بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / فروشگاه اینترنتی چای ایرانی اصل مرغوب

فروشگاه اینترنتی چای ایرانی اصل مرغوب

فروشگاه اینترنتی چای ایرانی اصل مرغوب از سایت های مرجع و معتبر در حوزه فروش عمده بهترین انواع چای ایرانی طبیعی می باشد. خرید ویژه چای سیاه، چای سبز، چای بهاره، چای فله خالص و… از هم اینک آغاز شد. اگر قیمت و کیفیت چای برای شما حائز اهمیت است بازرگانی تیدا چای ۱۰۰% اصیل را دست اول در بازار ایران و تهران عرضه می نماید.

مردم ما تا چه حد با محصولی همچون چای آشنا هستند؟ آیا در زمان خرید به ملاک های مهم و مورد توجه و اصالت چای اهمیت می دهند؟ کدام مراکز می توانند در این زمینه مشاوره خوب و در نهایت چای مورد نظر را ارائه نمایند؟

چای یکی از مهم ترین انواع محصولات پخش شده در دنیا محسوب می شود. در بازار چای ایران با توجه به تقاضای بالای مصرف چای در کشور می توان سلایق و ذائقه های مختلف را شاهد بود که برآورده نمودن رضایت آن ها می تواند منجر به فروش خوب و تداوم خرید از آن برند شود. فروشگاه اینترنتی چای ایرانی یکی از منابع اصلی و عرضه کننده دست اول این محصول در کشور می باشد که به صورت مستقیم بهترین و مرغوب ترین چای را از شهر های چایخیز دو استان گیلان و مازندران به تمامی مشتریان و متقاضیان آن در کشور عرضه می نماید.

فروشگاه اینترنتی چای ایرانی

بهترین چای ایرانی در کجا و کدام منطقه کشت می شود؟

در ایران دو استان گیلان و مازندران مسئولیت خطیر تولید و پرورش چای را برعهده دارند که ۹۰% از باغات چای در گیلان و ۱۰% در مازندران موجود می باشند در نتیجه مهم ترین منابع و مراکز تولید را می توان در گیلان شاهد بود. شهر لاهیجان در شرق استان گیلان اولین نقطه پرورش چای بوده و پس از آن که با موفقیت انجام شد سپس به دیگر شهر های همجوار آن بسط و گسترش یافت. هم اینک بهترین چای اصیل ایرانی را می توان به این شهر نسبت داد و فروشگاه اینترنتی چای ایرانی با استقرار در این شهر همواره چای ارگانیک و خالص را در دسترس بهتری قرار داده است.

فروشگاه اینترنتی چای ایرانی

چای ایرانی اصل مرغوب

به طور کلی چای نیز همانند دیگر انواع محصولات موجود در بازار دارای نمونه های غیر اصلی زیادی است که تشخیص و شناسایی آن ها نیز کار سختی است که از عهده افراد عادی خارج می باشد. همین موضوع نیز باعث شده تا افراد سود جو از این فرصت برای عرضه محصولات غیر اصلی چای استفاده نمایند. یکی از بهترین و مطمئن ترین راه های خرید انواع چای اصل مرغوب مراجعه به فروشگاه اینترنتی چای ایرانی است که ارتباط و پخش سریع محصولات را به راحتی و مستقیما در سطح کشور فراهم نموده است.

  • شناخت چای اصل
  • وجود زر در چای
  • داشتن هولوگرام بر روی کارتن در صورت بسته بندی و برند بودن چای
  • عدم یکدست مشکی بودن چای
  • نداشتن بویی شبیه به ادکلن
  • وجود زر در نمونه های چای بهار
  • زبر و تیز بودن چای نه نرم و لطیف بودن آن
  • عدم رنگپذیری سریع در آب

فروشگاه اینترنتی چای ایرانی

فروشگاه اینترنتی چای ایرانی

متقاضیان و مشتریانی که دغدغه خرید چای اصل را دارند باید مراکز اصلی و معتبر آن را به جهت خرید برگزینند. فروشگاه اینترنتی چای ایرانی تیدا تنها یکی از مراجع اصلی و معتبر عرضه کننده چای اصل در کشور می باشد. این فروشگاه اینترنتی تمامی محصولات خود را با قیمت دست اول و تضمین اصالت و کیفیت عرضه می نماید. کارشناسان فروش این فروشگاه اینترنتی آماده همکاری با تمامی فعالان و تاجران حوزه چای در سراسر کشور بوده و توانایی تامین هر میزانی از چای ایرانی اصل مرغوب را دارا می باشند. در این فروشگاه می توان با توجه به حجم تقاضا از خرید عمده چای تا خرید کیلویی آن را شاهد بود. چای سرگل بهاره، چای ممتاز اعلای ایرانی، چای قلم لیزری، چای شکسته در نمونه های چای سیاه و چای سبز به صورت فله از جمله بالاترین حجم تقاضا را به خود تخصیص داده اند.

از مزیت های فروشگاه اینترنتی چای چیست؟

  • توزیع سریع و بی واسطه چای در سطح بازار
  • ارائه قیمت ارزان تر چای به متقاضیان
  • تنوع محصولات موجود و دادن حق انتخاب بیشتر به مشتری
  • عرضه چای های اصل
  • فروش مارک های معتبر بسته بندی و فله
  • فرهنگ سازی بهتر و بیشتر چای ایران
  • امکان خرید عمده و جزیی در کنار هم
  • معرفی و شناخت چای برای جذب بازار بیشتر

فروشگاه اینترنتی چای ایرانی

فروش عمده انواع چای ایرانی

با توجه به اهمیت مصرف و تقاضای بالای چای اصل در بازار لذا بازرگانی تیدا با سال ها سابقه در زمینه پخش چای اعلا در بازار توانسته در تامین و تهیه دست اول بهترین چای طبیعی ایرانی همواره با فروش عمده انواع چای ایرانی شمال علی الخصوص چای لاهیجان در کنار شما عزیزان باشد. جهت تکمیل سبد سفارشات خرید عمده و انواع چای مورد نظر می توانید سفارشات خود را ثبت و چای سنتی اعلا را از فروشگاه اینترنتی چای ایرانی در سراسر کشور در اختیار داشته باشید.

مرکز خرید چای اصل در تهران

با توجه به سهم قابل توجه تقاضای چای در بازار تهران و وجود انواع چای در این بازار لذا در دسترس بودن چای اصل و خالص بسی کار سخت و دشواری برشمرده می شود چرا که برای شناختت باید فرد متخصص و متبحری بود. از آنجا که مرکز چای شمال یکی از نقاط و قطب های نزدیک به این بازار برشمرده می شود لذا برای خرید چای از فرصت های عالی برای خریداران محسوب می گردد چرا که می توان تضمینی و مستقیم ظرف کوتاه ترین زمان ممکن به بهترین چای درجه ۱ و ممتاز با اصالت و درصد خلوص بالا دست پیدا نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای ایرانی

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر به صورت تازه …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام