بازرگانی تیدا
خانه / چای سیاه / صادرات چای سیاه ایرانی با ارزان ترین قیمت

صادرات چای سیاه ایرانی با ارزان ترین قیمت

صادرات چای سیاه ایرانی با ارزان ترین قیمت و در تناژ بالا را چگونه و از کجا می توان انجام داد؟ چای اصیل ایرانی به کدام کشور ها صادر می شود؟ فروش عمده انواع چای شکسته، چای قلم و دیگر چای های صادراتی در مراکز و شرکت های معتبر شمال با بهترین قیمت خرید آغاز شد.

صادرات چای سیاه ایرانی

آیا می دانید که بزرگترین کشورهای صادر کننده چای در دنیا به ترتیب چین، کنیا و هند هستند؟ آیا می دانید که سهم صادرات چای در بازار جهانی بیش از ۷ میلیارد دلار است؟ کشور ما ایران نیز از جمله کشور های واردکننده چای است که در کنار آن به تولید چای نیز مشغول می باشد در نتیجه در رده صادرکنندگان چای نیز نقش مهمی را دارا می باشد. تولید کنندگان چای در کنار شرکت های معتبر صادراتی با بکارگیری اصول بازاریابی و بسته بندی توانسته اند به بازار های بین المللی محصولات متنوع چای را در درجه بندی مورد درخواست و تقاضا صادر کنند.

با توجه به اینکه چای سیاه و چای سبز دو چای مهم از تولیدات در ایران هستند اما همواره چای سیاه موفق به جذب و بازار یابی بیشتری در زمینه صادرات به اقصی نقاط دنیا شده است. با توجه به قیمت های جهانی چای و ارزش ریالی چای ایران اما صادرات چای سیاه ایرانی با ارزان ترین قیمت برای بسیاری از کشور ها رقم می خورد در نتیجه بازار چای ایران را مناسب برای خرید عمده انواع چای و کسب سود بالا در نقاط دیگر دنیا می دانند.

تفاوت چای سیاه صادراتی با چای قابل عرضه در بازار داخلی چیست؟

این سوال شاید در ذهن بسیاری از شما وجود داشته باشد اما باید بدانید به واقع تفاوت خاصی با هم ندارند. در صادرات چون حجم بالای چای مورد نظر قرار دارد قطعا قیمت ها تا حد زیادی پایین تر بوده و معمولا برای کسب سود از چای های با ارزش قیمت بالا کمتر استفاده می گردد مگر در مواقع خاص برای کشور هایی با سخت گیری های بالا.

صادرات چای سیاه

اسامی چای سیاه صادراتی ایرانی با بیشترین تقاضای خرید

  • چای شکسته ممتاز سیاه
  • چای شکسته ۱
  • چای شکسته ۲
  • چای قلم ساده
  • چای قلم سورت شده
  • چای باروتی درشت
  • چای باروتی ریز
  • چای خاکه

چای سیاه اصیل ایرانی به کدام کشور ها صادر می شود؟

  • عراق
  • ترکیه
  • ارمنستان
  • روسیه
  • تاجیکستان
  • ازبکستان
  • گرجستان
  • افغانستان
  • آلمان

صادرات چای سیاه

قیمت چای صادراتی ایرانی

برای تجار و بازرگان چه داخلی و چه خارجی قیمت چای بسیار حائز اهمیت است چراکه می تواند افزایش سفارش و کاهش یا انصراف از آن را در پی داشته باشد. قیمت چای صادراتی بسته به :

  1. نوسانات ارزی بازار
  2. نوع چای
  3. درخواست خرید فله یا بسته بندی
  4. حجم تقاضا
  5. اینکه برداشت کدام فصل باشد متغییر است.

اما برای صادرات چای سیاه با ارزان ترین قیمت در مرکز چای ایرانی به دلیل عرضه دست اول و مستقیم همیشه می توان چای مورد نظر را به راحتی جستجو نمود حال فرقی نمی کند این تقاضا در بهار باشد یا تابستان و زمستان و یا فصلی مانند زمسان که برداشت چای را نداریم.

آیا می دانید کدام چای سیاه بیشترین حجم صادرات را دارد؟

به طور حتم نوع چای با توجه درخواست کشور مقصد متفاوت و متمایز می باشد اما چای شکسته با داشتن سطوح کیفیتی مختلف یکی از نمونه چای های پرتقاضا در زمینه صادرات است چرا که کیفیت مدنظر و قیمت معادلی را دارا می باشد.

صادرات چای سیاه

صادرات چای سیاه با ارزان ترین قیمت

برای صادرات چای سیاه با ارزان ترین قیمت نیاز داریم تا مراکز مهم و اصلی آن را یافته و با دسترسی به تنوع چای ها بتوان انتخاب درست و هوشمندانه ای را انجام نمود. قطع به یقین می توان مراکز فعال در زمینه صادرات را به توجه به موقعیت کشت و تولید چای در شمال در اختیار داشت. مرکز چای شمال با فعالیت در زمینه صادرات چای ایران این آمادگی را دارد تا در تهیه و تامین دست اول چای ها با تنوع در کیفیت و رنج قیمت ارزان شما را یاری رسانده و امور مربوطه در این رابطه را بدون دغدغه انجام نماید.

صادرات چای سیاه ایرانی

مرکز فروش چای سیاه صادراتی فله

در میان میزان درخواست خرید چای های صادراتی تقاضای حمل چای به شکل فله بیشترین میزان را دارا است چرا که در این صورت قیمت تا حد بسیاری کاهش یافته و با حدف هزینه های جانبی سودآوری بیشتری را هم به دنبال خواهد داشت. یکی از مزیت های چای ایران خلوص و سلامت بالای آن است و بسیاری از کشور ها چای درجه یک و خالص ایران را خریداری و روی آن فرآوری و با نام و برند خود بسته بندی و وارد چرخه واردات به کشور هایی نظیر کشور خودمان با قیمت بالا می نمایند. صادرات چای سیاه و چای سبز در مرکز فروش چای شمال در حال انجام می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه بهاره

چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک قیمت و خرید از لاهیجان

چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک قیمت و خرید از لاهیجان در اختیار متقاضیان قرار …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام