بازرگانی تیدا
خانه / چای قلم / خرید چای قلم درجه یک

خرید چای قلم درجه یک

چای قلم در رده سوم و یک چای خالص و سنتی ایرانی برشمرده می باشد. چرا خرید چای قلم درجه یک ایرانی پیشنهاد می شود؟ برای استعلام قیمت چای قلمی شمال لاهیجان و سایر انواع چای شکسته، ممتاز، سرگل و… بهترین راهکار چیست؟

چای قلم

چای قلم چیست؟

این چای یکی از چای های سنتی با رایحه و رنگی دلنشین است که در رده سوم بعد دو چای سرگل بهاره و چای ممتاز قرار دارد. از نظر ظاهر درشت ترین چای ایرانی است که وجود ساقه های چای سبب شده تا رایحه متفاوت و بی نظیری را بتوان در این چای شاهد بود. این چای به چای قهوه خانه ای نیز معروف است چرا که قیمت مقرون به صرفه ای داشته و همچنی نمی توان خواص بی نظیر این چای اصیل ایرانی را نادیده گرفت.

چرا چای قلم بهاره؟

برداشت برگ های سبز چای از نیمه دوم فصل بهار در نواحی چایخیز شمالی آغاز و می توان با توجه به یکدوره استراحت زمستانی و تجدید قوا انتظار داشتن بهترین برگ ها و در نتجه مرغوب ترین چای ها را داشت. برداشت برگ سبز بهار و تولید چای سبب شده تا با توجه به در جریان بودن رایحه فراوان در ساقه ها و کرک های روی برگ سبز چای بتوان شاهد یک رایحه رویایی و عالی در این چای بود. از این رو خرید چای قلم درجه یک بهاره از جمله پیشنهادات عالی برای خریداران در سراسر ایران و استفاده از مزیت های برشمرده در این چای می باشد.

انواع چای قلمی

  • قلم سنتی با چوب
  • قلم بدون چوب سوزنی
  • قلم درشت
  • چای ساقه
چای قلم
Dried black tea with spices. the toning. selective focus

برداشت های متوالی چای قلم با چه نامی شناخته شده اند؟

  • برداشت بهاره قلم
  • قلم تابستانه
  • قلم پاییزه

تفاوت چای قلم با چای ممتاز را می دانید؟

  • چای ممتاز ظاهر ریزتری دارد.
  • چای قلمی دیر دم تر از ممتاز است.
  • از نظر فروش چای ممتاز در رده پرفروش ترین قرار دارد.
  • میزان رایحه در نوع سنتی چای های قلم بالاتر از ممتاز است.
  • از نظر ارزش قیمتی چای ممتاز در رده بالاتری قرار دارد.
  • چای ممتاز وزین و حجم و فضای کمتری را اشغال می کند.

چای قلم

خرید چای قلم درجه یک

برای خرید چای درجه یک چه راهکاری دارید و برای اینکه یک چای خوب و مرغوب بخرید چه معیار ها و ملاک هایی دارید؟ چای قلم دارای انواع و اقسام درجه بندی ها و کیفیت است که پیشنهاد می شود تا برای خرید چای قلم درجه یک حتما مراجع و مراکز تخصصی چای شمال را برگزینید. در اینصورت شما می توانید به تنوع خوبی از بهترین چای فله اصل و اعلاترین چای بهاره سال با کیفیت تضمینی و سلامت مورد تایید دست پیدا نمایید. سطح کیفیت چای های شمال ایرانی بسیار بالا و می توان فرصت و گزینه عالی برای خرید ارزان تر چای از نمونه های وارداتی و غیر استاندارد و حاوی رنگ باشد.

چرا خرید چای قلم درجه یک ایرانی پیشنهاد می شود؟

این چای با داشتن ظاهر درشت و حفظ تمامی خواص در خود از بهترین چای ها بوده که خاصیت بسیار داشته و مصرف روزمره ان مشکلی را ایجاد نمی نماید. ضمن اینکه ملین و کیفیت (رایحه و رنگ) دلنشینی را در خود نهان دارد.

چای قلم

قیمت بهترین چای قلمی لاهیجان

شهر لاهیجان دارای مراکز و کارخانه های متعدد تولید و فروش چای است که همگی دارای استاندارد بالا و کاملا خالص و بدون هیچ افزودنی غیر مجازی هستند. برای دریافت قیمت روز بهترین چای قلمی لاهیجان و سایر نمونه چای سیاه و چای سبز اعلای این منطقه می توانید از طریق بازار چای شمال اقدام و لیست قیمت خوب و با حاشیه سود خوبی را دریافت کنید. خرید مطمئن و تضمینی چای را در سراسر ایران می توان از طریق خرید اینترنتی چای با سایت های معتبر انجام نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای قلم بهاره

قیمت چای قلم بهاره درشت لاهیجان ۱۴۰۳

قیمت چای قلم بهاره درشت لاهیجان ۱۴۰۳ چند است؟ برای استعلام قیمت انواع چای اصیل …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام