بازرگانی تیدا
خانه / چای بهاره / فروش انواع چای سیاه بهاره فله

فروش انواع چای سیاه بهاره فله

فروش انواع چای سیاه بهاره فله با قیمت های عالی در قبال کیفیت بالا آغاز شد. خرید چای سیاه ممتاز، دستی و … متعلق به چین اول با تقاضای بالایی همراه است. چرا فروش چای بهاره و فله ای در ایران طرفداران بسیاری دارد؟

فروش انواع چای سیاه بهاره

چای سیاه بهاره

این چای به این دلیل با نام بهاره همراه است که در فصل بهار برداشت می شود. هر چقدر چای سیاه به رنگ و مزه عالیش مشهر است می توان در نوع بهاره آن در کنار طعم رنگ عالی رایحه بسیار دلنشینی را نیز شاهد بود. تولید چای سیاه بهاره از اردیبهشت با آغاز برداشت برگ سبز آغاز و تا پایان بهار ادامه می یابد. ارزش قیمت این چای ها نسبت به چای تابستان و پاییز بالاتر می باشد و فروش انواع چای سیاه بهاره فله حجم مطلوبی را در بازار داراست.

چرا فروش چای بهاره و فله ای در ایران طرفداران بسیاری دارد؟

با یکدوره استراحت زمستانه گیاه چای و قوت گرفتن آن برگ های بسیار شاداب و پر از مواد مغذی می رویند که پس از خشک شدن یک چای اعلا و ۱۰۰% خالص به دست می آید که علاوه بر نوبرانه بودن سطح کیفیت بالا و بی نظیری را دارا است و از آنجا که نمونه چای های فله هزینه جانبی کارگر و بسته بندی آن حذف می گردد لذا چای فله ای در بازار ایران طرفداران بیشتری دارد.

فروش انواع چای سیاه بهاره

بهترین چای فله ای سیاه

شاید تقاضای متفاوتی را در میان چای ها با توجه به سلایق و درخواست بازار بتوان شاهد بود. در بازار چای، چای فله و برند در رقابت با هم در حال عرضه بوده و کارخانه های چایسازی بسیاری تولیدات خود را جهت فروش وارد بازار نموده و درصدد افزایش فروش آن می باشند اما همواره برخی از چای ها به ثبات جایگاه خود در میان مردم رسیده اند که می توان از این نمونه ها به سه چای سیاه سرگل بهاره، چای سیاه ممتاز بهاره و چای قلم لیزری بهاره اشاره نمود.

دلایل کیفیت بالای چای بهاره چیست؟

  • استراحت ۶ ماهه گیاه چای
  • برگ های بسیار جوان میانی و دو برگ پس از آن
  • مساعد بودن شرایط محیطی مناطق چایخیز
  • شیوه تولید چای
  • نوع چای به دست آمده

شناخت چای سیاه فله اصل

  1. دارای زر
  2. به دلیل استفاده از برگ های مرغوب و جوان ترد و شکننده
  3. رنگ ظاهری مشکی
  4. در صورت بوییدن عطری طبیعی و سبک
  5. وزین
  6. پیچش در دانه ها
  7. وجود ساقه های خرد در چای بهاره به رایحه بیشتر آن کمک شایانی میی کند.

فروش انواع چای سیاه بهاره

فروش انواع چای سیاه بهاره فله

با آغاز تولید چای در نواحی چایخیز حجم درخواست و ثبت سفارشات اوج یافته و خریداران بسیاری در صدد تهیه و خرید چای سنتی و خالص می باشند. فروش انواع چای سیاه بهاره فله ای و در کنار آن مرغوب ترین چای سبز فله ای بهاره را به شکل تضمینی و خلوص صددرصدی در بازرگانی تیدا بزرگ ترین مرجع تخصصی چای شمال به شکل مستقیم و دست اول شاهد بود. پخش عمده چای و فروش کیلویی در بازار ایران و قیمت های روز را می توان در این مرکز به خوبی تجربه نمود.

فروش انواع چای سیاه بهاره

خرید چای سیاه چین اول بهاره درجه یک

برای خرید چای مجموعه ها و نمایندگی های بسیاری در سطح کشور فعال می باشند. برای خرید مستقیم امروزه مراکز فروش چای در شمال تلاش نموده اند تا بستر خوب و مناسبی را برای خریداران فراهم نمایند تا بتوانند چای درجه یک و محصولات برتر خود را یه مشتریان معرفی نمایند. خرید چای سیاه چین اول بهاره درجه یک حجم درخواست بالایی را داراست و فروش انواع چای سیاه بهاره فله ای و عمده برای خریداران عمده، فروشگاه ها، تجار و… در بازار آغاز شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش چای بهاره

فروش چای بهاره گیلان درجه یک

فروش چای بهاره گیلان درجه یک به قیمت کارخانه به صورت اینترنتی آغاز شد؟ برای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام