بازرگانی تیدا
خانه / چای لاهیجان / خرید چای لاهیجان بهاره اصل اینترنتی

خرید چای لاهیجان بهاره اصل اینترنتی

خرید چای لاهیجان از جمله تجارت های سودآور با توجه به قیمت های مناسب و سطح کیفی بالا می باشد که در این میان چای بهاره از بهترین انواع چای است که به عنوان یک چای اصل و خالص محبوبیت بالایی دارد. خرید چای لاهیجان بهاره اصل اینترنتی در حجم عمده و جزیی از معتبرترین کارخانه های چایسازی شمال به صورت تضمینی در حال انجام است.

چای لاهیجان

کاشت چای در سراسر دنیا در کشور های محدودی در حال انجام می باشد و در ایران نیز کاشت چای از شهر لاهیجان آغاز و پس به نقاط همچوار در استان مازندران نیز بسط و گسترش یافت. خرید چای لاهیجان هم اکنون با توجه به نام آشنا و قدمت در این زمینه به یکی از مهم ترین موارد جهت خرید های حجم بالا تبدیل شده و چای سیاه بالاترین میزان تولید و پس از آن چای سبز در رده بعدیی تولید و فروش قرار دارد.

شاید بسیاری از شما با واژه چای بهاره، چای تابستانه و چای پاییزه نا آشنا باشید و تنها چای را با نام چای و درجه مورد نظر خود خریداری می نمایید، اما لازم است بدانید که چای ها در سه زمان از سال قابلیت برداشت دارند و در زمستان به بوته ها اجازه استراحت و تجدید قوا داده می شود. چای هر فصل خصوصیات خاص خود را دارا است به طوری که چای بهاره دارای رایحه و کیفیت بالا و هر چه از برداشت این فصل دور می شویم از کیفیت ها کمی کاسته شده اما چای رنگدهی بالاتری را به خود می گیرد.

چای لاهیجان

چای بهاره چیست و چه خاصیتی دارد؟

به برگ های سبز چای که در بهار برداشت شده و طی عملیات خاص در کارخانه خشک می گردند چای های بهاره می گویند که چای های این فصل نیز دارای درجه بندی (سرگل، ممتاز، شکسته، قلم، باروتی و خاکه) همانند چای سایر فصول می باشند. چای های این فصل تلخی و گسی بیش از چای های دیگر را دارند و در رایحه سرآمد می باشند.

اگر اهل نوشیدن چای خارجی هستید و می خواهید این چای را بنوشید قطعا تفاوت این دو را احساس خواهید نمود زیرا چای ایرانی خالص و بدون افزودنی به بازار عرضه شده و بسیاری از چای های واداتی با افزوده شدن اسانس این طعم تلخی از آن ها حذف گردیده و طعم رو به شیرینی دارند.
از خاصیت های چای لاهیجان بهاره می توان به :

  • رفع خواب آلودگی
  • رفع خستگی
  • افزایش دادن تمرکز
  • کالری پایین
  • کاهنده کلسترول
  • رقیق کننده خون
  • مانع رشد سلول های سرطانی
  • ادرار آور
  • رفع تب
  • از بین بردن ویروس ها و التهابات داخلی بدن و… اشاره نمود.

بهترین چای بهاره لاهیجان

این دو چای از چای های خاص در بازار چای ایرانی هستند که چای سرگل خاص و ویژه و تنها مربوط به چین بهاره است و شما برداشت این چای را در سایر فصل ها مشاهده نخواهید نمود. چای در این فصل اوج قیمت را داشته و مشتریان بسیاری به دنبال خرید چای لاهیجان بهاره اصل می باشند. چای ممتاز نیز دارای طعم مورد پسند توسط اکثر سلایق است و همیشه آمار بالای فروش را از آن خود می نماید. دانه های پیچش دار چای این رده از چای را خاص نموده و اکثر خریداران طعم و رنگ این چای را بسیار دانشین و محبوب می دانند.

بهترین چای بهاره

زمان خرید چای لاهیجان

همان طور که گفته شد چای در سه فصل بهار، تاستان و پاییز به فاصله هر ۴۵ روز برداشت می شود. چای بهاره بهترین نمونه چای در طول سال بوده و برای کسانی که به دنبال قیمت پایین هستند نیمه دوم سال یعنی پاییز مناسب ترین زمان، و برای کسانی که به دنبال اوج کیفیت چای هستند بهار بهترین زمان جهت خرید چای لاهیجان است. خرید چای لاهیجان بهاره اصل اینترنتی از طریق فروشگاه و سایت مرجع و منبع چای شمال در حال انجام است و سیل طرفداران بالای این چای خرید اینترنتی آن را به طی بعد ها مسافت ترجیح می دهند. زمان خرید چای لاهیجان محدود نبوده و شما در هر زمان از طول سال می توانید خرید عمده و جزیی خود را از انواع چای این خطه تنها با هماهنگی از طریق کارشناسان و مشاورین مجموعه انجام نمایید.

خرید چای لاهیجان بهاره

ویژگی چای بهاره اصل لاهیجان

  • عطر بیشتر نسبت به سایر چای ها
  • رنگ عالی
  • خاصیت بالا
  • ترد و شکننده بودن دانه چای
  • وجود دانه های زر در چای
  • رویت تکه های ریز برگ سبز چای به دلیل حرارت بالا ندادن به برگ ها به جهت جوان بودن و سوخته نشدن برگ ها

چای بهاره اصل لاهیجان

چای لاهیجان چه ترکیبی داشته و دلایل محبوبیت این چای

بین ۶۰ تا ۸۰% درصد از چای لاهیجان از بهترین و مرغوب ترین قسمت برگ ها تشکیل شده است و مابقی چای ها مربوط به ساقه بوته چای است و از همین رو می توان طعم و عطر بسیار مطبوعی را در چای این خطه شاهد بود. زیرا ساقه های چای قسمتی هستند که رایحه چای در آن ها جریان داشته و به همین رو پس از خشک شدن عطر دلنشینی را در خود به جای خواهند گذاشت. در چای لاهیجان از هیچ افزودنی و رنگدانه های شیمیایی استفاده نمی گردد و گیاه های چای در بهترین حالت ممکنه بدون دستکاری و شرایط ایده آل رشدی پرورش می یابند و حال آنکه شرکت های تولیدی چای خارجی برای محصولات خود از مواد شیمیایی استفاده میکنند که ضرر زیادی برای سلامت مصرف کنندگان دارد از این رو تقاضای زیادی برای این محصول در سراسر کشور وجود دارد. هم اینک

  • کیفیت بالا
  • قیمت خوب
  • طبیعی بودن چای ها
  • سرعت در پخش
  • دسترسی آسان در هر زمان از طریق فضای مجازی از دلایل دیگر محبوبیت این چای می باشند.

چای لاهیجان

خرید چای لاهیجان عمده ای و اینترنتی

خرید عمده ای چای برای بسیاری از عمده فروشان و تاجران چای از موارد مهمی می باشد. امروزه حتی در خرید های خانگی نیز شاهد سفارش های اینترنتی می باشیم، زیرا خرید مستقیم و اعتماد بیشتر از این طریق برای خریداران به اثبات رسیده است. هم اکنون برترین برند های چای و چای اصیل ایران را می توانید از طریق خرید چای لاهیجان از طریق اینترنتی تهیه و خریداری نمایید. در ضمن جدیدترین لیست قیمت و موجودی چای سنتی و خالص لاهیجان را می توان از این طریق در اختیار داشته و خرید آگاهنه و خوبی را برای خود رقم زد. شیوه مدرن خرید اینترنتی و عمده چای از این طریق در سطح جهانی در حال افزایش بوده و مشتریان از طریق فضای مجازی به سهولت به منابع تولید و مراکز فروش و به دور واسطه های متعدد دست پیدا خواهند نمود.

خرید چای لاهیجان اینترنتی

خرید چای لاهیجان بهاره اصل اینترنتی

هم اینک بسیاری از خریداران چای لاهیجان را فروشندگان عمده، شرکت ها، تجار و به نوعی تمامی اقشار شامل می شوند. اگر به دنبال خرید تنوعی از چای فله ای مرغوب و بسته بندی های معتبر هستید ساده ترین راه پیش رو ی خود را برگزینید قطعا شما که از سرچ کنندگان گوگل بوده اید و از این طریق به سایت و مرکز معتبر خرید چای پیوسته اید می توانید سفارشات عمده و جزیی خود را به ما اعلام تا پس از طی مراحل ادرای در سریع ترین زمان آن را درب محل کار و یا منزل خود تحویل بگیرید.

خرید چای لاهیجان

تست چای برای اطمینان از اصل بودن

  1. اندکی از چای را در فنجان آب سرد و یا آب گرم ریخته، چای نباید سریع رنگ دهد اگر این عمل سریع اتفاق افتاد ای تقلبی و اگر این زمان طول کشید چای اصل است.
  2. چای تقلبی موجو در فنجان چای رنگش بر دیواره فنجان می نشیند اما چای اصلی این اتفاق برایش نمی افتد.
  3. چای تقلبی رنگش پس از دم کشیدن گل آلود است و حال آنکه چای اصیل رنگش شفاف و دلنشین است.
  4. لایه چربی موجود بر روی سطح چای نشان از استفاده از افزودنی در چای دارد.
  5. بوییدن چای خشک و حس کردن رایحه طبیعی از چای نه بوی ادکلن
  6. عدم نرم و لطیف بودن دانه چای بلکه زبر و ضخیم بودن چای

قیمت خرید چای لاهیجان در سراسر ایران

شاید بحث قیمت چای در حجم خرید را نتوان نادیده انگاشت، زیرا یکی از عوامل مهم در کنار کیفیت دارا بوده چای همین موضوع باشد. مسلما خریداران این توقع را از چای تولید داخله خواهند داشت که با قیمت یکسان در سطح کشور به فروش رسیده و یا از نمونه های وارداتی نرخ کمتری دارا باشند. در واقع ارزان تر بودن چای داخله را نمی توان از چای های وارداتی انکار کرد اما برای رسیدن به قیمت واحد و یکسان مرکز و نمایندگی پخش چای لاهیجان توانسته این موارد را از طریق دریافت سفارشات اینترنتی حل نموده و نرخ های مناسب و یکسانی را در سطح کشور ارائه نماید. برای داشتن قیمت روز و عمده چای لاهیجان بهتر است تا حتما به کارشناسان مربوطه در ارتباط باشید.

نام چای قیمت مصرف کننده  (تومان)
چای سیاه سرگل لاهیجان ۴۰۰۰۰
چای سیاه ممتاز لاهیجان ۳۵۰۰۰
چای سیاه شکسته ۱  لاهیجان ۲۲۰۰۰
چای سیاه شکسته ۲ لاهیجان ۲۰۰۰۰
 چای سیاه قلم لاهیجان ۲۵۰۰۰
چای سیاه قلم سوزنی لاهیجان ۳۵۰۰۰
چای سیاه قلم درشت لاهیجان ۳۰۰۰۰
چای سبز ممتاز لاهیجان ۳۵۰۰۰
چای سبز شکسته ۱ لاهیجان ۲۲۰۰۰
چای سبز شکسته ۲ لاهیجان ۲۰۰۰۰
چای سبز قلم لاهیجان ۲۵۰۰۰
چای سبز قلم ریز لاهیجان ۳۵۰۰۰
چای سبز قلم درشت لاهیجان ۳۰۰۰۰
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید انواع چای لاهیجان

خرید انواع چای لاهیجان اصل و درجه یک

خرید انواع چای لاهیجان اصل و درجه یک فله را می توان از سوی معتبرترین …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام