالیت دارند محصولاتی را ارائه داده که بالاترین کیفیت را داشته و افراد زیادی آنها را تهیه می کنند. قیمت فروش چای ایرانی باروتی در برداشت بهاره با توجه به مرغوبیت بالا در رنج قیمتی ۳۲ الی ۴۲ هزار تومان در بازرگانی تیدا عرضه گردیده است.

قیمت فروش چای ایرانی باروتی

فروش چای ایرانی باروتی

این چای از بهترین نمونه چای هی پرکاربرد در بازار است که به صورت تخصصی در کارخانه های بزرگ چایسازی شمال علی الخصوص گیلان و شهر لاهیجان آماده و سورت می شوند لذا دارای قیمت و هم کیفیت بسیار عالی می باشند. برای خرید و فروش بهترین انواع چای باروتی و در دست داشتن ارزان ترین قیمت فروش چای ایرانی باروتی گزینه عالی مراجع تخصصی چای شمال با داشتن مشاورین و کارشناسان حرفه ای در این زمینه بوده تا علاوه بر آن چای اصل، اصیل و خالص را جهت بازار داخل و صادرات چای ارائه و تامین نمایند.

پخش عمده چای باروتی

شرکت هایی که در راستای پخش عمده چای فعالیت دارند، مسلما چای هایی را مورد توجه قرار می دهند که استاندارد های لازم را داشته و طعم عالی و رایحه مطبوع و ۱۰۰% طبیعی محصولات در آن ها نمایان است. به همین دلیل خریدارانی که این نوع چای را خریداری می کنند، به شاخصه های کیفیتی توجه دارند. مراکزی که در ایران برای فروش انواع سنتی و اصیل فعالیت می کنند، به نیاز مشتریان خود اهمیت داده و همواره باکیفیت ترین ها را به فروش می رسانند، از این رو پخش عمده چای در ایران تحت نظارت شرکت های معتبر در نقاط چایخیز انجام شده و به آنها اهمیت می دهند.

قیمت فروش چای ایرانی باروتی

فروش اینترنتی چای باروتی در ایران

سایت های اینترنتی مختلف نیز در زمینه فروش انواع چای شمال فعالیت دارند. این عرضه کننده ها شهرهای مختلف ایران را مورد توجه قرار داده و همواره در تلاشند تا باکیفیت ترین ها را ارائه دهند. دسترسی به مراکز اینترنتی می تواند مشکلات زیادی را رفع نموده و قیمت روز محصولات را در دسترس قرار دهد، به این ترتیب در سالهای اخیر تلاش شده تا سایتهای معتبر و شناخته شده بیشتر مورد توجه قرار گرفته و سفارشات به آنها اعلام شود. در این میان مراکزی مانند بازرگانی چای تیدا می توانند شرایط خوبی را برای مشتریان خود فراهم نموده و همواره بهترین چای ارگانیک و خالص را آن طور که باید و شاید تامین کنند.

نمایندگی انواع چای شمال ایرانی

معمولا خریداران عمده به منظور سفارش حجم زیادی از انواع چای به مراکز و نمایندگی مراجعه خواهند کرد. این عرضه کننده ها هم قیمت را به صورت مشخص شده اعلام داشته و هم با مشتریان خود همکاری خوبی خواهند داشت. در ایران نمایندگی چای شمال در لاهیجان همواره انواع چای فله، بسته بندی و تی بگ را ارائه می دهند، زیرا تقاضای خرید از سوی مصرف کننده ها متفاوت بوده و معمولا بهترین ها به صورت عمده سفارش خرید خواهد شد. بی شک همکاری مستقیم شرکت ها با مشتریان عمده می تواند شرایط خوبی را برای انتخاب و خرید فراهم کند. برای استعلام قیمت انواع چای ها و قیمت فروش چای ایرانی باروتی در هر زمان می توانید از طریق مجموعه فوق و کارشناسان واحد فروش آن اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش انواع چای بهاره

خرید و فروش چای باروتی

چای باروتی یکی از ارقام درجه بندی شده چای سیاه و چای سبز شمال ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام