بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / صادرات چای ایرانی به افغانستان

صادرات چای ایرانی به افغانستان

صادرات چای ایرانی به افغانستان و سایر کشور های آسیای میانه، روسیه، عراق، ترکیه و… چگونه انجام می گردد؟ آیا از تجار چای هستید و به دنبال خرید عمده چای صادراتی با قیمت ارزان هستید؟ بازرگانی تیدا در زمینه صادرات و بازاریابی در جهت گسترش مصرف چای ایرانی همواره فروش انواع چای فله صادراتی و بسته بندی را انجام می نماید.

چای یکی از محصولات مهم برای کشور های در حال تولید محسوب می شود چرا که با وجود آن و صادراتش به اقصی نقاط جهان می توانند ارزآوری و سود خوبی را تجربه نمایند. با توجه به امکان و وجود شرایط تولید چای در ایران لذا شاهد موقعیت خوب توزیع آن در کشور های هم مرز منطقه و اقصی نقاط دنیا هستیم که تولید نشدن چای در کشوری مانند افغانستان فرصتی برای صادرات چای ایرانی به این کشور را فراهم نموده است.

آیا می دانستید که مصرف چای در افغانستان سالانه چیزی حدود ۳۰ میلیون کیلوگرم می باشد؟ با توجه به شرایط فوق فعالان اقتصادی ایران درحوزه تجارت چای می توانند از این فرصت به بهترین نحو ممکن بهره مند شوند زیرا بستر و زیر ساخت خوبی را در این زمینه در کشور فوق شاهد می باشیم. افغانستان چای خود را از ۱۵ کشور تامین می نماید و عمده واردات از سمت بندرعباس و بندر کراچی بوده و از کشور های تامین کننده اصلی چای در افغانستان می توان از:

  • ایران
  • چین
  • ویتنام
  • کنیا
  • پاکستان نام برد.

صادرات چای ایرانی به افغانستان

از ویژگی ‌های جمعیتی، فرهنگی و اجتماعی افغانستان چه می دانید؟

این کشور به لحاظ فرهنگی و زبانی با ایران تشابه بسیاری دارد از این رو فرهنگ مشترک این دو کشور باعث شده تا تجار و بازرگانان دو طرف بهتر و راحت تر بتوانند با یکدیگر ارتباط بگیرند. این کشور از اقوام و مذاهب گوناگونی هم نیز تشکیل شده که با شناخت و تسلط بر آن می تواند بازاریابی بهتری را انجام نمود. صادرات چای ایرانی به افغانستان و نوع چای مصرفی آن ها می تواند به شما کمک بهتری نماید که کارشناسان مجموعه تیدا همواره آماده مشاوره و راهنمایی شما در این زمینه می باشند.

وضعیت تجارت چای افغانستان چگونه ارزیابی می شود؟

کشور افغانستان به علت توسعه ‌نیافتگی و عقب ماندن بخش صنعتی و تولید نیاز شدیدی به واردات دارد هرچند که عقیده به مصرف گرایی کمتری دارند اما متنوع نبودن اقتصاد آن سبب گردیده تا بسیاری از کالا های مصرفی روزمره همچون چای را از سایر کشورها وارد نماید چرا که کشاورزی آن چندان پیشرفته نبوده و بیشتر به چند محصول خاص محدود می گردد. از آنجا که کشور افغانستان به آب‌های آزاد دسترسی ندارد، در نتیجه مقامات این کشور تمایل بسیاری برای تجارت با کشور های همسایه همچون ایران دارند و بر طبق آمارها کشورهای ایران، پاکستان و هند یکی از اصلی‌ترین شرکای افغانستان در بحث تجارت محسوب می‌شود. در زمینه صادرات چای سالانه حجم بالایی از چای ایرانی در ۹۰% از موارد به شکل فله راهی این کشور می گردند.

فواید تجارت چای با افغانستان

  1. حمل و نقل سریع به دلیل نزدیکی این کشور و هم مرزی
  2. توانمندی ایران در برآورد نمودن نیاز ها و سلایق و ذائقه مردم این کشور از نظر چای
  3. علاقه مردم افغانستان به چای ایرانی
  4. شناخت بهتر از موقعیت اقلیمی، اجتماعی و سیاسی این کشور
  5. نبود قوانین محدود کننده جهت عبور چای

صادرات چای ایرانی افغانستان

درجه بندی چای ایرانی جهت صادرات

  • چای ممتاز
  • چای شکسته ممتاز
  • چای شکسته درجه ۱
  • چای شکسته درجه ۲
  • چای شکسته درجه ۳
  • چای قلم ساده
  • چای قلم سوزنی سورت شده
  • چای قلم درشت سورت شده
  • چای باروتی ریز
  • چای باروتی درشت
  • چای خاکه

صادرات چای ایرانی

صادرات چای ایرانی به افغانستان

بازرگانی چای تیدا (مرجع چای شمال) با سالها تجربه در صادرات چای ایرانی به اقصی نقاط دنیا به عنوان تامین کننده و صادرکننده همواره همراه شما می باشد. با خرید دست اول می توان از بهترین کیفیت و قیمت های ارزان چای بهره مند و کسب سود بیشتری را تجربه نمود ضمن اینکه تنوع چای صادراتی بالا و در نتیجه حق انتخاب بیشتری را فراهم خواهد نمود. قابل ذکر است که در این مرکز فروش چای، انواع چای به شکل فله و یا با برند شما بسته بندی و تمامی مدارک و مجوزهای صادراتی تحویل شما خواهد شد.

صادرات چای ایرانی به افغانستان

فروش کلی چای فله صادراتی درجه ۱

برای خرید چای صادراتی با توجه به کشور های مقصد نوع چای و درخواست ها از یکدیگر متمایز خواهند بود و در این حیطه معمولا با فروش بالا و عمده و کلی چای مواجه هستیم در نتیجه قیمت چای ها ارزان تر و در نتیجه مورد توجه تجار قرار دارد. فروش کلی چای فله صادراتی درجه ۱ از بهترین چای لاهیجان، املش، لنگرود، رودسر و… شرایط و بستر خوبی را در تمام سال برای تقاضای خرید کلی چای فراهم نموده و برای صادرات چای ایرانی می توان بدون دغدغه حجم و تناژ مورد نظر را تهیه و تامین نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای ایرانی

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر به صورت تازه …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام