بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / فروشگاه چای ایرانی لاهیجان

فروشگاه چای ایرانی لاهیجان

چای ایرانی لاهیجان به صورت خرید و فروش عمده و کیلویی با نازل ترین قیمت در بازار ایران عرضه می شود. فروشگاه چای ایرانی لاهیجان همواره چای درجه یک، ارگانیک، بهترین انواع چای سبز و سیاه و مرغوب ترین چای سرچین بهاره را ارائه می نماید. در بازرگانی تیدا فرصت خرید استثنایی چای تولید داخل و چای صادراتی انجام می گردد.

چای ایرانی لاهیجان

چای ایرانی لاهیجان

اگر قرار باشد از بهترین چای ایرانی نام ببریم قطعا چای لاهیجان انتخاب اول خریداران و متقاضایان چای داخله خواهد بود. چای سیاه و چای سبز درجه اصل از مهم ترین بخش تولید چای به شیوه سنتی یا ارتدوکس در این منطقه و دیگر نقاط همجوار آن است. فروشگاه های عرضه و پخش چای در این شهر با وجود کارخانه های متعدد چایسازی به چشم خورده که همواره تنوعی از چای ها را با توجه به قاضای مشتریان ارائه می نمایند. برداشت چای در بهار و تابستان و پاییز مهم ترین بخش و فروش چای را در تمام سال می توان شاهد بود.

رقم بندی چای ایرانی لاهیجان را می شناسید؟

  • چای سرگل ایرانی لاهیجان
  • چای ممتاز ایرانی لاهیجان
  • چای شکسته ایرانی لاهیجان
  • چای قلم ایرانی لاهیجان
  • چای باروتی ایرانی لاهیجان
  • چای خاکه ایرانی لاهیجان

چای ایرانی لاهیجان

فروشگاه چای ایرانی لاهیجان

در این فروشگاه این امکان وجود داشته تا همواره بتوان فروش سنتی و فروش اینترنتی چای را تجربه نمود و از آنجا که تمامی ارسالی های چای تازه و تولید سال می باشند لذا کاملا تضمینی، اصل و با قیمت ارزان تری می باشند. در این فروشگاه خرید کیلویی چای و خرید عمده چای را می توان انجام داد و سرعت در انتقال و جابجایی چای سبب شده تا پخش چای شمال لاهیجان با سرعت بهتر و در نتیجه کیفیت متفاوت و عالی تری از آن را تجربه نمود.

چای ایرانی لاهیجان

چرا چای لاهیجان؟

  1. کیفیت بالای چای ها
  2. وجود کارخانه های چایسازی فعال بسیار در این شهر
  3. وجود قیمت های رقابتی
  4. سلامت ۱۰۰% چای ها
  5. بدون هیچ اسانس
  6. سلامت برگ های چای و عدم سمپاشی باغ های چای
  7. عرضه شدن مستقیم چای ها در طی سال های اخیر

فروش عمده چای لاهیجان

خریداران عمده چای همواره درصدد تهیه و خرید عمده بهترین چای با قیمت مناسب در بازار هستند تا علاوه بر جلب رضایت مشتریان بتوانند حاشیه سود خوبی را برای خود رقم بزنند. مراکز فعال فروش چای در شهر لاهیجان فرصت گزینه خوبی را فراهم نموده اند تا با فروش عمده چای لاهیجان متقاضیان بتوانند از حداقل حجم خرید ۵۰ کیلو قیمت های عمده را دریافت و در سریع ترین زمان سفارشات خود را در محل کار بدون دغدغه و مشکل دریافت نمایند.

چای ایرانی لاهیجان

خرید چای ارگانیک ایرانی لاهیجان

چای های تولید شده در کارخانه های چایسازی شمال ایران ارجحیت بالاتری را نسبت به نمونه های وارداتی دارا هستند و آن تضمین کیفیت و دسترسی تازه تر به چای است. باغات چای و بوته های آن مورد هجوم هیچ آفت یا حشره ای قرار نداشته در نتیجه سمپاشی جهت دفع آن ها وجود نداشته و در طی تولید هیچ ماده خارجی به چای افزوده نشده و کاملا سالم و ارگانیک نام نهاده می شوند. این چای هم اینک محبوبیت جهانی داشته و بازار صادراتی خوبی را در کنار فروش در بازار چای داخل تجربه می نماید.

مرجع چای شمال و پخش چای سیاه و سبز بهاره لاهیجان

برداشت های متعدد چای در زمان های مختلف سبب شده تا ما شاهد رایحه و رنگپذیری و قدرت های مختلف چای های باشیم ضمن اینکه برحسب کیفیت قیمت های مختلف و ارزان تری را دارا هستند. چای سیاه و چای سبز برداشت بهار ملقب به چای بهاره از مرغوب ترین چای ها بوده و چای سرگل بهاره لاهیجان همیشه متقاضیان و درخواست بالایی را دارا است. مرجع چای شمال به عنوان معتبرترین فروشگاه چای ایرانی لاهیجان، بهترین چای سنتی اصل، چای طبیعی و اصیل ایرانی را به فروش می رساند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای لاهیجان

قیمت و خرید بهترین چای لاهیجان اصل

  چای لاهیجان یکی از چای های درجه یک در بین نمونه های چای ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام