بازرگانی تیدا
خانه / چای سیاه / خرید چای سیاه ممتاز لاهیجان اینترنتی

خرید چای سیاه ممتاز لاهیجان اینترنتی

خرید چای سیاه از فروشگاه اینترنتی چای شمال رضایت بسیاری از خریداران را به دلیل ارسال مستقیم و قیمت های مناسب به همراه داشته است. خرید چای سیاه ممتاز بهاره لاهیجان یکی از بیشترین حجم سفارش های عمده و جزیی را دارا بوده که مستقیم از درب کارخانه ارسال می گردند. فروش بهترین انواع چای اصیل ایرانی در سراسر ایران آغاز گردید.

مزه دوست داشتنی چای آنهم چای سیاه محال است که برای ما ایرانی ها واژه ناآشنایی باشد. این چای جنبه تجاری بالایی را در سطح جهانی دارا می باشد به طوری که سهم تولید چای سیاه ۷۰% و چای سبز ۳۰% را تشکیل می دهد. مصرف چای در بین مردم ما برای چندین بار در طول شبانه روز بوده و سرانه سالانه مصرف چای توسط هر فرد در کشور ما چیزی حدود ۱/۴ کیلوگرم می باشد. اما آیا می دانید که برای تولید چای سیاه چه میزان برگ سبز چای نیاز است؟
برای تولید هر کیلو چای سیاه میزان ۶ کیلوگرم برگ سبز چای مورد نیاز است که در این زمان انتخاب نوع برگ مرغوب و جوان می تواند کیفیت نهایی چای را تعیین نماید.

خرید چای سیاه لاهیجان

انواع چای سیاه جهت خرید

  • چای سرگل
  • چای ممتاز
  • چای شکسته
  • چای قلم
  • چای باروتی
  • چای خاکه

خرید انواع چای سیاه

کدام چای سیاه جهت خرید مناسب تر می باشد؟

اصولا چای های حاصل از برگ های بالایی و جوان چای بالاترین سطح کیفیت را دارا می باشند. چای ممتاز یکی از چای های اعلای ایرانی با عطر، طعم و رنگ بی نظیر و قابل برداشت در سه فصل بهار، تابستان و پاییز است که می تواند با متناسب بودن عطر و طعمش با ذائقه اکثر افراد پیشنهادی ویژه جهت خرید محسوب شود.

خرید چای سیاه ممتاز

راه های خرید چای سیاه

  • خرید حضوری
  • خرید عمده

خرید چای سیاه لاهیجان اینترنتی

موارد قابل تشخیص در خرید چای سیاه مرغوب

  • پیچش دانه چای
  • وزن چای (وزین بودن چای)
  • رنگ ظاهری چای
  • رایحه طبیعی چای
  • وجود دانه های سر زرد و ساقه در چای

خرید چای سیاه مرغوب

قیمت خرید چای سیاه لاهیجان

شاید در بازار چای به قیمت های مختلفی از چای ها با برند ها، بسته بندی ها و انواع فله ای آن برخورده باشید و شاید شناخت و تشخیص آن ها را برای شما سخت و دشوار نموده است. اما قطعا همه شما به دنبال خرید چای سیاه یا… مرغوب و درجه هستید که چای لاهیجان با توجه به تولید در داخل و کیفیت بالا و کاملا سالم و ارگانیک با داشتن قیمت ارزان تر یکی از بهترین گزینه های خرید می باشد. قیمت خرید هر یک از چای ها بر حسب نوع چای و سطح کیفیت متفاوت از یکدیگر است برای آگاهی و دریافت قیمت روز کارشناسان مجموعه آماده همکاری با شما می باشند.

قیمت خرید چای سیاه لاهیجان

راهکار افزایش خرید چای لاهیجان

  1. تبلیغات گسترده و مجازی
  2. قیمت مناسب و کیفیت بالا
  3. پخش به موقع و دسترسی سریع چای در بازار
  4. ارائه بسته بندی های شکیل و متناسب با سلیقه ها

خرید چای لاهیجان

خرید اینترنتی چای سیاه ایرانی

امروزه خرید های اینترنتی راه آسانی را برای دست یافتن به منابع و مراکز فروش چای ایجاد نموده اند که می توان در آن به راحتی و بدون واسطه با قیمت دست اول خرید خود را در حجم مورد نظر به انجام رساند. هم اینک خرید چای سیاه و دیگر چای های سبز و حتی چای ترش از طریق مرجع مقابل در حال انجام می باشد و فرصت مناسبی را برای خریداران آن فراهم نموده است.

امتیاز
5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه بهاره

چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک قیمت و خرید از لاهیجان

چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک قیمت و خرید از لاهیجان در اختیار متقاضیان قرار …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام