بازرگانی تیدا
خانه / چای گیلان / فروشگاه اینترنتی چای گیلان لاهیجان

فروشگاه اینترنتی چای گیلان لاهیجان

فروشگاه اینترنتی چای گیلان لاهیجان همواره بالاترین کیفیت و بهترین قیمت انواع چای سیاه و چای سبز را ارائه می نماید. فروش برترین چای بهاره لاهیجان به شکل فله، بسته بندی، عمده و کیلویی به صورت مستقیم انجام می گردد. برای خرید چای در بازار داخل و صادرات چای فروشگاه اینترنتی چای تیدا را در سراسر ایران به یاد بسپارید.

فروشگاه اینترنتی چای گیلان لاهیجان

چای گیلان لاهیجان

قطب تولید و پرورش اساسی چای در ایران مختص استان گیلان و شهر های مختلف آن از جمله شهر لاهیجان می باشد. چای گیلان به شیوه سنتی تولید می شود و بیشترین حجم تقاضای بازار چای سبب گردیده تا بهترین نمونه از چای سیاه طبیعی را آماده و عرضه و چای سبز درجه یک نیز در کنار این چای سنتی تولید می شود. امکان برداشت برگ سبز چای به سه زمان بهار، تابستان و پاییز مختص و لذا فعالیت مراکز فروش چای بسیاری را می توان در این خطه ها شاهد بود.

ویژگی خاص چای در برداشت های هر فصل را می دانید؟

چای از جمله گیاهانی است که حساس بوده و با هر تغییری، در کیفیت چای تغییراتی ایجاد می شود. چای های برداشت بهاه رایحه بالا و چای های برداشت پاییز و زمستان رنگ دهی عالی تری را دارا می باشند و در زمستان که گیاه به خواب زمستانه می رود.

آیا منقطه کشت چای در کیفیت تاثیر دارد؟

حتما بله، چای هایی که از برگ های سبز رشد یافته در نقاط مرتفع به دست می آیند قدرن رنگپذیری بیشتری دارند و چنانچه چای ها در نقاط پست و جلگه ای رشد یابند رایحه بیشتری دارند. (هرچه کرک روی برگ های برداشت شده بیشتر در نتیجه رایحه بیشتری در چای حاصله استشمام می شود.)

فروشگاه اینترنتی چای گیلان لاهیجان

فروشگاه اینترنتی چای گیلان لاهیجان

فروشگاه های عرضه چای در شهر لاهیجان بزرگترین مرکز فروش چای ایرانی به وفور به چشم می خوردند که در حال ارائه خدماتی همچون مشاوره و فروش چای در بازار می باشند. راه اندازی فروشگاه اینترنتی چای گیلان لاهیجان سبب شده تا شاهد سطح تقاضای بالاتری از چای در میان متقاضیان باشیم چرا که چای ها مستقیم در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته و وجه خوب و بهتر و خلوص عالی از آن در دسترس مشتریان قرار گرفته است. امکان خرید عمده و کیلویی از خدمات مهم در این فروشگاه اینترنتی چای بوده و خریداران می توانند تنوع بیشتر و بهتری از انواع چای را تست و خریداری نمایند.

فروشگاه اینترنتی چای گیلان لاهیجان

چه چای هایی در فروشگاه اینترنتی چای گیلان لاهیجان عرضه می شوند؟

  • بهترین چای سنتی سیاه و سبز
  • چای ممتاز
  • چای سرگل یا زرین
  • چای قلم در نمونه های ساده و سورت شده
  • چای شکسته در درجه ۱ و ۲ و ۳
  • چای باروتی ریز و درشت
  • چای خاکه
  • چای شکسته ممتاز
  • چای دستی محلی (سفارشی)
  • چای بسته بندی و برند
  • چای فله اصل و خالص
  • چای صادراتی جهت صادرات

فروشگاه اینترنتی چای گیلان لاهیجان

فروش عمده چای لاهیجان

با توجه به وجود شرایط مطلوب آماده سازی چای در لاهیجان لذا فرصت خوبی برای توزیع و پخش چای در بازار فراهم آماده و از طریق فضای مجازی فرصت بهتری فراهم گردیده و فروش عمده چای به شکل بهتر و آسان تری با شیوه های جابه جایی همجون باربری، اتوبوس و.. انجام می گردد. فروشگاه اینترنتی چای گیلان لاهیجان برترین نمونه از انواع چای درجه یک را دستچین و این امکان را فراهم نموده تا چای خوب و طبیعی از تولید به مصرف ارائه و قیمت های ارزان تری را تجربه کرد.

دریافت لیست قیمت چای بهاره ایرانی لاهیجان

دریافت قیمت روز چای برای خریداران عمده چای بسیار حائز اهمیت است و هرچه قیمت برای خریدار مقرون به صرفه تر و ارزان تر در نتیجه حاشیه سود بالاتر و بیشتری را می توان تجربه نمود. چای بهاره حجم خرید بیشتری را دارا است و خریداران چای بهاره در سراسر ایران به دنبال چای سرگل و ممتاز قلم لیزری به طور حتم در سبد خرید خود می باشند و فروشگاه اینترنتی چای گیلان لاهیجان مناسب ترین قیمت رقابتی را در کنار کیفیت های تضمینی ارائه و از این رو حاشیه سود مناسبی را می توانید دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای لاهیجان

قیمت و خرید بهترین چای لاهیجان اصل

  چای لاهیجان یکی از چای های درجه یک در بین نمونه های چای ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام