بازرگانی تیدا
خانه / چای سیاه / خرید چای سیاه ایرانی کیلویی

خرید چای سیاه ایرانی کیلویی

خرید چای سیاه ایرانی کیلویی و به قیمت امروز را از کجا بخرم؟ خرید اینترنتی انواع چای سیاه و چای سبز ایرانی در مرجع تخصصی چای شمال در حال انجام می باشد. فروش بدون واسطه چای درجه ۱ و اعلا فله و بسته بندی در بازار چای ایران آغاز شد.

خرید چای سیاه

چای سیاه ایرانی

این چای به شیوه سنتی و تحت تاثیر قرار گرفتن برگ های سبز چای در عملیات اکسیداسیون رایحه و رنگ خاص خود را به دست آورده و سبب ایجاد یک چای عالی و بی نظیر می گردد. چای سیاه ایرانی ۷۰% از سهم تولید را دارا بوده و هم به شکل فله و هم بسته بندی با برند های برتر چای در بازار به فروش می رسد.

اسامی چای سیاه برحسب کیفیت

  • چای سیاه سرگل
  • چای سیاه ممتاز
  • چای سیاه قلم لیزری
  • چای سیاه شکسته ۱
  • چای قلم ساده
  • چای شکسته ۲
  • چای سیاه باروتی
  • چای خاکه

خرید چای سیاه

ویژگی ها و مزیت های چای سیاه ایرانی

  1. دیر دم است
  2. هرچه دانه چای وزین تر کیفیت مرغوب تر
  3. رنگدهی چای طبیعی و زلال و تا ساعت ها این خصلت پس از دم کشیدن حفظ می شود.
  4. دانه بندی چای در صورت لمس زبر و ضخیم است.
  5. فاقد ماده افزودنی، اسانس بوده و تلخی و گسی دارد.
  6. رایحه و رنگ طبیعی دارد.
  7. تنوع کیفیت آن اجازه خرید به هر قشر خاصی را می دهد.

بازار صادراتی چای سیاه ایرانی

چای سیاه علاوه بر بازار داخل مقاصد صادراتی نیز داشته و همواره مورد توجه تجار داخلی و خارجی قرار دارد. از مهم ترین بازار هدف های آن می توان به کشور های حاشیه خلیج فارس و هم ذائقه بودن آن در این زمینه اشاره نمود. این چای در تنوع درجه کیفیت عرضه و می توان آن را از قیمت بالا و ارزان مشاهده نمود. ارز آوری خوب از خرید چای سیاه در منطقه و طبیعی بودن آن یکی از نکات مهم و قابل توجهی بوده تا در زمینه بسه بندی و قابل رقابت نمودن آن فعالیت و مدیریت بیشتری لحاظ شود.

خرید چای سیاه

خرید چای سیاه ایرانی کیلویی

یکی از بازار هایی که همیشه متقاضی خرید خود را دارا می باشد می توان به چای سیاه اشاره نمود که هم مشتریان کیلویی و هم حجم بالا و تناژ را در بر می گیرد. برای خرید این چای بسته به حجم قیمت ها متنوع و متفاوت بوده اما با فراهم بودن شرایط خرید مستقیم این امکان فراهم شده تا خرید چای سیاه ایرانی کیلویی و عمده را با قیمت های ارزان تری انجام نمود. بازرگانی تیدا با سال ها تجربه در زمینه پخش چای در بازار توانسته چای درجه یک و اصیل ایرانی را ارائه و زمینه ساز خوبی جهت تجارت در زمینه چای ارگانیک و طبیعی شمال ایران باشد.

قیمت امروز چای سیاه در بازار کیلویی چند است؟

برای دریافت قیمت چای از مراکز و کارخانه های چایسازی خواهید دید که قیمت های مختلفی را در اختیار خواهید داشت، اما بدانید که کیفیت تمامی چای ها متفاوت از هم و مقایسه حتی چای دو کارخانه نزدیک به هم کار چندان درستی نمی باشد چرا که منطقه، شیوه تولید و نوع برگ ها در کیفیت تاثیر بسیاری دارند. برای داشتن قیمت امروز خرید چای سیاه در بازار می توانید از طریق مجموعه مقابل و کارشناسانواحد فروش اقدام و از قیمت امروز چای در باز به شکل کیلویی و عمده مطلع شوید.

خرید چای سیاه

خرید اینترنتی چای سیاه

راه حل ساده برای دست یابی به کیفیت تازه و درجه یک چای و قیمت های ارزان خرید اینترنتی چای از طریق فروشگاه اینترنتی چای، خرید آنلاین و سفارش در فضای مجازی می باشد. برای خرید چای سیاه در انواع درجات چای ممتاز و چای سرگل، چای قلم و شکسته و.. به شکل چای فله و برند می توانید هماهنگی های لازمه را با مرکز و مرجع تخصصی چای تیدا انجام و سفارشات خود را در هر حجمی در هر نقطه از کشور در اسرع وقت تحویل بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه سرگل

چای سیاه سرگل ممتاز بهاره لاهیجان قیمت و خرید عمده

چای سیاه سرگل ممتاز بهاره لاهیجان قیمت و خرید عمده از طریق فروشگاه چای شمال …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام