بازرگانی تیدا
خانه / چای بهاره / فروش عمده چای سرگل بهاره شمال

فروش عمده چای سرگل بهاره شمال

بهترین کیفیت چای سرگل بهاره شمال را از کدام مراکز تهیه کنیم؟ چرا چای سرگل بهاره شمال در سراسر بازار های ایرانی و خارجی شناخته شده است؟ فروش عمده چای سرگل بهاره شمال با نازلترین قیمت بازار در کدام مراکز در دسترس است؟
چای سرگل بهاره

چای سرگل بهاره

چای سرگل بهاره یکی از محبوب ترین و بهترین انواع چای ارگانیک برای نوشیدن یک میان وعده محسوب می شود، انواع کیفیت مرغوب و درجه یک آن در خاورمیانه حرف اول را می زند و همچنین در سراسر بازار های جهانی شناخته شده است، زیرا چای سرگل تولید شده در کل جهان ۸% است که در این میان چای سرگل بهاره شمال از مرغوبیت خاصی برخوردار است.
چای سرگل بهاره پیچیده شکل است و دارای طعمی تلخ تر و گس تر نسبت به انواع چایی دیگر شمال است و همچنین چای سرگل بهاره از درجه بالایی از کیفیت، عطر و طعم برخوردار می باشد و در خوشرنگی و خوش طعمی بسیار خوش آوازه و شناخته شده است.

قیمت مناسب در کنار کیفیت مرغوب و درجه یک آن، همچنین با توجه به رشد ارگانیک و طبیعی چای سرگل بدون هیچگونه مواد افزودنی و اسانس های شیمیایی، چای سرگل بهاره شمال را به یک نوشیدنی خوشمزه و دلپذیر در یک میان وعده در کنار خانواده تبدیل کرده است.
شما می توانید علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه های اضافی خود با خرید مستقیم و بدون واسطه بهترین کیفیت چای سرگل بهاره شمال را با قیمتی ارزان و مناسب در سراسر بازارهای ایران سفارش دهید و در انواع بسته بندی های کاملاً بهداشتی و مدرن در سریعترین زمان ممکن دریافت نمایید.

چای سرگل

بهترین چای شمال کدام چای نام دارد؟

محصول چای در شمال ایران به شکل طبیعی و سنتی تولید و روانه بازار می شود که چای هر فصل ویژگی و خصوصیت مربوط به خود را دارا می باشد. چای های بهاره بهترین خصلت و خواص فراوان را دارا هستند و در این میان چای سرگل بهاره که تنها مختص به این فصل است بالاترین رقم فروش عمده و جزیی را دارا می باشد.

چرا چای سرگل بهاره؟

  • طعم دلچسب
  • رنگ طبیعی و باب طبع
  • رایحه بالاتر
  • سطح کیفیت بالاتر نسبت به دیگر چای ها
  • قیمت متناسب با کیفیت
  • تولید داخلی
  • ممانعت از خروج ارز از کشور و حممایت از چایکار و تولید کننده

چای سرگل بهاره

نقاط قابل کشت چای در شمال (بزرگترین منابع تولید چای کشور)

استان گیلان با دارا بودن ۹۰% از سطح باغات چای بیشترین پوشش پرورش و تولید چای در کشور را دارا است و پس از آن مازندران با ۱۰% از دیگر رقبا محسوب می گردد. مهم ترین شهر های تولید چای عبارتند از :

  • لاهیجان
  • لنگرود
  • املش
  • آستانه
  • سیاهکل
  • چابکسر
  • واجارگاه
  • رودسر
  • شفت
  • و فومن در گیلان
  • تنکابن
  • و رامسر در مازندران

چای سرگل

بازار چای شمال

این بازار از جمله مکان های معتبر با تنوع محصول ائم از چای سیاه، چای سبز، چای سفید و چای دستیی به همراه انواع درجه بندی و رنج قیمتی می باشد. در این مکان می توان چای اصیل ایرانی را با قیمت کف و رقابتی در اختیار داشت ضمن اینکه مرغوب ترین انواع چای صادراتی نیز از این مرکز در حال تامین در تناژ بالا و صادرات چای به سایر نقاط دنیا با داشتن تمامی مدارک مورد نیاز می باشیم. بازار چای شمال با توجه به چالش های پیش رو در طی سال های متمادی هم اینک از طریق سایت ها و تبلیغات درست و جلب رضایت مشتریان توانسته سیر صعودی را طی نماید و هم اینک در طول سال شاهد فروش عمده و بالای این چای در سطح بازار داخلی و خارجی می باشیم.

دلایل افت و خیز فروش چای شمال

  • نداشتن بسته بندی هایی چشم نواز و قابل رقابت
  • حجم کم تولید
  • وجود باغات چای در سطح پراکنده و قطعات کوچک
  • عدم تعیین نرخ معین و متناسب با نوسانات بازار در این حوزه
  • عدم حمایت از کشاور و رها نمودن باغات چای
  • ممانعت از ورود انبوه چای قاچاق
  • نداشتن تنوع عطر و طعم متناسب با سلایق مختلف

چه زمانی چهت خرید چای سرگل بهتر است؟

از آنجا که زمان برداشت این چای در بهار و اردیبهشت هر سال است لذا می توان این زمان را تا پایان خرداد بهترین زمان برای داشتن این چای نوبرانه و خوش غطر و طعم دانست.

فروش عمده چای سرگل

مرکز فروش عمده چای سرگل شمال

منابع و مراکز تولید کننده چای در شمال سالانه حجم بالایی از چای را به طریق سنتی در سطح بازار توزیع و پخش می نمایند و نبود مدریت درست در این بخش سبب شده تا شاهد محدودیت پخش چای شمال در تمام نقاط ایران باشیم، لذا مرجع تخصصی چای شمال از طریق سایت پیش رو و مرکزی معتبر و مورد تایید در این زمینه توانسته بهترین و مرغوب ترین انواع چای سنتی و محلی این منطقه را با سرعت در نقاط مورد نظر و کیفیت مورد تایید شما ارسال نماید. فروش عمده چای سرگل بهاره شمال بالاترین حجم خریداران را در میان دیگر چای های تولید شده دارا می باشد.

چای سرگل

خرید چای سرگل بهاره از کارخانه

شاید برایتان کمتر اتفاق افتاده تا بتوانید محصول مورد دلخواه خود را از کارخانه های تولید تهیه و خرید نمایید اما در حوزه چای ایرانی این شرایط از طریق سایت مقابل ایجاد شده تا شما بتوانید چای مورد نظر خود را از این طزیق خریداری نمایید. تمامی چای ها به صورت کاملا تضمینی و کیفیت بالا و مورد تایید می باشند و شما می توانید محصولات متنوع چای فله و چای بسته بندی را از کارخانه های چایسازی خرید نموده و رضایتمندی کامل و تجارت خوبی را به یاد بسپارید.

فروش عمده چای سرگل

فروش عمده چای سرگل بهاره شمال

با توجه به محدویت تولید چای سرگل بهاره و حجم سفارشات خرید بالای این چای طبیعی و خوش رایحه، لذا فروش عمده چای سرگل بهاره شمال را در کنار خرید جزیی در مجموعه قرار داده ایم و درخواستاران این چای محبوب می توانند زین پس بی درسر و در سریع ترین زمان این چای را به صورت فله ای در اختیار داشته باشند.

صادرات چای بهاره

از آنجا که چای های برداشت شده در فصل بهار بسیار مورد تایید سلایق مختلف قرار دارد لذا می توان درخواست آن را توسط سایر کشور ها نیز شاهد بود. در طی سال های اخیر افزایش صادرات چای شمال را در فصل بهار شاهد هستیم و این امر می تواند ارزآوری و سود دهی خوبی را برای این عرصه در پی داشته باشد. فروش عمده چای سرگل شمال در کنار چای ممتاز، چای شکسته، چای بازروتی، چای قلم و چای خاکه از تنوع چای صادراتی ایران می باشند که توجه و تمرکز بیشتری را در این عرصه می طلبند زیرا لازم است تا با ارائه کبفیت بالا و بسته بندی های مطلوب مورد تایید و قابل رقابت در بازار جهانی باشند و این امر تلاش های بی وقفه و حمایت های دولت را بیش از پیش می طلبد.

چای سرگل

فروش اینترنتی چای سرگل بهاره

شیوه های سنتی خرید امروزه چایگاه خود را با توجه به مشغله های بسیار و نبود وقت به شیوه های مدرن و پیشرفته داده اند و فروش اینترنتی یکی از بهتین راه کار های حال حاضر بازار چای محسوب می شود چرا که با تنها یک تماس یا کلیک می توان اعلاترین چای تولید سال را با توجه به خلوص بالا و سلامت مورد تایید در اختیار داشت. از مزیت های فروش اینترنتی چای می توان به :

  1. قیمت پایین تر
  2. کیفیت بیشتر و مطلوب تر با توجه به ارسال مستقیم
  3. سرعت در ارسال
  4. میزان سفارش در هر حجم درخواستی ائم از عمده و جزیی
  5. امکان صادرات چای به کشور مقصد
  6. عدم اتلاف وقت و هزینه اشاره نمود.

چای سرگل بهاره

برای اطلاع از قیمت روز چای سرگل بهاره چه باید کرد؟

برای این امر شما می توانید مراکز معتبر را برگزیده و از نرخ روز انواع چای از این طریق و ارتباط با کارشناسان واحد فروش لیست چای ها را دریافت و پس از بررسی و تایید چای های دلخواه سفارشات خود را ارائه تا در ایرع وقت به امور شما رسیدگی گردد. قیمت چای سرگل هرساله تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد و شما آن را با نرخ های مختلفی در بازار های شهر های مختلف شاهد خواهید بود که دلیل این امر، وجود واسطه های بسیار، هزینه های جانبی فروشندگان، میزان محصول به دست آمده، کیفیت حاصله دانست اما برای داشتن قیمت واحد در سطح شهر های کشور کافیست تا با ما همراه شوید.

نحوه ارسال سفارشات

  • تیپاکس
  • پست
  • باربری
  • اتوبوس

مدت زمان ارسال سفارشات

با توجه به حجم بالای دریافت سفارشات از سطح کشور لذا با توجه به فواصل شهر ها این زمان متغییر بوده و مدت ۶ ساعت الی ۲ یا ۷ روز کاری را شامل خواهد گردید.

 

توصیه و تذکر

توصیه و تذکر

  1. حتما چای های ظاهر درشت را نسبت به چای های ریز و پودری برگزینید.
  2. حتما در انتخاب مرکز خرید خود دقت نمایید. از خرید چای های کیسه ای حتی المقدور دوری نمایید و از مصرف روزانه آن در دفعات پرهیز کنید.
  3. از خرید چای های حاوی رنگ و اسانس خودداری کنید و برای طعم دار کردن چای از مواد طبیعی موجود در منزل استفاده نمایید.
  4. چای های شمال را دم نموده و از ریختن آن در فلاسک جهت دمکشیدن اجتناب کنید.
  5. با توجه به طبیعی چای شمال و سایز بندی چای ها لذا مدت زمان دمکشی از ۱۰ الی ۲۰ دقیقه متغییر خواهد بود.
امتیاز
5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش چای بهاره

فروش چای بهاره گیلان درجه یک

فروش چای بهاره گیلان درجه یک به قیمت کارخانه به صورت اینترنتی آغاز شد؟ برای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام