بازرگانی تیدا
خانه / چای ممتاز / خرید چای سیاه ممتاز ایرانی

خرید چای سیاه ممتاز ایرانی

خرید چای سیاه ممتاز ایرانی لاهیجان را با قیمت ارزان همراه با سایت تخصصی چای شمال در سراسر ایران تجربه نمایید. با خرید اینترنتی چای بهترین چای دستی، چای سرگل و انواع چای اصل بهاره، عمده و کیلویی زیر نرخ بازار در دسترس قرار دارد. پرفروش ترین چای سال را از طریق بازرگانی تیدا در تهران و سایر شهرستان ها خریداری نمایید.

در دهه ی اخیر عرضه کنندگان چای تلاش نموده اند تا حجم تولیدات خود را افزایش دهند تا پاسخ گوی این میزان نیاز بازار باشند و همچنین کیفیت و بازار پسندی انواع محصولات خود را بالا ببرند و به گونه ای که هم اکنون مراکز چایسازی شمال ایران به یکی از قطب های تولید چای درجه یک و برتر در منطقه به حساب آیند.

اگر قصد خرید چای سیاه به صورت عمده با کیفیت فوق العاده را دارید توصیه می شود، ابتدا عرضه کنندگان فعال در این زمینه را شناسایی نموده تا از به روزترین قیمت آن مطلع شوید چرا که همواره این مراکز در تلاش اند تازه ترین محصول را با نرخ مناسب به سراسر شهرها توزیع نمایند.

خرید چای سیاه ممتاز

چای سیاه ممتاز

این رده از چای با این نام از جمله چای های پرفروش بازار چای ایران را شامل می شود چرا که علاوه بر تهیه شدن از بهترین و جوان ترین برگ های بالایی ساقه چای دارای رنج قیمت ارزان تر از نمونه های وارداتی و ۱۰۰% خالص، بدون اسانس و سالم می باشد. در جدول رده بندی می توان چای ممتاز را پس از سرگل در رده دوم دانست.

  • رایحه عالی
  • قدرت رنگ بالا
  • فاقد اسانس
  • فاقد هر گونه مواد شیمیایی در برگ های چای
  • پیچش دانه بندی به دلیل استفاده از برگ های مرغوب
  • بازار پسندی بالا
  • قابلیت تولید و برداشت در بهار،تابستان و پاییز

از ویژگی های این چای اعلای ایرانی می باشند.

فرق چای ممتاز و چای سرگل را می دانید؟

چای سرگل از جمله چای های خاص و رده اول جدول اسامی چای داخلی است و تنها قابلیت برداشت در چین اول بهار را دارا است لذا نمی توان آن را در سایر برداشت ها دید اما چای ممتاز در هر سه چین قابلیت برداشت و تولید دارد. چای سرگل به دلیل داشتن غنچه های میانی حاوی زر می باشد که نمی توان آن را در دیگر رده ها شاهد بود، لذا چای زرین سرگل بهترین چای و چای ممتاز پرفروش ترین چای نام دارد.

خاصیت چای ممتاز اصل

  • آنتی اکسیدان بالا
  • کالری پایین
  • کاهش دهنده کلسترول
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • استحکام استخوان ها
  • کاهش غلظت خون
  • کاهنده فشار خون
  • افزایش ادرار و دفع سموم بدن
  • ضد سرماخوردگی

خرید چای سیاه ممتاز

خرید چای سیاه ممتاز ایرانی

خریداران عمده و جزیی چای جهت خرید همواره به دنبال چای مرغوب با کیفیت بالای رنگدهی و رایحه می باشند می توان به جرات خرید چای سیاه ممتاز را به تمام خریداران پیشنهاد داد چرا که نمونه ایرانی و تولید داخل آن کاملا تضمینی و خالص عرضه شده و می توان به شکل دست اول و مستقیم آن را با نازل ترین قیمت بازار در اختیار داشت.

خرید چای سیاه ممتاز

پخش چای سیاه ممتاز در بازار چای ایران

دانستن بهترین مارک چای برای بسیاری از مشتریان حرفه‌ای مهم و اساسی است. چای اصل ممتاز که بهترین نحو و ۱۰۰% خالص تولید شده باشد زود تیره نمی شود و هرگز عطر و طعم خود را از دست نمی‌دهد. بزرگ‌ترین مرجع تخصصی پخش چای در بازار ایران با عرضه چای از تولید به مصرف و پخش پر رونق چای، موجب توسعه‌ی روز افزون فروش چای اصیل و سنتی ایرانی شده است.

امروزه انواع چای ارگانیک و با‌کیفیت به صورت بی سابقه ای در بازار ایران به فروش می‌رسند و این امر حاکی از کیفیت بالای چای ایرانی و حمایت مصرف کنندگان از انواع چای درجه یک و طبیعی دارد. خرید چای سیاه ممتاز ایرانی موجود در سطح بازار داخلی کاملا بهداشتی، استاندارد و ارزان‌ قیمت است و مهم‌ترین هدف ارائه دهندگان حاضر در بازار چای عرضه‌ی بهترین چای و جلب رضایت و اعتماد خریداران است.

عوامل موثر بر عرضه‌ی چای در ایران کدامند؟

  1. نوع بازار یابی
  2. میزان رقبای داخلی و خارجی
  3. میزان استقبال مشتریان
  4. نحوه‌ی فر‌وش
  5. قیمت انواع چای
  6. میزان تولید انواع چای و غیره.

از آن جایی که عرضه‌ی چای در بازار ایران از مزایا و ویژگی های مثبتی برخوردار است، امروزه همه‌ی خریداران با استفاده از اینترنت و بازار مستقیم چای از خرید چای سیاه ممتاز در کنار سایر انواع چای سنتی و ۱۰۰% خالص و طبیعی بهره‌مند شوند. در حال حاضر فروشندگان با بازار‌یابی قوی توانسته‌اند مردم را با نمونه‌ترین محصولات خود آشنا کنند.

خرید چای سیاه ممتاز

خرید پرفروش ترین چای باغات شمال

خریداران چای در بازار همواره به دنیال چای با فروش بالا هستند که مرغوبیت قابل توجهی را برای خریداران داشته باشد و شمال ایران به دلیل وجود بهترین آب و هوا برای کشت چای همواره در تولید این محصول جایگاه مهمی در سطح کشور داشته است. همواره آگاه باشید که به دلیل مرغوبیت چای شمال و از آن جا که همیشه برای جنس خوب بدل آن نیز وجود دارد سودجویان و کلاهبرداران زیادی هستند که اقدام به فروش چای بی کیفیت خود به عنوان چای شمال می کند ضرر های بسیاری به خریداران وارد می‌کنند. برای خرید چای سیاه ممتاز اصل و اعلاترین نمونه چای اصیل سیاه و چای سبز درجه یک بازرگانی تیدا در لاهیجان فرصت خوب و استثنایی را برای شما در سطح بازار چای ایران رقم زده است.

قیمت خرید چای سیاه ممتاز بهاره ۹۹

قیمت چای سیاه ممتاز بهاره ۹۹ به شکل عمده ۶۰ الی ۶۲ هزار تومان و قیمت جزیی این چای از محل تولید ۷۵ هزار تومان بوده و حداقل حجم سفارش عمده شامل ۵۰ کیلو و حداقل خرید خانگی میزان ۲ کیلو گرم پذیرفته و ثبت خواهد شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای ممتاز بهاره

قیمت چای سیاه بهاره ممتاز لاهیجان ۱۴۰۳

قیمت چای سیاه بهاره ممتاز لاهیجان ۱۴۰۳ را از کجا و کدام مراکز فروش چای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام