بازرگانی تیدا
خانه / چای سیاه / فروش چای سیاه قلم بهاره لاهیجان

فروش چای سیاه قلم بهاره لاهیجان

چای سیاه لاهیجان مرغوب ترین چای ایرانی موجود در بازار چای می باشد. فروش چای سیاه قلم بهاره لاهیجان در حجم عمده و حداقل ثبت سفارش ۳۰ کیلو آغاز شد. خرید بهترین انواع چای سنتی اصیل شمال ایران را با قیمت های استثنایی تجربه نمایید.

چای سیاه لاهیجان

چای سیاه لاهیجان

قطعا یکی از معتبرترین و بهترین چای قابل عرضه در بازار ایران چای سیاه لاهیجان با رایحه و رنگ ۱۰۰% طبیعی است. این چای فاقد هر ماده افزوده شده و در بهترین شرایط به شیوه سنتی در کارخانه و از بهترین برگ ها تهیه می شود که اکسیده شدن برگ ها سبب تراوش رایحه بی نظیرو تغییر رنگ سبز چای به سیاه می باشد. چای سیاه لاهیجان در فصل بهار و تابستان و پاییز امکان تولید داشته و حجم بالایی از آن علاوه بر بازار داخلی به صادرات و ارزآوری تعلق دارد.

چای سیاه قلم لاهیجان

این درجه از چای را می توان در رده سوم پس از چای سرگل و چای ممتاز مشاهده نمود. از لحاظ درشتی بزرگ ترین سایز را دارا بوده و از این رو بدین نام خوانده می شود. با توجه به وجود ساقه چای در این رده می توان رایحه بالایی را انتظار داشت و این چای از جمله چای های خوش خوراک با رایحه عالی برشمرده می شود که قیمت مناسبی را نیز دارا است و با نام قلم سنتی خوانده می شود.

چای سیاه لاهیجان

خواص چای سیاه لاهیجان

  • رفع عطش
  • دفع سموم
  • ضد التهاب
  • تقویت سیستم ایمنی
  • کالری پایین و مناسب جهت لاغری
  • افزایش قدرت تمرکز
  • مراقبت از قلب
  • آرامبخش
  • کاهش غلظت خون
  • نگهداشتن کلسترول در سطح متعادل و متناسب
  • کاهش فشار خون

چای سیاه لاهیجان

فروش چای سیاه قلم بهاره لاهیجان

برای خرید چای از لاهیجان هر زمان و هر مکان می توان اقدام به خرید نمود. تنوع چای سیاه لاهیجان همواره بالا و می توان چای مورد نظر خود را با هر سلیقه ای بدین طریق خریداری نمود. انواع چای سیاه لاهیجان عبارتند از : چای سرگل سیاه، چای ممتاز سیاه، چای قلم سیاه، چای باروتی سیاه، چای ساچمه ای سیاه، چای خاکه سیاه که هریک از لحاظ کیفیت تضمینی و دارای رایحه و رنگ بی نظیر و شفافی پس از دم کشیدن می باشند. فروش چای سیاه قلم بهاره لاهیجان با بهترین کیفیت و قیمت درب کارخانه در سراسر ایران انجام شده و خرید اینترنتی چای از طریق سایت ها و فروشگاه های مجازی فصت بهینه و خوبی را برای ثبت سفارش خرید چای فراهم نموده است.

چای سیاه لاهیجان

خرید چای سیاه لاهیجان

آغاز برداشت برگ سبز و تولید چای سیاه از نیمه دوم فصل بهار آغاز و تا پاییز ادامه می یابد. حجم تولید بالای این محصول سبب شده تا در تمام سال موجود و بتوان آن را سفارش نمود. چای سیاه بالاترین تقاضا را در بازار دارا و می توان تضمین فروش آن را بی کم و کاست مشاهده نمود و راههای فعالیت خوبی برای فعالین و افراد تازه کار نیز مهیا نموده است به وری که با اندکی سرمایه می توان سودآوری خوبی را در این بخش شاهد بود. برای خرید چای سیاه لاهیجان در سراسر شهر های ایران می توانید سفارشات خود را ائم از کیلویی و عمده از طریق سایت مقابل بدون دغدغه و هزینه اضافی انجام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه بهاره

چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک قیمت و خرید از لاهیجان

چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک قیمت و خرید از لاهیجان در اختیار متقاضیان قرار …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام