بازرگانی تیدا
خانه / چای شمال / فروش مستقیم انواع چای شمال از درب کارخانه

فروش مستقیم انواع چای شمال از درب کارخانه

چای شمال چای سنتی و خالص این روز های بازار چای است که چای سیاه و چای سبز بخش اصلی آن را شامل می شوند. آیا تاکنون فروش مستقیم انواع چای شمال از درب کارخانه را تجربه نموده اید؟ چای شمال چای طبیعی دنیاست که خرید و فروش مستقیم از درب کارخانه امتیاز مثبت برای فعالین این صنعت به لحاظ قیمت مناسب و کیفیت بالا محسوب می گردد.

چای شمال

تاریخچه چای شمال

چای از جمله واژگانی است که بدون تغییر در نام با تلفظ اصلی و اولیه وارد زبان فارسی شده است. در ابتدا، قهوه نوشیدنی غالب ایرانی ها بود ولی به دلیل دوری از مرکز های کشت و تولید، شرایط حمل و نقل و قرار گیری ایران در راه ابریشم چای جایگزین قهوه گردید و توسط محمد میرزا چایکار (کاشف السلطنه) ژنرال کنسول ایران در هند با هدف استقلال و عدم خروج ارز از کشور، کاشت چای نیز در شمال و در شهر لاهیجان آغاز و کم کم توسعه یافت تا به امروز که چای شمال نیز توانسته با توجه به کیفیت دارا بوده در بازار های جهانی نیز حرفی برای گفتن داشته باشد. هم اینک ۹۰% باغ های چای در استان گیلان و ۱۰% مابقی در استان مازندران قرار دارد.

مراکز متعدد چایسازی را می توان در نقاط چایخیز شمال مشاهده کرد که با توجه به پیشرفت در امر خرید و فروش و عرضه محصولات از طریق مجازی هم اکنون می توان شاهد فروش مستقیم انواع چای شمال از درب کارخانه به سراسر کشور بود. از جمله شهر های فعال در زمینه تولید چای شمال می توان به : لاهیجان، لنگرود، رودسر، املش، چابکسر، فومن، آستانه، شفت در گیلان و تنکابن و رامسر در مازندران اشاره نمود.
برداشت چای در شمال از نیمه دوم بهار هر سال آغاز شده و تا پاییز ادامه می یابد و در زمستان اجازه استراحت و تجدید قوا با توجه به خشبی شدن برگ ها به گیاه داده می شود.

انواع چای شمال

معرفی انواع چای شمال

  • چای سنتی (سیاه)
  • چای سبز
  • چای سفید
  • چای محلی و دستی

یکی از مبهمات و سوالات رایج برای بسیاری از افراد این است که آیا این چای ها از گیاه متفاوتی هستند؟
خیر، این چهار مدل چای در منشاء از برگ های بوته چای طی مراحل متفاوت تولید از یکدیگر در کارخانه حاصل می شوند. سوال دیگری که ذهن بسیاری را درگیر نموده عدم آشنایی کافی در زمینه انواع اسامی و کیفیت چای شمال می باشد که باید اینگونه بیان نمود که چای سنتی سیاه و سبز شمال به ۶ دسته کلی تقسیم بندی می شود و شکل چای معرف نام چای و نام هر چایی نیز نشان دهنده عطر و طعم آن می باشد که عبارتند از :

  • چای سرگل
  • چای ممتاز
  • چای قلم
  • چای شکسته
  • چای باروتی
  • چای خاکه

چای شمال

شیوه تولید چای شمال

چای در شمال ایران به شیوه ارتدکس ( رسمی و سنتی) در حال تولید است و برگ های چای جهت تبدیل شدن به چای خشک سیاه مراحل :

  • پلاس
  • مالش
  • تخمیر
  • خشک شدن
  • طبقه بندی را طی نموده

برای چای سبز این مراحل شامل :

  • مالش
  • بخار
  • خشک شدن
  • طبقه بندی می باشد.

شیوه تولید چای شمال

چای دستی چیست؟

سوالی که شاید با توجه به عدم شناختش برای بسیاری از شما پیش آمده باشد. این چای یکی از چای های محلی به ویژه در گیلان است که تمامی روند تولیدش توسط خود چایکاران به سنتی ترین شکل ممکن انجام می پذیرد. مراحل مالش چای با دست انجام شده و خشک کردن چای در دستگاه های سنتی قدیمی انجام می گیرد و مشقت و سختی بسیاری را به همراه دارد. این چای مشتریان خاصی را دارا است و با توجه به حجم کم تولیدش دارای قیمت بالایی نیز می باشد.
ظاهر این چای درشت و به چای قلم شباهت دارد. طعمش گس و تلخ و شکلاتی بوده و متفاوت از چای کارخانه ای می باشد. برای خرید چای دستی شمال باید سفارشات خود را کمی قبل ارائه داد تا این چای طبق سفارش آماده گردد.

آیا چای سرگل در هر سه چین برداشت می شود؟

خیر، این چای تهیه شده از برگ های غنچه ای سری اول برداشت چای است که تنها در بهار انجام می گردد، به طور کل چای سرگل تنها متعلق به بهار است و در چین های بعدی چای وجود ندارد و این را می توان از جمله اختلاف این چای با دیگر چای ها دانست که در تمام چین های بعدی موجود می باشند. برای خرید این چای بهترین زمان اقدام نیمه دوم اردیبهشت هر سال است تا بتوانید از تازگی، کیفیت و خواص بی نظیر این چای بهره مند شوید.

 

 

چای شمال

طعم دهی به چای شمال

از قدیم الایام ایرانی ها برای طعم دار کردن چای از انواع مواد طبیعی موجود در منزل بهره می برند که یک روش آسان، سالم و درستی است. برای این کار می توان از بهارنارنج، به لیمو، لیمو، دارچین، زعفران و… بهره برد تا هم کیفیت چای حفظ شده و خواص آن نیز افزایش یابد.
یکی دیگر از دغدغه ها این است که در کنار چای چه شیرین کننده ای استفاده کنیم؟ بهترین راه نوشیدن چای به شکل خالص به جهت درک بهتر خاصیت آن است زیرا خوردن قند، شیرینی و شکلات در کنار آن مضرات بسیاری را به دنبال دارد که در مواقعی آن را به تنهایی به چای نسبت می دهند. برای این کار می توانید از جند عدد توت خشک، مویز، کشمش، خرما استفاده نموده و توصیه می شود که حد تعادل را حفظ و بیش از حد مجاز استفاده ننمایید.

مشکلات پش روی چای شمال

  1. پراکنده بودن برخی باغات از هم و فاصله زیاد تا کارخانه و در نتیجه افت کیفیت
  2. حجم کم تولید سالانه و کفاف نبودن چای و بالاجبار ورود چای خارجی به بازار چای ایران
  3. تبلیغات کم رسانه ای و فرهنگ سازی مصرف آن
  4. عدم آشنایی کامل از ویژگی های مثبت و مزایای چای شمال
  5. رقابت کم در بخش بسته بندی به دلیل داشتن هزینه های بالا
  6. صادرات کم به دلیل محدود بودن بازار های هدف و مورد درخواست

انواع چای

خرید چای سبز شمال درجه یک

چای سبز شمال یکی از چای های درجه یک در حال تولید است که قابل رقابت با برترین چای های موجود در بازار است، زیرا با کیفیت بالا و سطح قیمت ارزان تر قابل عرضه می باشد و از جمله گزینه های سودآور برای فروشندگان علی الخصوص عمده فروشان این حوزه محسوب می شود. با توجه به مصارف بالای این چای و اهمیت آن می توان قیمت های بالایی از آن را در سطح بازار نسیت به چای سیاه شاهد بود که توصیه می شود جهت خرید چای سبز شمال با قیمت یکسان و ارزان در سطح کشور با مراکز فروش معتبر چای در ارتباط باشید.

چای شمال

فروش عمده چای سنتی شمال

فروش عمده چای رایج ترین بخش تجارت در سراسر دنیا است اما آیا می توان از خلوص و کیفیت تمامی چای ها به راحتی صحبت کرد؟ چای شمال با توجه به تولید در داخل و نظارت شدید کارشناسان و سندیکای چای بر آن این اطمینان از آن وجود دارد که تولید سال بوده، قیمت متناسب با کیفیت داشته، مناسب با ذائقه خانوار ها و بهترین شرایط سلامت را دارا می باشد. لذا با توجه به برداشت متعدد چای در طول سال می توان کیفیت های مختلف و چای نقاط مختلف را با عطر و طعم مختلف در اختیار داشت. از مزیت خرید و فروش عمده انواع چای شمال می توان به قیمت تمام شده کمتر اشاره نمود که در راندمان جذب مشتری و فروش بیشتر بسیار موثر می باشد، اما به شرطی که کیفیت حفظ و از سطحش کاسته نشود.

فروش اینترنتی انواع چای شمال

از آن جا که دیده شده در بسیاری از شهر ها نمی توان انواع چای شمال را به راحتی در اختیار داشت لذا فروش اینترنتی آن در سایت چای ارگانیک ایرانی قرار داده شده تا بتوانید به راحتی انواع چای شمال را مستقیم از درب کارخانه در میزان مورد نظر خود سفارش و خریداری نمایید. در این روش تنوع بالایی از چای ها قابل عرضه بوده و می توان در یک گام انواع چای فله و برند های معتبر چای شمال را در اختیار داشت.

فروش انواع چای شمال

فروش مستقیم انواع چای شمال از درب کارخانه

این یک فرصت استثناییست پس نمی توان آن را از دست داد زیرا می توان به دور از واسطه و با مزیت خرید بهترین و مرغوب ترین چای تجات خوبی را رقم زد. این امکان از این شیوه از خرید وجود دارد تا بتوان هم به صورت کیلویی و هم عمده چای مورد نظر را خریداری نمود. در زمینه انواع چای صادراتی نیز می توان نمونه های مرغوب و خوبی را جهت صادرات به اقصی نقاط دنیا بی دغدغه با واگذار نمودن تمام امور مربوطه به مجموعه تجربه نمود.

بسته بندی های ارسالی چای شمال

با توجه به حجم متقاضیان و درخواست های متعدد لذا چای های فله جزیی در بسته های ۱ یا ۵ کیلویی در سلفون شفاف و سفارشات عمده در کیسه های ۲۰ الی ۲۵ کیلویی قابل ارسال می باشند. در مورد چای های بسته بندی برند نیز وزن های مختلف و بسته بندی های متنوعی را می توان شاهد بود که در داخل جعبه و به تعداد مورد نظر در کارتن های ۵، ۶ الی ۱۰ کیلویی قرار می گیرند.

نحوه ارسال سفارشات چای شمال

  • از طریق باربری
  • پست
  • تیپاکس
  • اتوبوس

مراحل فروش چای از سایت

  • بازدید از مطالب
  • تماس با واحد فروش
  • دریافت لیست قیمت چای
  • بررسی لیست و انتخاب انواع چای
  • ثبت سفارش و درافت پیش فاکتور
  • واریز وجه از طریق درگاه سایت و یا خودپرداز
  • ارسال سفارش و برگه بارنامه جهت پیگیری

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال را چگونه و از کجا انجام دهیم؟ قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام