بازرگانی تیدا
خانه / چای شمال / فروش چای شمال در تهران

فروش چای شمال در تهران

فروش انواع چای شمال به صورت جزئی و عمده در بازار تهران در این مرکز امکان پذیر گردیده و بهترین کیفیت چای شمال با قیمت ارزان و مناسب را می توانید در این مرکز سفارش داده و مرغوب ترین انواع  چای اصل و طبیعی را در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرید. خرید و فروش چای شمال در تهران و سراسر ایران به چه شیوه ای در حال انجام است؟
فروش چای شمال
شمال کشور با آب و هوای مرطوب و معتدل خود بهترین شرایط کشت چای را در ایران دارا است و هر ساله بهترین چای درجه یک ایرانی را با مرغوبترین کیفیت ممکن در سراسر بازارهای ایرانی پخش و توزیع میکند و همچنین عطر و طعم طبیعی چای شمال دارای بهترین خاصیت برای یک نوشیدنی دلچسب در یک میان وعده محسوب می شود. بازار تهران یکی از منابع بزرگ جابه جایی کالا ها و محصولات کشاورزی محسوب می شود که از آن جا چای به دیگر نقاط ایران پخش و توزیع می گردد. فروش چای شمال در تهران و کلان شهر ها با توجه به جمعیت بالا و حجم تقاضای بالا می تواند یکی از معیار های مهم برای تولید کنندگان و عرضه کنندگان محسوب شود.
یک چای خوب باید رنگ، عطر و مزه دلنشینی را به همراه داشته باشد و در آن از محرک و افزودنی شیمیایی استفاده نگردد تا بتواند بهترین و اصلی ترین خاصیت خود را نمایان نماید. این نوشیدنی باید حد تعادلی در مصرفش را رعایت نمود در غیر اینصورت می تواند اختلالاتی را در بدن به دنبال داشته باشد.
ما ایرانی ها پانزدهمین کشور تولید کننده چای و دوازدهمین کشور مصرف کننده چای هستیم پس با توجه به مصرف بالای چای در کشورمان باید حواسمان باشد تا یک چای طبیعی و سالم را به جهت حفظ سلامت مصرف نماییم و چه بهتر که با آشنایی بیشتر نسبت به مجموعه های تولید چای در کشور و اطمینان از در دسترسی آسان تر این چای ها را مدنظر قرار داده و بدین طریق از خروج ارز از کشور تا حدودی ممانعت نماییم.
فروش چای شمال

اسامی کلی درجه بندی چای شمال در بازار

  • سرگل
  • ممتاز
  • شکسته
  • قلم
  • باروتی
  • خاکه

کدامیک از انواع چای شمال محبوبیت بیشتری دارند؟

چای ها از درجه بندی و سطوح کیفی مختلفی برخوردار هستند و با توجه به موقعیت و زمان برداشت نیز از یکدیگر متمایز هستند زیرا شرایط جوی حاکم در هر فصل نیز قطعا بر روی عطر، طعم و رنگ چای تاثیرگذار خواهد بود. چای های برداشت شده با توجه به رایحه بالاتر و خواص بیشتر محبوبیت بسیاری دارند و پس از آن چای تابستان و پاییز رنگدی بیشتری را دارا هستند. چای سرگل و چای ممتاز بیشترین سهم تقاضا را در طول سال دارند و در کنار آن ها امروزه چای قلم سوزنی و سورت شده نیز سفارش بالایی را برای خود جلب نموده است. شما می توانید با اسفاده از مشاوره و پیشنهاد کارشناسان بهترین چای متناسب با ذائقه و بازار هدف خود را خریداری نمایید.

چای شمال

چای شمال زود دم است یا دیر دم؟

این چای با توجه به اینکه درجه خلوص بالا و بدون هیچ اسانس و رنگی در حال عرضه است و با توجه به منطقه مورد کشت از جمله چای های دیر دم است که نیاز است تا با توجه به سایز و کیفیت زمانی بین ۱۰ الی ۲۰ دقیقه را به جهت دمکشیدن به آن فرصت دهید. این چای پس از دم آمدن رنگ زلالی داشته و تا ساعت ها این خاصیت را حفظ می نماید و برای استفاده مجدد از آن بهتر است تا تفاله ها از آن خارج و تنها چای خالص در قوری باقی بماند.

تشخیص چای اصل از تقلبی

  1. در حالت چای خشک داشتن رنگ یکدست مشکی و بویی شبیه ادکلن دارد.
  2. چای اصل در فنجان شفاف و زلال است و حال آنکه چای تقلبی مات و گل آلود و چربی پراکنده در سطح فنجان قابل مشاهده می باشد.
  3. چای تقلبی پس از گذشت اندکی از زمان رنگش در فنجان ته نشین می شود و رنگش بر جداره فنجان باقی می ماند.
  4. چای تقلبی سریع در فنجان حاوی آب سرد و گرم رنگ باز می نماید و حال آنکه چای اصل باید زمانی طولانی را برای این اتفاق سپری نماید.
فروش چای شمال

روش نگهداری چای شمال

برای حفظ و نگهداری چای شمال به صورت باکیفیت و حالت اولیه لازم است تا آن را در قوطی در بسته در جای تاریک به دور از نور و حرارت و رطوبت نگه دارید تا عطر و طعم خود را به خوبی حفظ نماید. در بهترین شرایط می توان چای شمال را به مدت ۱۸ الی ۲ سال نگهداری نمود.

شیوه فروش چای شمال

  • حضوری
  • اینترنتی
  • مویرگی

نحوه عرضه چای در بازار

  • فله ای
  • بسته بندی

عرضه فله ای چای در بین ایرانیان از اهمیت خاص و ویژه تری با توجه به نرخ ارزان تر برخوردار است، اما با توجه به شرایط بازار و سلایق مختلف مشتریان پیشنهاد می شود تا تنوعی از این دو نمونه ها را با اسامی و برند های مختلف تهیه نموده و در مجموعه خود حق انتخاب مشتریان را افزایش دهید.

فروشگاه آنلاین چای شمال

در این فروشگاه می توان بیشترین و بالاترین تنوع محصولات چای را مشاهده و خریداری نمود. انواع چای فله و چای بسته بندی به صورت چای سیاه و چای سبز در درجه بندی مختلف در حال عرضه است و در این مکان به دلیل دریافت آنلاین سفارشات محدودیت زمانی و مسافتی وجود ندارد و می توان خرید امن، مطمئن و به دور از دست چرخیدن های متعدد را تجربه کرد. فروش چای شمال در تهران و تمام نقاط ایران، حتی بازار های خارجی از این طریق در حال انجام است و این شیوه توانسته بالاترین سطح رضایتمندی از خرید در بازار چای ایران محسوب شود. برای خرید امن و مستقیم حتما این شیوه به شما پیشنهاد خواهد شد.

فروش چای شمال

خرید چای شمال اصل

خرید و انتخاب چای اصل و رسیدن به ثبات در این زمینه می تواند اطمینان هرچه بیشتر خریداران را به دنبال داشته ضمن اینکه فروشندگان نیز می توانن فروش بالا و درآمد خوبی را برای خود حفظ نمایند. بنابر این مراکز اصلی فروش چای شمال چای ارگانیک و اصل شمال را به خریداران با نظارت بالا و صحیح انجام نموده تا متقاضیان بتوانند تجربه خوبی را برای خود رقم بزنند. برای خرید چای شمال اصل لازم است تا مراکز و مراجع معتبر خرید و فروش چای در کشور را بشناسید، زیرا این مراکز اصالت و کیفیت را فدای قیمت ننموده و همیشه بهترین را به مشتریان عرضه می نمایند.

شناخت آسان چای اصل

  • وزن دار بودن چای نه حجم دار بودن چای
  • انتخاب چای با ظاهر درشت تر
  • زیر بودن دانه های چای
  • رایحه طبیعی داشته باشد نه مصنوعی
  • رنگ ظاهر چای براق و روغنی نباشد

فروش چای شمال

بازار فروش چای شمال

بازار چای شمال در نقاط تولید چای متمرکز بوده و حجم کلی و عمده ای از انواع چای از این طریق به سطح کشور در حال توزیع است حال در برخی نقاط تقاضا بالا و در برخی شهر ها کمتر است لذا می توان تفاوت فاحش قیمت چای را بر مبنای تقاضای بازار به خوبی شاهد بود. بازار چای شمال با راه اندازی خرید و فروش اینترنتی از طریق فضای مجازی موفق به جابه جای هر حجم از چای شمال در تمام نقاط کشور نموده و هم اینک حجم تقاضای متعددی را از بازارهای جهانی دریافت و صادرات چای شمال را به اقصی نقاط دنیا انجام می نماید ضمن اینکه قیمت های واحد و قابل رقابتی در حال ارائه ی باشد.

اهداف این بازار :

  • گستردگی و پوشش بازار چای داخله در بازه مناطق مختلف کشور
  • قیمت های واحد و کمتر
  • کیفیت های بالا و حفظ و ارتقای سطح کیفی چای
  • صادرات هر چه بیشتر چای و معرفی بیشتر آن
  • عرضه چای به صورت هم جزیی و هم عمده
  • حمایت از خریدار، چایکاران و کارخانه داران
  • حفظ و پایداری این صنعت قدیمی

دریافت لیست قیمت روز انواع چای شمال

تاکنون چگونه نرخ روز چای را به دست می آوردید؟ آیا می دانستید مجموعه و مرجع فروش چای شمال در تهران و سایر شهر های ایران خدماتی همچون ارسال لیست قیمت روز را فراهم نموده است. تنها از طریق تماس و یا پیغام با کارشناسان فروش مجموعه این امکان برایتان فراهم می گردد تا بتوانید به راحتی به قیمت های روز دست پیدا نموده و خرید خوبی را انجام نمایید. این امکان هم برای خرید های عمده و هم برای خرید های جزیی وجود دارد.

فروش چای شمال

فروش چای شمال در تهران

فروش ویژه با قیمت ارزان و مناسب انواع چای شمال را می توانید در این مرکز به صورت جزئی و عمده تجربه کنید و همچنین مرغوب ترین چای شمال را مانند چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم و چای شکسته و تنوعی از هم در هر نقطه از کشور سفارش و دریافت نمایید. چنانچه از متقاضیان خرید چای شمال در تهران هستید می توانید سفارشات خود را از طریق اتوبوس و تیپاکس در ظرف زمانی سریع دریافت نمایید.  با فروش چای شمال در تهران و کلان شهر های ایران موقعیت خوب و سودآوری برای فعالین این حوزه پویا فراهم گردیده است زیرا در صورت سفارشات عمده از هزینه های کل کاسته شده و قیمت مقرون به صرفه تری را تجربه خواهند نمود.

 

امتیاز
5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال را چگونه و از کجا انجام دهیم؟ قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام