بازرگانی تیدا
خانه / چای سرگل / خرید چای سرگل بهاره

خرید چای سرگل بهاره

چای سرگل بهاره رتبه اول چای تولید شده در ایران را دارد. خرید چای سرگل بهاره ممتاز لاهیجان با مناسب ترین قیمت در سراسر بازار چای ایران امکان پذیر می باشد. با مرکز فروش چای شمال در لاهیجان اعلاترین چای سرگل ممتاز را دریافت نمایید.

چای سرگل بهاره

چای سرگل بهاره چیست و چه مشخصاتی دارد؟

اولین رتبه جدول طبقه بندی چای را می توان به این چای مرغوب نسبت داد که از سر غنچه های گیاه چای در آغاز بهار برداشت و حاصل می شود. این چای لقب زرین یا سرچین را نیز دارا بوده و ارزش قیمت آن در رده بالاتری از دیگر چای هایی چون چای ممتاز و قلم و شکسته قرار دارد امکان تولیدش تنها در اولین برداشت میسر بوده و خرید چای سرگل بهاره لاهیجان در اولین نوبت ثبت سفارشات قرار دارد.

چای سرگل بهاره

خواص چای سرگل بهاره

  • آنتی اکسیدان بالا و ضد سرطان
  • ضد دیابت
  • مناسب برای تناسب اندام
  • کاهش دهنده کلسترول
  • کاهش غلظت خون
  • رفع کننده اضطراب و استرس
  • عدم سوزش معده
  • رفع التهابات داخلی
  • حفاظت از پوست
  • استحکام استخوان ها

چای سرگل بهاره

سنجش بازار سفارشات چای سرگل

با توجه به اهمیت کیفیت و شکل ظاهر این چای در رده بسیار بالایی قرار داشته و با توجه به قیمت بالا بسته بندی کمتری از این چای در بازار مشاهده می گردد لذا با آغاز و حجم یافتن تولید شاهد خرید و فروش فله ای این چای در میان خریداران می باشیم که با توجه به وزین بودن در کیسه های ۳۰ کیلویی قابل عرضه و در صورت خرید جزیی در بسته های سلفونی شفاف پرس و قابل ارسال هستند. به دلیل ارسال مستقیم تمای چای فله اصل و با تضمین می باشند لذا بازار خوبی را جهت عرضه به خود تخصیص داده است.

چای سرگل بهاره

خرید چای سرگل بهاره

مراکز تخصصی و عرضه چای در نقاط چایخیز از مهم ترین مراجع جهت ثبت سفارشات برشمرده شده و همواره چای تولید تازه را مستقیم در سراسر کشور عرضه می کنند. برای خرید چای سرگل بهاره بهترین نمونه چای اصیل و ارگانیک ایرانی مرجع چای تیدا در لاهیجان آماده همکاری با متقاضیان بوده و سفارشات عمده و جزیی با حداقل ۲ کیلو و ۳۰ کیلو پذیرفته و در بسته های سنتی و کیسه ای از طریق راه های ارتباطی سریع ارسال و تحویل می گردند.از زریق مراکز اصلی فروش می توان بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ها را دریافت نمود.

چای سرگل بهاره با بهترین قیمت در سراسر ایران

از آنجا که چای سرگل از برگ های نازک و جوان بالایی گیاه چای حاصل می شوند و دارای پیچش و با اصطلاح وزین بودن در دانه بندی چای خشک می باشند لذا انتظار قیمت بالایی را می توان از این چای داشت. کارخانه ها و مراکز فروش آن ها با عرضه مستقیم این چای توانسته اند در کاهش نرخ بازار نقش مهمی را داشته باشند و برای خرید چای سرگل بهاره می توان کیفیتی فراتر و تازه را تجربه نمود چرا که راه های دسترسی افزایش و خرید اینترنتی چای فرصت بهتری را جهت شناخت و تامین چای فراهم نموده است.

چای سرگل بهاره

فروش عمده چای سیاه سرگل ممتاز بهاره

چای های برداشت فصل بهار تقاضای بالایی را در بازار دارند لذا فرصت خوب و مناسبی برای فعالین و فروشندگان چای برشمرده شده تا با خرید عمده و فروش چای سودآوری خوبی را تجربه نمایند. چای سیاه با داشتن رایحه و رنگ دلنشین بسیار مورد توجه بوده و چای سیاه سرگل ممتاز بهاره از نظر رایحه، رنگ و طعم سرآمد و فروش بالایی را دارا است. چای سرگل بهاره، چای قلم سنتی بهاره، چای ممتاز، چای ساچمه ای برداشت بهار، چای باروتی و چای شکسته از تنوع های موجود برداشت بهار می باشند و هریک به نوبه خود از برترین رده های بردشات شده در طول سال محسوب می گردند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه شمال

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲ در بازار چند است؟ برای خرید چای سیاه سرگل …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام