بازرگانی تیدا
خانه / چای دستی / فروش آنلاین چای دستچین لاهیجان

فروش آنلاین چای دستچین لاهیجان

چای دستچین یکی از بهترین چای های تولید شده توسط چایکاران محلی می باشد. فروش آنلاین چای دستچین لاهیجان به صورت سفارشی و تضمینی کیفیت در سایت مقابل انجام می پذیرد. مناسب ترین قیمت چای از برداشت های مختلف چای بهاره، تابستانه و پاییزه را با ما تجربه نمایید.

چای دستچین

چای دستچین

همان طور که از نام این چای مشخص است دستچین شده و کیفیت بی نظیر و متفاوتی از نمونه های کارخانه ای را دارا است. در انتخاب و برداشت برگ های سبز چای حساسیت خاصی به کار رفته و زحمات بسیاری جهت تولید این چای کشیده شده است لذا می توان آن را یک چای اصیل و کاملا سنتی با ویژگی هایی منحصر به فرد دانست ضمن اینکه قیمت بالاتری را از نمونه های کارخانه ای دارا است. از مشخصات این چای می توان به :

  • خلوص ۱۰۰%
  • رایحه بی نظیر
  • رنگدهی عالی
  • طعمی کاهی یا قهوه مانند
  • تولید تازه و سفارشی
  • ظاهر درشت
  • دیر دم
  • بسته های سنتی
  • ارزش قیمتی بالا
  • کاملا ارگانیک

چای دستچین

چای سیاه دستچین ممتاز ارگانیک

نمونه چای سیاه دستچین از جمله چای های حرفه ای تولید شده بود و به دلیل دارا بودن ساقه چای دارای رایحه بی نظیری است از آنچجا که ظاهر درشتی دارد لذا نباید آن را با چای قلم اشتباه گرفت و یا حواستان باشد تا آن را خالص دریافت نموده و از طریق مراکز تخصصی آن را سفارش و خریداری کنید. نمونه های بهاره این چای به دلیل استفاده از برگ های جوان ترد و شکننده و حالت سوزنی دارد و در دیگر برداشت ها ظاهر درشت تری دارد.

چای دستچین

فروش آنلاین چای دستچین لاهیجان

برای خرید و تامین این چای شاید بازار چای گزینه مناسبی نباشد چرا که این چای در حجم بسیار کم و توسط چایکاران محدودی در نواحی چایخیز علی الخصوص در لاهیجان تولید و لذا نمی توان توقع دسترسی آن در بازار و در حجم عمده را داشت. فروش آنلاین چای دستچین لاهیجان از طریق سایت چای شمال (بازرگانی تیدا) در حال انجام بوده و فرصت خوبی برای خرید چای سنتی و محلی ایرانی فراهم شده و با حمایت از خرید این چای می توان به کسب و کار محلی چایکاران و کسب درآمد بالاتر آن ها رونق بخشید و اشتیاق جهت تولید هر چه بهتر این چای را فراهم نمود.

قیمت چای دستچین شمال (لاهیجان)

برای تهیه هر یک کیلو از چای دستچین تقریبا ۶ کیلو برگ سبز چای استفاده می شود و با توجه به افزایش نرخ برگ سبز در هر سال و زحمات بسیار جهت جمع آوری و تولید و زمان بر بودن آن لذا از قیمت بالاتری از نمونه های کارخانه ای برخوردار است. در سال جدید نیز با توجه به افزایش قیمت ها شاهد افزایش نرخ چای دستچین خواهیم بود و جهت ثبت سفارش خرید این چای در هر نقطه از کشور می توانید سفارشات خود را به کارشناسان ما ارائه تا ظرف سریع ترین زمان به أمور شما رسیدگی شود ضمن اینکه در کنار این چای درجه یک می توانید سایر انواع چای اصیل ایرانی کارخانه ای ائم از چای ممتاز، چای سرگل، چای قلمی، چای شکسته و… را خریداری و ثبت سفارش نمایید.

چای دستچین

فروشگاه چای دستچین سنتی لاهیجان

حرف از فروشگاه که می شود به یاد مغازه هایی که با مراجعه به آنها خرید های خود را انجام می دهیم در ذهنمان تداعی می شود. این روز ها فروشندگان و تولیدکنندگان در فضای مجازی و اینترنتی نیز اقدام به تاسیس فروشگاه و عرضه محصولات خود نموده اند در نتیجه بازار بهتر و کسب درآمد بیهتری را می توان تجربه کرد چرا که خریداران درصدد تامین دست اول محصولات مدنظر رو به این فضا آورده و با ارتباطی نزدیک با فروشنده ها می توانند سطح نیاز خود را به بهترین نحو انجام نمایند. در فروشگاه اینترنتی چای شمال می توان بهترین چای دستچین سنتی لاهیجان را در کنار سایر انواع چای به شکل عمده و کیلویی با مناسب ترین قیمت واحد انجام و کیفیت بی نظیری از چای ها را تجربه کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش چای دستی

فروش چای دستی طبیعی ایرانی در بسته های سنتی ۱ کیلوگرمی

فروش چای دستی طبیعی ایرانی در بسته های سنتی ۱ کیلوگرمی از سوی مراکز معتبر …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام