بازرگانی تیدا
خانه / چای ایران / قیمت فروش عمده چای در بازار تهران

قیمت فروش عمده چای در بازار تهران

قیمت فروش عمده چای با یکدیگر متفاوت است. چای ها بسته به نوع و مکانی که در آن کشت می شوند و درجه کیفیت دارای قیمت های مختلفی هستند. متقاضیان می توانند خرید انواع چای فله لاهیجان را از مرکز فروش عمده آن انجام نمایند.

قیمت فروش عمده چای

چای در ایران

وضعیت مصرف بالای چای در ایران سبب شده ا در کنار تولید چای شاهد واردات سطح گسرده ای از آن از سایر کشور ها همچون هند، سربلانکا و ویتنام و… باشیم. اما موقعیت خوب و شرایط قرار گرفتن بوته های چای در بهترین آب و هوا سبب شده تا چای ارگانیک و طبیعی را در گیلان و شهر چای ایران لاهیجان داشته باشیم. از خواص اثبات شده چای اصل و خالص می توان به :

  • انرژی و سطح هوشیاری را افزایش می دهد
  • خاصیت چربی سوزی
  • کافئین موجود در آن خطر دیابت را کاهش
  • از زوال عقل و آلزایمر پیشگیری می نماید
  • ضد افسردگی
  • تقویت سیستم ایمنی
  • دفع سموم
  • ضد التهابات
  • ضد ویروس و… اشاره نمود.

قیمت فروش عمده چای در بازار تهران

محبوب ترین چای ایران

چای ها با توجه به فصول برداشت ویژگی های خاصی را دارا هستند در میتن برداشت ها چچای بهاره بهترین و محبوب ترین درجه بندی کیفی چای چای سرگل بهاره نام دارشته و پس از آن ای ممتاز به عنوان پرفروش ترین چای متقاضیان بالایی را دارا است. قیمت فروش این چای ها نیز از مابقی ارقام بالاتر می باشد.

بررسی تغییرات قیمت چای در بازار ایران

قیمت چای در بازار ایران بستگی به کیفیت محصول، برند، نوع و منطقه ای که در آن کشت شده دارد. یک چای خوب و درجه یک باید دارای رایحه و رنگ دهی عالی بدون هیچ ماده افزودنی باشد، هرچه طعم و رنگ چای تازه، طبیعی و ارگانیک ارزش قیمت بالاتر خواهد داشت. چای در بازار با وزن و بسته بندی های مختلف وجود دارد که در قیمت آن تاثیرگذار است. استان گیلان در شمال ایران به عنوان بازار اصلی برای فروش چای انتخاب شده است و از این رو می توان با توجه به استقرار منابع اصلی به قیمت های ارزان تر و کیفیت های بهتری دست پیدا نمود.

قیمت فروش عمده چای

توزیع چای مرغوب در بازار

بهترین مرکز توزیع کننده چای مرکزی است که مشتری خود را با یک بار استفاده به مشتری دائمی تبدیل کند. بازار تهران و شهر های بزرگ از مهم ترین بازار ها برشمرده شده و با توجه به وجود مشتریان بیشتر و متقاضیان خرید عمده لذا می توان قیمت فروش چای در بازار تهران و … را ارزان تر و به شکل واحدی ارائه نمود. بهترین نوع چای ایرانی در استان گیلان بسته بندی می شود و نزدیکی تهران و این استان بستر خوبی را جهت توزیع چای مرغوب و درجه یک با قیمت های دست اول و ارزان تر فراهم نموده است.

قیمت فروش عمده چای در بازار تهران

قیمت فروش عمده چای در بازار تهران

اگر از خریداران عمده چای و فروشگاه و مغازه ای دارید جهت تکمیل سبد خرید خود از مرغوب ترین انواع چای سنتی و اصیل ایرانی می توانید با بازرگانی تیدا در لاهیجان همراه و همواره اعلاترین چای سیاه و چای سبز خالص را خریداری نمایید. جهت دریافت قیمت فروش عمده چای در بازار تهران می توانید به راحتی در هر زمان از طریق مرکز پیش رو اقدام و لیست قیمت روز را دریافت و با آگاهی اقدام به انتخاب و خرید نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

بهترین قیمت فروش برای چای سیاه فله

چای خوب چه مارکی بخرم؟

چای خوب چه مارکی بخرم؟ آیا بهترین چای خوب و خوش طعم ایرانی را می …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام