بازرگانی تیدا
خانه / چای سیاه / خرید چای سیاه به قیمت ارزان

خرید چای سیاه به قیمت ارزان

خرید چای سیاه به قیمت ارزان در مرجع چای شمال (بازرگانی تیدا) آغاز شد. فروش عمده انواع چای درجه یک ایرانی جهت عرضه در بازار داخل و صادرات در مجموعه امکانپذیر می باشد. فرصت خرید اینترنتی بهترین چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم و… را با ما در سراسر ایران تجربه نمایید.

خرید چای سیاه و نوشیدن آن با فرهنگ مردم ما و همه دنیا گره خورده است و این چای توانسته جایگاه مستحکمی را در میان سایر چای های موجود در بازار به خود اختصاص دهد. با توجه به کیفیت ها و دسته بندی های مختلف چای سیاه لذا می توان آن را در رنج قیمت مختلف از ارزان تا گران شاهد بود.

  • نوع برگ سبز برداشت شده
  • منطقه تولید چای و شیوه تولید
  • فصل برداشت
  • شرایط جوی

در کیفیت نهایی چای بسیار تاثیرگذار می باشند.

چای سیاه

چای سیاه ایرانی اصل

در ایران باغات چای در امنیت کامل و به دور از هجوم هر گونه آفت و حشره ای بوده که آن را بی نیاز از سم پاشی و آلودگی نموده است در فرآیند تولید نیز این اجازه از کارخانه ها سلب شده تا هیچ افزودنی و محرکی به چای اضافه نشود در نتیجه چای حاصله کاملا سالم و طبیعی بوده و دارای رایحه و رنگ ۱۰۰% خالص می باشد که امروزه به عنوان یکی از سالم ترین انواع چای در دنیا نام نهاده شده است. از درجه بندی های چای سنتی سیاه از کیفیت بالا به پایین و رنج قیمتی می توان از :

  • چای سرگل زرین سیاه
  • چای ممتاز سیاه
  • چای قلم سیاه
  • چای شکسته سیاه
  • چای باروتی سیاه
  • چای خاکه سیاه نام برد.

خرید چای سیاه

مشخصات چای سیاه ایرانی

  1. دیردم
  2. طعم گس
  3. مقدار کافئین متوسط
  4. مناسب جهت مصرف روزانه
  5. رنگ ۱۰۰% طبیعی
  6. مزه تلخ به دلیل عدم دستکاری بر برگ سبز چای در کارخانه
  7. مقدار مناسب ۵ گرم برای هر نفر
  8. زمان تقریبی دم کشیدن ۱۰ الی ۱۵ دقیقه
  9. فاقد اسانس و افزودنی

خرید چای سیاه

چرا اکثر مردم چای سیاه مینوشند؟

حتما همه شما بعد از نوشیدن چای سیاه البته از نوع خالص و فاقد افزودنی احساس خوشایندی همچون رفع خستگی، بهبود سردرد و شادابی را تجربه کرده اید. رنگ زیبا و مزه و عطر دلنشین این چای آن را به یک نوشیدنی روزانه مبدل نموده است.

آیا می دانید چای سیاه حاوی کافئین و همچنین مقدار کمی تئوفیلین است؟ این مواد سبب می شوند ضربان قلب تسریع و در نتیجه افزایش جریان خون به مغز می شود و احساس آرامش را به دنبال خواهد داشت.

میزان کافئین موجود در چای سیاه چقدر است؟

این میزان در چای طبیعی و خالص حاوی ۵۰-۹۰ میلی گرم کافئین در هر فنجان است که با کاهش سطح هورمون استرس کورتیزول تمرکز فرد را بیشتر خواهد نمود.

خرید چای سیاه

خرید چای سیاه به قیمت ارزان

قیمت چای قطعا با توجه به نوع چای ها و کیفیتی که دارند مختلف و متفاوت می باشند. در بازار چای ایران چای های وارداتی و داخلی در کنار هم در حال عرضه و رقابت می باشند که چای ایران قیمت ارزان تری را دارد ضمن اینکه قابلیت دسترسی به منابع آن راحت تر، سالم تر و متناسب با ذائقه ما می باشد. برای خرید چای سیاه به قیمت ارزان مجموعه بازار چای شمال بهترین چای لاهیجان را به شکل مستقیم و دست اول در سراسر بازار عرضه و از این رو می توان قیمت های واحد، ارزان تر و چای درجه یک و مرغوب تری را جهت خرید در اختیار داشت.

خرید اینترنتی چای سیاه در فروشگاه چای شمال

این روز ها خرید محصولات مختلف از طریق اینترنتی در کشور ما بسیار رایج و با دسترسی راحت تر و ارتباط تولیدکننده و مشتری معرفی و فروش بالاتر محصول ارتباط خوبی و رضایتمندانه ای را ایجاد نموده است. هم اینک خرید اینترنتی چای سیاه در فروشگاه چای شمال در کنار مرغوب ترین چای سبز اعلای ایرانی فراهم و خریداران عمده و جزیی خواهند توانست به چای تازه و تولید سال دسترسی راحتی پیدا نمایند و با صرف هزینه اندک بهترین و متنوع ترین چای سنتی و اصل را در اختیار داشته باشند. خرید چای سیاه بهاره فله را تضمینی و دست اول با قیمت ارزان تر بازار همراه با ما تجربه نمایید.

حداقل حجم سفارشات خرید چای سیاه چقدر است؟

این میزان برای خرید های خانگی از حداقل ۲ کیلو آغاز و برای خرید های عمده حداقل از ۵۰ کیلو می باشد ضمن اینکه در مورد چای صادراتی این میزان متغیر و شامل حداقل یک کانتینر و انجام أمور مربوطه می باشد.

خرید چای سیاه

پخش عمده چای سیاه در بازار

فروشندگان و افراد فعال در حیطه چای ایران همواره خرید دست اول چای از نقاط چایخیز همچون چای گیلان را در اولویت قرار می دهند چرا که در اینصورت سوددهی بهتر و کیفیت عالی را دارا می باشند. بازرگانی تیدا با پخش عمده چای سیاه در بازار سراسری توانسته چای خالص و اصیل را توزیع، از این رو حجم خرید چای سیاه از طریق سفارشات آنلاین افزایش و چای تولید هر فصل به شکل تازه با قیمت مناسب در دسترس و اطمینان از خرید و سطح کیفیت های بالایی را می توان از این طریق تجربه کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه بهاره

چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک قیمت و خرید از لاهیجان

چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک قیمت و خرید از لاهیجان در اختیار متقاضیان قرار …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام