بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / فروش آنلاین چای ایرانی سیاه و سبز درجه یک شمال

فروش آنلاین چای ایرانی سیاه و سبز درجه یک شمال

فروش آنلاین چای ایرانی سیاه و سبز درجه یک شمال با قیمت ارزان در بازرگانی تیدا آغاز شد. به دنبال خرید چای اعلای ایرانی و مرغوب ترین چای صادراتی فله ایران هستید؟ قیمت فروش انواع چای اصیل و سنتی و ۱۰۰% خالص گیلان را در بازار چگونه و از کجا دریافت می نمایید؟

چای محصولی خاص و مهم در سبد ها و قفسه فروشگاه ها و موجود در منزل هر فرد ایرانی است. نوشیدن چای برای ما ایرانی ها بسیار اهمیت داشته و چای سیاه و چای سبز مهم ترین بخش تولیدات چای داخله توسط کارخانه های چایسازی را شامل می شوند. چای های تولید ایران به شیوه ارتدوکس و سنتی بوده در نتیجه چای به دست آمده درجه یک و با رایحه و رنگ بی نظیری می باشد. فروش و تقاضای بالای چای در دنیا امروزه راه های ساده تری را پیش روی خیداران قرار داده و فروش آنلاین چای ایرانی این روز ها رواج خاصی را به این چای در بازار چای سراسر کشور بخشیده به طوری که شاهد استقبال خوب و گرم از این راه از خرید در میان متقاضیان عمده و کیلویی چای می باشیم.

فروش آنلاین چای

چای شمال

از اصلی ترین مکان های تولید چای در ایران مراکز شمال در گیلان و مازندران تنها قطب های تولید چای در کشور می باشند. برداشت چای در ۳ زمان از سال یعنی بهار، تابستان و پاییز انجام شده و برای تولید هر کیلو از چای میزان ۴ الی ۶ کیلوگرم برگ سبز چای مصرف می گردد. چای شمال بسته به نوع برگ های برداشت شده و مرحله آماده سازی به دسته های مختلفی تقسیم و هر یک از چای ها دارای ارزش قیمتی مختص و بازار خاصی می باشند.

اسامی چای سیاه و چای سبز شمال

  • چای سرگل سیاه و سبز سنتی
  • چای ممتاز سیاه و سبز
  • چای شکسته سبز درجه یک و سیاه
  • چای قلم سیاه و سبز
  • چای سبز باروتی و سیاه
  • چای خاکه سیاه و سبز

فروش آنلاین چای ایرانی

قیمت فروش انواع چای اصیل و سنتی و ۱۰۰% خالص گیلان را در بازار چگونه و از کجا دریافت می نمایید؟

شاید یکی از فاکتور هایی که دغدغه بسیاری را برای خریداران به همراه دارد اطلاع از قیمت روز چای ها در بازار می باشد. چای اصیل و سنتی ایرانی این روز ها قیمت ارزان تری را نسبت به نمونه های وارداتی دارا بوده و گزینه عالی و مطلوبی با توجه به مطابقت آن با ذائقه ما ایرانی ها محسوب می شود. برای اینکه بتوانیم به قیمت فروش انواع چای اصیل و سنتی و ۱۰۰% خالص گیلان در بازار دسترسی پیدا کنیم مرجع و مرکز چای شمال (بازرگانی تیدا) با ارائه دست اول چای ها و قیمت های ارزان تر توانسته شما را علاوه بر نرخ مناسب با چای مرغوب و اعلای ایرانی بهره مند نماید. فروش آنلاین چای ایرانی و دریافت قیمت عمده چای را همراه با این مجموعه تجربه نمایید.

چه عامل هایی می توانند بر تغییر قیمت چای در طول یکسال اثرگذار باشند؟

  1. نوع چای ها از کیفیت مرغوب تا ضعیف تر
  2. فصل برداشت (چای بهاره گران تر از چای تابستانه و پاییزه)
  3. عرضه و تقاضای بازار
  4. میزان و حجم واردات نوع چای در بازار
  5. نوسانات ارزی در بازار
  6. تعدد واسطه ها
  7. هزینه های جانبی ائم از حمل و افزایش نرخ آن ها

فروش آنلاین چای ایرانی

فروش آنلاین چای ایرانی

یکی از سازو کار های عالی برای توسعه و افزایش فروش چای ایرانی که توانسته با موفقیت روز افزون مطرح شود فروش آنلاین چای ایرانی در فضای مجازی و سایت های فروشگاهی چای است چرا که تولیدکنندگان و فروشندگان اصلی توانسته اند به معرفی بهتر و بیشتر محصولات خود پرداخته و خریداران نیز با آشنایی با این چای ها می توانند تنوع انتخاب و دسترسی بی دردسرتری را به جای حضور در محل و مراکز خرید تجربه نمایند. سرعت در انتقال و کیفیت و قیمت مناسب از ارزشمندترین فاکتور های این شیوه برشمرده می شوند.

فروشگاه آنلاین چای سنتی و ارگانیک ایرانی

آیا می دانستید که ما در ایران چای هایی را تولید می نماییم که کاملا خالص و اصل می باشند. در باغات چای ما از هیچ سمومی استفاده نشده و در کارخانه های چایسازی از هیچ اسانس و ماده غیرمجازی استفاده نشده در نتیجه خلوص چای ۱۰۰% و سلامت آن در سطح بسیار بالایی قرار دارد. فروشگاه آنلاین چای سنتی و ارگانیک با فروش آنلاین چای ایرانی همواره بهترین چای درجه یک و طبیعی را چه به صورت عمده و چه جزیی عرضه نموده و شرایط بهینه و سودآوری را در این بستر فراهم شده مهیا نموده است.

خرید چای سیاه و سبز درجه یک شمال

از آنجا که خرید چای سیاه و سبز چه برای خریداران عمده و چه کیلویی چای حائز اهمیت می باشد لذا شرایط فروش آنلاین چای ایرانی این اجازه را به خریداران داده تا بتوانند انواع چای فله و بسته بندی شده از اعلاترین برند چای تولید داخلی را تهیه و در هر نقطه از کشور ظرف سریع ترین زمان آن را در اختیار داشته باشند. نمایندگی چای شمال چای ممتاز و درجه یک از مرغوب ترین چای بهاره و چای خوش رنگ تابستان و پاییزه را در بازار چای ایران و تهران عرضه و پخش می نماید.

فروش آنلاین چای ایرانی

فروش چای ایرانی درجه یک صادراتی

همیشه بخش صادرات چای یک بخش مهم و سودآور برای فعالین این عرصه برشمرده می شود اما به شرطی که بازار هدف را به خوبی با توجه به سلایق و ذائقه ها شناخته و چای مورد تقاضا را بدان جا عرضه نماید. بازرگانی تیدا با سال ها سابقه در زمینه صادرا چای ایرانی و داشتن کادری مجرب و ارتباط با تجار داخلی و خارجی همواره تنوعی از چای صادراتی مرغوب ائم از (چای شکسته ممتاز، چای شکسته، چای قلم، چای خاک و چای باروتی) را در حجم کلی به صورت فله و یا تقاضای بسته بندی به شیوه شما آماده نموده و پلی آسان و بی دغدغه را برای ارتباط شما با کشور هدف مهیا نموده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای ایرانی

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر به صورت تازه …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام