بازرگانی تیدا
خانه / چای شکسته / قیمت خرید چای شکسته درجه ۱ گیلان

قیمت خرید چای شکسته درجه ۱ گیلان

چای شکسته درجه یک را در فروشگاه چای شمال کاملا ارگانیک و ۱۰۰% طبیعی در دسترس داشته باشید. قیمت خرید چای شکسته درجه ۱ گیلان در بازار چند است؟ فروش عمده بهترین انواع چای شکسته درجه ۱ در سراسر کشور و چای صادراتی با بازرگانی تیدا با شرایط استثنایی آغاز شد.

چای شکسته درجه 1

چای شکسته درجه ۱

چای شکسته حاصل برداشت برگ های وسط و پایین تر گیاه چای است و از لحاظ شکل دارای شاخصه مشخص و معینی نیست. این چای از نوع درجه ۱ آن همیشه مورد توجه بوده چراکه رایحه، رنگ و مزه خوب و متعادل و دلنشینی داشته و چای مقرون به صرفه به لحاظ اقتصادی و داشتن ویژگی های مطلوب نام دارد. ظاهر این چای از چای ممتاز کوچکتر و حد واسط چای قلم و چای ممتاز در رده چهارم جدول دسته بندی قرار دارد. از خصوصیات کلی آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • زوددم
  • قیمت مناسب
  • خوش رنگ
  • از باغات نمونه چای گیلان همچون لاهیجان
  • دارای شکل دایره ای صاف و سبک تر از ممتاز
  • فاقد ماده افزودنی جهت رنگدهی سریع

اسامی چای شکسته

  • چای شکسته ممتاز
  • چای شکسته درجه ۱
  • شکسته درجه ۲
  • شکسته درجه ۳
  • شکسته معاف

چای شکسته درجه 1

بهترین چای شکسته کدام است؟

برای خرید بهترین چای در بازار همواره مراجع تخصصی در این زمینه می توانند کمک شایانی را نمایند. برداشت ابتدایی چای در بهار به عنوان بهترین چای در بازار نام دارند و در خانواده چای شکسته نیز می توان چای شکسته درجه ۱ بهاره ممتاز را از بهترین رده بندی این خانواده با رنج قیمت مناسب دانست.

عامل های تعیین کننده و دخیل در کیفیت چای شکسته درجه ۱

  1. نوع برگ
  2. شیوه صحیح تولید
  3. شرایط محیطی حاکم در زمان داشت و برداشت چای
  4. فصل برداشت
  5. نحوه عرضه از دست یا مستقیم
  6. نوع چای (تولید تازه سال یا خیر)

چای شکسته درجه 1

قیمت خرید چای شکسته درجه ۱ گیلان

گیلان بهترین و معتبرترین منابع چایسازی و باغ های چای را در ایران دارا است لذا می توان در مقایسه با چای های خارج موجود در بازار که حاوی رنگ هم هستند انواع چای گیلان را با خیالی آسوده بدون هیچ ماده مضر خریداری نمود. تمامی چای ها ارگانیک، طبیعی و ۱۰۰% خالص هستند و قرار دادن آن در سبد خید کاملا مقرون به صرفه تر و تضمینی خواهد بود. قیمت خرید چای شکسته درجه ۱ گیلان در بهار ۹۹ عمده ۴۶ الای ۴۸ هزار تومان و جزیی هر کیلویی ۶۰۰۰۰ تومان ارائه گردیده است.

چای شکسته درجه 1

فروش چای شکسته درجه ۱ صادراتی

در میان عرضه و پخش چای در بازار داخلی م توان صادرات چای به دیگر کشور ها را شاهد بود. چای سیاه آمار بیشتری را در صادرات داشته و از این رو مورد توجه تجار و بازرگانان قرار دارند. چای شکسته درجه ۱ و ۲ سیاه صادراتی بیشترین رتبه صادرات را دارا هستند و برای تهیه و تامین این چای ها در هر تنازی می توانید از طریق بازرگانی تیدا اقدام و تمامی مراحل و مدارک را با خیالی آسوده و قیمت تمام شده کمتر و حاشیه شود بالاتر انجام نمایید.

نمایندگی خرید چای شکسته درجه ۱ ایرانی

در بازار چای با توجه به سلایق و ذائقه ها چای های متنوع و مختلفی عرضه می شوند و هریک بر طبق کیفیت از قیمت خاصی برخوردار هستند. نمایندگی خرید شمال در لاهیجان همواره مرغوب ترین چای شکسته درجه ۱ ایرانی، بهترین انواع چای سنتی طبیعی و اصیل را عرضه و خریداران عمده و شرکت ها و حتی خریداران کیلویی چای از سراسر بازار ایران جهت خرید چای فله اصل و خالص به صورت تضمینی و تازه تولید سال می توانند سفارشات خود را ثبت و در محل مورد توافق در سریع ترین زمان دریافت نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای شکسته سیاه ایرانی

چای شکسته سیاه ایرانی قیمت عمده در فروشگاه آنلاین چای شمال

چای شکسته سیاه ایرانی قیمت عمده در فروشگاه آنلاین چای شمال عرضه می شود. برای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام