بازرگانی تیدا
خانه / چای سبز / فروش چای سبز شمال خالص مناسب برای لاغری

فروش چای سبز شمال خالص مناسب برای لاغری

فروش چای سبز شمال خالص مناسب برای لاغری به صورت کیسه ای و فله با قیمت واحد در سراسر ایران انجام می گردد. مرکز فروش چای سبز در ایران تنها مرکز اصلی و دست اول عرضه چای اصل لاهیجان بوده که محصولات خود را به صورت تضمینی عرضه می کند. برای خرید اینترنتی چای عمده و کیلویی از نمونه های زرین، قلم، ممتاز و… با ما همراه شوید.

چای یکی از نوشیدنی های محبوب در جهان است. میزان کافئین موجود در چای و نشاط آوری آن باعث می شود افراد زیادی روز خود را با یک فنجان چای آغاز کنند. بنابراین دسترسی و خرید چای باکیفیت اهمیت زیادی دارد. چای سبز یکی از چای های پرتقاضا در بازار برشمرده می شود این نوع چای به خوبی به دومین چای پرفروش معروف در بازار جهانی تبدیل شده است. فروش عمده و جزیی آن در سراسر کشور توسط مراکز متعدد فروش چای انجام می گیرد. چای سبز ارزش غذایی بالایی دارد و با جای گذاری این چای در وعده های غذایی مختلف می توان از مزایای مختلف آن استفاده کرد.

فروش چای سبز

چای سبز شمال

چای سبز شمال یکی از انواع چای بوده که دارای خواص و فواید زیادی برای سلامتی انسان می باشد و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد و خاص این چای جهت حفظ تناسب اندام و لاغری به همین دلیل مصرف آن توسط مردم و به خصوص خانم ها بیشتر برای بهره مندی از خواص آن است. مرکز فروش چای سبز شمال یکی از مراکز تخصصی و معتبر در زمینه عرضه چای در کشور محسوب می شود و این مرکز فروش تخصصی در زمینه پخش بهترین کیفیت چای از نقاط چایخیز همچون گیلان و شهر چای ایران لاهیجان فعالیت می نمایند.

چای سبز از کجا آمده است ؟

این چای عمدتا و برای اولین بار در چین تولید و پرورش یافت و بزرگترین کشور تولید کننده این چای است که صادرات و پخش این چای به سایر نقاط دنیا انجام و هم اینک امکان تولید این چای در کشور ما علی الخصوص در استان گیلان فراهم و فروش چای سبز شمال کاملا خالص و اصل بدون هیچگونه اسانسی برای درک خواص بالای آن در حال انجام می باشد.

فروش چای سبز

فواید مصرف چای سبز چیست؟

بهتر است بدانید که چای سبز در صورت خالص و طبیعی بودن یکی از بهترین نوشیدنی هایی می باشد که در بازار های خرید و فروش موجود است و به این علت هم از این محصول به صورت عمده خریداری می کنند.
خرید و فروش عمده چای یکی از بهترین روش خرید و فروش می باشد. این چای فواید زیادی برای بدن دارد و به این علت مردم از طرفداران این چای هستند و می توان آن را در انواع بسته های مختلف و کیلویی جهت تهیه در بازار مشاهده نمود. از خواص بی نظیر این چای :

  • ضدسرطان بودن
  • مراقبت از کبد
  • کاهنده کلسترول
  • کاهش فشار و غلظت خون
  • مراقبت بیشتر از پوست و مو
  • حفظ تناسب اندام و لاغری با افزایش سوخت و ساز بدن
  • استحکام بخشیدن به استخوان ها
  • ضد ویروس
  • رفع التهاب
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • شادابی پوست و ممانعت از چروک زودرس
  • کاهش خطر ابتلا به آلزایمر اشاره نمود.

چای سبز باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

شما چه ویژگی هایی برای چای نوع سبز باکیفیت می شناسید؟ آیا شما هم جز کسانی هستید که در کنار طعم، به کیفیت چای خود نیز اهمیت می دهند؟ شناخت چای باکیفیت کار چندان راحتی نیست و نیاز به تبحر و تخصص دارد. چایی سبزی باکیفیت است که:

  1. بوی نم نداشته باشد.
  2. تولید تازه سال باشد.
  3. رنگ ظاهر آن رو به قهوه ای نباشد.
  4. رنگ و طعم آن پس از طی زمان تغییر نیابد.
  5. فاقد افزودنی و اسانس باشد.

فروش چای سبز

خرید چای سبز شمال

خرید و فروش چای سبز شمال مخصوص لاغری با قیمت بسیار مناسبی در گیلان نسبت به سایر شهرها امکان پذیر است چرا که سطح باغ های چای و کارخانه های متعددی در این نقطه تمرکز داشته از همین رو قیمت انواع چای درجه یک بسیار مناسب و ارزان تر است، به همین دلیل بسیاری برای خرید عمده چای مراکز اصلی تولید و فروش چای شهر های چایخیز را بر می گزینند.

مرکز فروش اینترنتی انواع چای سبز

شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز از خدمات آنلاین این مرکز جهت مشاوره و خرید بهره بگیرید. چای سبز شمال خالص به تنهایی یا بترکیب با مواد طبیعی همچون لیموف زنجبیل و.. بسیار کارا می باشد. مرکز فروش چای سبز به صورت اینترنتی و آنلاین خدمات ویژه ای به منظور بالا بردن کیفیت، جهت جلب رضایتمندی متقاضیان ارائه میدهد. خرید بهترین چای نیمه تخمیری سبز از نوع چای سرگل بهاره یکی از پر فروش ترین چای های موجود در این مرکز می باشد که مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است.

فروش چای سبز

فروش چای سبز شمال خالص مناسب برای لاغری

انواع چای شمال شرایط عالی به جهت خرید با توجه به خالص و بدون ماده افزودنی بودنشان هستند. چای های این منطقه معمولا دارای آنتی اکسیدان بالا و خواص خوبی است و باعث می شود نوشیدنی دلپذیری برای اکثر خریداران محسوب شود. فروش چای سبز در لیست بیشتر متقاضیان ائم از بازرگانان، فروشگاه ها و مغازه ها، شرکت ها، متقاضیان خانگی و.. وجود دارد. از معروف ترین انواع دسته بندی چای در این رده موارد زیر را می توان نام برد:

  • چای سرگل زرین
  • چای ممتاز
  • چای قلم
  • چای شکسته
  • چای باروتی
  • چای خاکه
  • چای ساچمه ای یا کله مورچه ای

قیمت فروش چای سبز کیلویی شمال

معیار های مختلفی بر تعیین قیمت چای باید مد نظر قرار داده شود. فصل، حجم خرید، کیفیت، مرغوبیت، ماندگاری، برند و منطقه تولید و… همگی از معیار های مهم می باشند. تغییر قیمت ارز و افزایش قیمت محصولات مختلف در بازار تاثیر زیادی بر قیمت خرید و فروش چای سبز داشته است. تنها از طریق مرکز فروش چای سبز شمال (بازرگانی تیدا)می توان اقدام به خرید بهترین کیفیت این چای نموده و همچنین می توان از کارشناسان این مرکز نیز اقدام به استعلام قیمت کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سبز ایرانی

چای سبز ایرانی اصل خرید و دریافت قیمت

چای سبز ایرانی اصل خرید و دریافت قیمت از طریق سایت اینترنتی چای شمال در …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام