بازرگانی تیدا
خانه / چای سیاه / خرید چای سیاه ممتاز بهاره

خرید چای سیاه ممتاز بهاره

خرید چای سیاه ممتاز بهاره ۹۹ از حجم کم تا عمده و کلی در بازار سراسر ایران آغاز شد. به نظر شما قیمت چای ایرانی ممتاز چند است؟ خرید و فروش مرغوب ترین انواع چای ائم از قلم، شکسته، باروتی، شکسته و ممتاز دست اول با قیمت های بسیار مناسب در حال انجام می باشد.

آیا به دنبال چای خوب و درجه یک در بازار هستید؟ آیا پرفروش ترین چای ایرانی را می شناسد؟ شیوه خرید چای را چگونه انجام می دهید؟ آیا روش های خریدی را استفاده می کنید که صرفه اقتصادی بیشتر و قیمت های ارزان تری دارند؟ پیشنهاد خرید چای در چه زمانی را می دهید؟

خرید چای سیاه ممتاز

چای سیاه ممتاز بهاره

برگ های بالایی و انتهایی چای نقش مهمی را در تولید چای خوب و مرغوب دارا هستند چرا که بیشترین مواد مغذی در آن ها در جریان بوده و چون ضمخت نیستند به شکل راحت تری از طریق مالش با دستگاه ها در کارخانه به چای خشک تبدیل می شوند. چای ممتاز نیز حاصل برداشت بهترین برگ ها و قابل برداشت در فصل بهار، تابستان و پاییز است که اصطلاحا با فصل برداشت نیز خوانده می شود (چای ممتاز بهاره). چای سیاه ممتاز بهاره رایحه ویه ای داشته و چای مورد علاقه توسط ذائقه های مختلف است و از مهم ترین پیشنهادات خرید برای متقاضیان می باشد. این چای :

  • پرمصرف‌ترین و پرفروش ترین چای ایرانی بوده
  • برگ‌های متوسط و پیچیده دارد
  • طعم گس و دلنشین
  • تلخی و گسی متعادل و دلنشین
  • عطر بسیار خوب و عالی
  • رنگ‌دهی بسیار عالی
  • فاقد هرگونه مواد افزودنی
  • زمان دمکشیدن ۱۰ الی ۱۲ دقیقه (دیردم)
  • بهترین زمان نگهداری این چای ۱۸ الی ۲۴ ماه

خرید چای سیاه ممتاز

خرید چای سیاه ممتاز بهاره

چای سیاه از جمله چای ها پرفروش در بین ما ایرانی هاست و سفارش خرید آن را در انواع متنوع با توجه ذائقه و رنج قیمت شاهد می باشیم، اما همواره خرید چای سیاه ممتاز، سرگل و چای قلم لیزری سیاه در سبد خریداران وجود داشته و می توان به جرات این ۳ چای را از پرتقاضا ترین چای ها از سمت خریداران دانست. برای خرید و ثبت سفارش در هر زمان می توانید از طریق بازرگانی تیدا که در لاهیجان مستقر بوده اقدام و بهترین چای اعلای موجود در بازار را با بهترین قیمت خریداری کنید.

خرید چای سیاه ممتاز

قیمت خرید چای سیاه ممتاز بهاره ۹۹

چای ممتاز در رده دوم جدول طبقه بندی چای قرار داشته و در نتیجه دارای رنج قیمتی بالاتری نسبت به چای شکسته و قلم خواهد بود. قیمت خرید چای سیاه ممتاز بهاره در سال ۹۹ عمده ۶۰۰۰۰ تومان و جزیی ۷۵۰۰۰ تومان از طریق بازار چای شمال تعیین و عرضه شده است جهت دریافت قیمت سایر انواع چای می توانید با ما همراه شده و قیمت های روز و ارزان تری را دریافت نمایید.

پیشنهاد بهترین زمان خرید چای

یکی از سوالات بسیار از سمت خریداران در مورد زمان خرید چای است. فروش چای در همه سال در مجموعه انجام و بدون محدودیت می توانید سفارشات خود را ارائه نمایید اما برای خرید چای تازه در بهار نیمه دوم اردیبهشت هر سال مناسب ترین زمان جهت دریافت چای درجه یک و اصیل بوده که می توانید اقدام به ثبت سفارش نمایید.

شیوه خرید چای

  • خرید سنتی یا حضوری
  • خرید اینترنتی چای

خرید چای سیاه ممتاز

فروش اینترنتی چای سیاه ممتاز

این راه یکی از راه های مطمئن و پراستقبال بوده که امروزه با موانع موجود رشد یافته و بر خرید سنتی در حال پیشی گرفتن می باشد. مراکز فعال فروش چای شمال همواره در تلاشند تا چای اصل و سنتی را از طریق فروشگاه اینترنتی چای و یا سایت ها عرضه و از این رو دسترسی سریع و بهتری را فراهم کنند. با خرید اینترنتی چای سیاه ممتاز با قیمت ارزان تر و کیفیت بالاتر و به شکل تضمینی در اختیار قرار دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش چای ممتاز

فروش چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ لاهیجان

فروش چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ لاهیجان از کارخانه چایسازی برای متقاضیان عمده و کیلویی …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام