بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / فروش عمده چای بهاره

فروش عمده چای بهاره

فروش عمده چای بهاره در بهترین کیفیت و نازلترین قیمت ها آغاز شد. نظر شما در مورد چای بهاره چیست؟ خرید کلی و عمده چای اصل و خالص شمال ایران را می توان از مرجع تخصصی آن به راحتی انجام نمود.

فروش عمده چای

چای بهاره

برگ سبز های برداشت شده چای در هر فصل با نام اختصاصی همان فصل خوانده می شوند و به چای حاصل از آن فصل نام همان چای را اختصاص می دهند از این رو چای برداشت و حاصل شده در بهار را چای بهاره می نامند. چای بهاره خاصیت بسیار و رایحه مطبوعی را دارا است.

تفاوت چای بهاره با چای تابستانه و پاییزه

چای های برداشت بهار دارای رایحه ۱۰ الی ۱۲% بالاتر از دیگر چای ها هستند. چای تابستان و پاییزه دارای قدرت رنگ بالاتر بوده و هر چه از سمت بهار به تابستان و پاییز پیش می رویم از لطافت برگ ها کاسته و بر چوبی و ضمخت بودنشان افزوده می شود. ارزش قیمتی چای های برداشت بهاره بالاتر از دیگر برداشت ها می باشد.

فروش عمده چای

چای بهاره شمال ایران چه خصوصیاتی دارد؟

  • رایحه بی نظیر
  • رنگدهی خوب و مناسب
  • طعمی گس و تلخ که نشان از طبیعی بودنش دارد
  • چای بهار حاوی زر می باشد
  • دیردم هستند
  • وزین بوده
  • با توجه به بافت برگ های مصرفی ترد و شکننده هستند
  • خاصیت فراوان و اعجاب انگیزی دارند.

فروش عمده چای

فروش عمده چای بهاره

با آغاز برداشت برگ سبز چای در اردیبهشت ماه هر سال و شروع عرضه چای به بازار فروش عمده چای بهاره آغاز و خریداران بسیاری به سمت و و سوی چای های این فصل راهی مناطق شمالی و یا از طریق اینترنتی اقدام به ثبت سفارش می نمایند. این روز ها عرضه و فروش اینترنتی چای توانسته بازار خوب و رو به رشدی را برای چای ایرانی رقم بزند. چای ها بهار علاوه بر کیفیت بالا خاصیت درمانی بسیاری نیز دارا هستند. متقاضیان می توانند فروش عمده چای بهاره را در تنوعی از چای سرگل یا زرین، چای ممتاز، چای قلم سنتی، چای شکسته و… به راحتی و تنها از طریق ارتباط با کارشناسان مجموعه سفارش و در سریع ترین فرصت در محل مورد توافق سفارشات خود را دریافت نمایند.

مرکز فروش عمده چای در تهران

تقاضای بالای چای در شهر های بزرگ فصت خوبی برای معرفی و افزایش درخواست آن می باشد و نزدیکی تهران به گیلان و بازار بزرگ عرضه و تقاضا در این شهر سبب شده تا چای شمال در این نقطه به خوبی عرضه و خریداران برحسب ذائقه بتوانند چای مورد نیاز خود را تامین نمایند. مرکز فروش عمده چای شمال از لاهیجان بهترین نمونه از انواع چای اصیل ایرانی را به صورت ۱۰۰% تضمینی و دست اول عرضه و متقاضیان و فروشندگان چای در تهران و سایر شهر های ایران می توانند سفارشات خود را بدین طریق و با قیمت های واحد ثبت نمایند.

فروش عمده چای

پخش چای به صورت کلی و قیمت کارخانه

مدیریت پخش چای ایرانی به شکل سنتی به واقع نتوانسته به خوبی اداراه و این چای را به راحتی در دسترس قرار دهد اما امروزه سایت ها و فضای مجازی در این رابطه توانسته اند کمک شایانی را به روننق چای اصیل ایرانی شمال نموده و دسترسی عموم جامعه را بدین چای فراهم نماید. خرید اینترنتی چای از طریق سایت ها توانسته اتصال بهتری بین منابع تامین و فروش عمده چای فراهم و این فرصت علاوه بر کیفیت بالا قیمت های بهتری را ارائه نموده در نتیجه با پخش چای به صورت کلی و قیمت کارخانه توانسته شده خرید عمده ثبت و چای طبیعی ایرانی به راحتی در سراسر نقاط کشور در دسترس قرار گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای ایرانی

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر به صورت تازه …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام