بازرگانی تیدا
خانه / چای ممتاز / خرید چای ممتاز ۱۰۰% طبیعی ایرانی لاهیجان

خرید چای ممتاز ۱۰۰% طبیعی ایرانی لاهیجان

چای ممتاز را می توان پرفروش ترین چای ایرانی دانست. خرید چای ممتاز ۱۰۰% طبیعی ایرانی لاهیجان بهاره، تابستانه و پاییزه را با تنوعی شگفت انگیز از رایحه و رنگ با قیمت استثنایی در سراسر کشور آغاز شد. مرکز فروش چای شمال همواره چای اصل و سنتی از بهترین انواع چای سیاه و چای سبز را عرضه می نماید.

چای محصولی خاص در دنیا شناخته شده می باشد و از کشور های تولید کننده آن می توان: چین، هند، ایران، ژاپن، پاکستان، بنگلادش، آرژانتین، کنیا و… نام برد. در میان چای ها چای سیاه محبوبیت دوچندانی داشته و سرمنشاء تولید چای به چین و ژاپن باز می گردد. آیا می دانستید این محصول پرمصرف به‌طور میانگین روزی ۳ میلیارد فنجان در سراسر جهان مصرف می‌شود؟ این محصول بر حسب درجه بندی با نام های مختلفی و قیمت های متفاوت جهت دسترسی عموم قشرها عرضه و به فروش می رسد و همیشه چای طبیعی در بازار مشتریان و متقاضیان خرید بالایی را دارا می باشد و امروزه با روند صعودی مواد شیمیایی و عوارض بد آن تقاضای چای ارگانیک رو به افزایش بوده که این شرایط را در ایران و نقاط چایخیز شمالی به بهترین نحو و خالص ترین حالت شاهد می باشیم.

چای ممتاز

چای ممتاز ایرانی

چای ممتاز ایرانی یکی از انواع چای های باکیفیت و مرغوب تولید شده در کارخانه های چایسازی شمال می باشد که در این میان چای ممتاز لاهیجان معروفیت و از خرید بالاتری برخوردار بوده و در میان دوست داران چای ایرانی، به خوشمزه ترین چای شهرت دارد. در درجه بندی نیز این چای پس از چای سرگل در رده دوم جدول قرار داشته و از مرغوب ترین برگ های جوان چای به دست می آید از لحاظ سایز نیز بین چای شکسته و چای سرگل قرار می گیرد. چای ممتاز ایرانی کاملا خالص، خوش عطر، خوش طعم و خوش رنگ بوده و لقب پرفروش ترین چای را به خود تعلق داده است.

چای ممتاز سرچین بهاره درجه یک لاهیجان

چای ممتاز سرچین بهاره درجه یک لاهیجان یکی از مرغوب ترین چای ایرانی که بیشترین تقاضا در بین مخاطبین چای ایرانی و رتبه دوم در درجه بندی انواع چای شمال بعد از چای زرین را به خود اختصاص داده است. این چای درجه یک و متعلق به چین بهار می‌باشد از این رو چای بهاره نام دارد. این چای فاقد هر گونه افزودنی مجاز و غیر مجاز می‌باشد و اصالت، سلامت و کیفیت این چای تضمینی می باشد. چای ممتاز بهاره تلخی و گسی دوست داشتنی و متعادلی داشته و دانه های چای زیبایی خاصی را داشته و با سورتینگ چوب موجود در آن به حداق میزان می رسد.

چای ممتاز

چای ممتاز ۱۰۰% طبیعی ایرانی چه ویژگی های شاخصی دارد؟

  1. پرمصرف‌ترین چای ایرانی
  2. دارای سایز برگ‌ های متوسط و پیچیده
  3. طعم گس و دلنشین
  4. عطر بسیار خوب
  5. قدرت و میزان رنگ‌دهی عالی و متناسب با ذائقه های مختلف
  6. فاقد هرگونه مواد افزودنی
  7. بهترین زمان مصرف: ۱۸ الی ۲۴ ماه
  8. با توجه به کیفیت دارای قیمت مناسب

قیمت چای ایرانی ممتاز

چای ممتاز این قابلیت را دارد که در هر سه فصل برداشت ائم از بهار و تابستان و پاییز برداشت و تولید شود اما کیفیت چای هر سه فصل متفاوت و هر چه از سمت بهار به پاییز پیش می رویم از قیمت چای ها کاسته می شود. در این بین عوامل بسیاری در تعیین قیمت چای ممتاز دخیل هستندو قیمت چای ممتاز بهاره در سال ۹۸ از منابع تولید چای لاهیجان رنج قیمت عمده ۴۵ هزار تومان و جزیی ۵۰ هزار تومان بوده و پیش بینی افزایش قیمت چای ممتاز بهاره ۹۹ را با توجه به اعلام افزایش قیمت خرید برگ سبز چای داریم. اطلاع از قیمت خرید چای اصیل ممتاز در کنار سایر انواع چای فله در مجموعه بازرگانی تیدا به شکل مستقیم و ارزان تر بوده که حاشیه سود خوب و کیفیت عالی را به همراه خواهد داشت.

چای ممتاز

خرید چای ممتاز ۱۰۰% طبیعی ایرانی لاهیجان

برای خرید چای ممتاز ۱۰۰% طبیعی ایرانی لاهیجان چه راه هایی وجود دارد؟ می توان خرید حضوری را انتخاب کرد که وقت و هزینه بالاتری را می طلبد، می توان خرید اینترنتی چای از فروشگاه ها و یا سایت های اینترنتی را با حداقل صرف هزینه و وقت را برگزید و مستقیما خرید را انجام نمود و یا در بازار شهر خود با هر قیمتی آن را خرید نمود.خرید اینترنتی چای که اتصال خریدار و تامین را با هم فراهم نموده بستر خوبی برای خرید این روز های متقاضیان شده زیرا خواهند توانست هم جزیی و هم عمده تنوعی از چای اصل و خالص را به آسانی انجام نمود. برای خرید چای سیاه و چای سبز ممتاز و از نوع درجه یک از همین حالا از فرصت پیش رو نهایت استفاده را نمایید.

چای ممتاز

فروشگاه اینترنتی چای شمال عرضه کننده بهترین چای باکیفیت و اصل

این روز ها برای بهتر دیده شدن تامین کنندگان اصلی چای همانند دیگر محصولات به معرفی و خرید و فروش انواع چای در فضای مجازی و فروشگاهی پرداخته اند که رضایت فروشنده را بابت افزایش فروش و خریدار را به جهت کیفیت بالا و اصل چای و قیمت های پایین تر در پی داشته است حتی در این فضا امکان عرضه چای صادراتی و صادرات چای نیز وجود داشته و خریداران می توانند بهترین چای ممتاز، چای قلم خوش رایحه، چای باروتی، چای شکسته و… را در این فضا خریداری نمایند.

مزیت خرید چای از فروشگاه چای شمال :

  • قیمت ارزان تر
  • سرعت در انتقال
  • اطمینان از حصول مرغوبیت چای
  • سهم خرید کیلویی و عمده
  • کیفیت اصل و دسترسی به خالص ترین چای دنیا
  • امکان خرید تنوعی از چای های ارزان و گران تر
  • خرید چای فله ای و از بهترین مارک چای
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای ممتاز بهاره

قیمت چای سیاه بهاره ممتاز لاهیجان ۱۴۰۳

قیمت چای سیاه بهاره ممتاز لاهیجان ۱۴۰۳ را از کجا و کدام مراکز فروش چای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام