بازرگانی تیدا
خانه / چای دستی / فروش چای دستی بهاره لاهیجان (۱ کیلویی)

فروش چای دستی بهاره لاهیجان (۱ کیلویی)

چای دستی بهاره ۱۴۰۰ را با بهترین قیمت خریدار نمایید. فروش چای دستی بهاره لاهیجان (۱ کیلویی) و کاملا سنتی از سوی چایکاران در حال انجام می باشد. جهت ثبت سفارش خرید چای محلی درجه یک و مرغوب ترین انواع چای سرگل و ممتاز برداشت بهار با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در میان تولیدات چای توسط کارخانه ها که مهم ترن حجم تولیدات و عرضه در دنیا را دارا هستند. می توان بسیاری از چایکاران را شاهد بود که نیاز خود را به تنهایی در منزل فراهم و یک چای عالی را تهیه می نمایند. نوع برگ های برداشت و دستچین شده و مناطق کاشت می توانند در کیفیت نهایی چای تاثیر بسیاری را داشته باشند. چای های دستساز این روز ها طرفداران بسیاری را جذب نموده و مورد توجه قرار گرفته اند اما این چای چیست و چگونه تهیه می شود؟ آیا خواص این چای بالاتر است؟ این چای چه ویژگی هایی دارد؟

چای دستی بهاره

چای دستی چیست؟

چای دستی همان طور که از نامش پیداست دستچین شده و با کمک گرفتن از دست تهیه می شود. چایکاران شمالی با برداشت و انتخاب بهترین برگ های سبز چای از باغات چای غالبا آن را به کارخانه جهت تولید ارائه و سهم کوچکی از چایکاران با سابقه و با تجربه در منزل اقدام به تولید چای با ساده ترین و سنتی ترین شیوه ممکن می نمایند که ارزش قیمتی این چای بالا و کیفیت خوبی را دارا است. برگ های سبز چای روی صفحات مشبک پهن تا پلاسیده و سپس در سخت ترین حالت با دست مالش داده شده تا حالت کف مانند به خود بگیرند سپس استراحت داده تا تخمیر انجام شده و در نهایت در دستگاه های خشک کن قدیمی حرارت و خشک و آماده می شوند.

چای دستی بهاره

چرا چای دستی بهاره مورد توجه بیشتری قرار دارد؟

برگ های گیاه چای در فصل بهار بیشترین مواد مغذی و رایحه را در خود دارا هستند و خواب زمستانی سبب گردیده تا برگ های رشد یافته کاملا شاداب و ترد باشند لذا چای حاصل از آن بیشترین کیفیت و حالت کوچکتر و ترد داشته و درصد رایحه بالاتری را نسبت به برداشت تابستان و پاییز دارا است از این رو چای دستی بهاره بیشتر از سایر برداشت ها مورد توجه و فروش بالاتری قرار دارد و خواص بالاتری را نیز در خود نهان دارد.

چای دستی چه ویژگی هایی دارد؟

  • ظاهر درشت و شبیه چای قلم دارد
  • دیر دم است
  • تلخی و گسی دارد
  • طعم متفاوت از نمونه های کارخانه ای
  • ارزش قیمت بالاتر
  • کاملا خالص و ارگانیک

چای دستی بهاره

فروش چای دستی بهاره لاهیجان (۱ کیلویی)

خریداران چای دستی بهاره می دانند که زمان آغاز فروش چای دستی بهاره لاهیجان با آغاز برداشت برگ سبز در نیمه دوم بهار یعنی اردیبهشت ما آغاز و بسته بندی این چای ها کاملا سنتی و در بسته های ۱ کیلویی قابل سفارش می باشند. از اواخر هفته اول و اوایل هفته دوم اردیبهشت برداشت و تولید این چای میسر و می توانید سفارشات خود را به ما ارائه تا در سریع ترین زمان بدان رسیدگی و ارسال گردند.

خرید و قیمت چای دستی بهاره

از زمان برداشت برگ سبز چای امکان خرید این چای امکان پذیر و تا زمان إتمام برداشت این امر میسر می باشد. قیمت چای دستی بهاره به نسبت نمونه های کارخانه ای بالاتر بوده چرا که، حجم تولید آن اندک، زحمات بیشتر و کیفیت منحصر به فردی را دارا بوده و با وسواس خاصی برگ های چای انتخاب و برداشت می شوند. جهت خرید بهترین چای دستی تضمینی و مستقیم می توانید ما را به یاد بسپارید.

چای دستی بهاره

بازار محلی فروش چای دستی بهاره

برای خرید چای دستی بهاره باید بدانید که نمی توان این چای را در بازار های مختلف مشاهده نمود و بازار محلی فروش چای دستی بهاره لاهیجان در این شهر و دیگر شهر های همجموار چایخیز آن امکان پذیر می باشد. برای اینکه بتوانید بهترین انواع چای ارگانیک را در نمونه های چای زرین، چای ممتاز و سایر نمونه های چای اصیل شمال ایرانی گیلان را تازه و دست اول در اختیار داشته باشید می توانید از هر نقطه از کشور جهت ثبت سفارشات به صورت سنتی و اینترنتی اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش چای دستی

فروش چای دستی طبیعی ایرانی در بسته های سنتی ۱ کیلوگرمی

فروش چای دستی طبیعی ایرانی در بسته های سنتی ۱ کیلوگرمی از سوی مراکز معتبر …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام