بازرگانی تیدا
خانه / چای سرگل / خرید چای سرگل بهاره گیلان

خرید چای سرگل بهاره گیلان

خرید چای سرگل بهاره گیلان را می توان از نیمه دوم بهار و آغاز برداشت چای با تقاضای بالا شاهد بود. مرکز فروش چای شمال بهترین انواع چای بهاره ائم از چای قلم، ممتاز، شکسته و.. را با مناسب ترین قیمت و بی واسطه از لاهیجان عرضه می نماید.

خرید چای سرگل

چای سرگل بهاره گیلان

همان طور که از نام این چای پیداست برداشت و تولیدش در بهار می باشد. آغاز برداشت برگ سبز در بهار از برترین غنچه ها و برگ های چای منجر به تهیه یک چای اصیل و سنتی با نام چای سرگل می گردد که مهم ترین قطب تولید آن در گیلان بوده و این زمان مهم ترین زمان تلاش و تکاپو در بین چایکاران منطقه می باشد. این چای به لحاظ کیفیت در رده بالایی قرار داشته و رایحه و کیفیت بسیار بالای آن را مجزا و محبوب تر نموده است.

فرق چای سرگل و ممتاز در چیست؟

  1. چای سرگل حاوی غنچه میانی یا زر چای است
  2. درصد رایحه چای سرگل بالاتر از ممتاز بوده
  3. چای سرچین یا سرگل تنها در بهار برداشت می شود
  4. چای ممتاز امکان برداشت در بهار، تابستان و پاییز را دارد
  5. ارزش قیمت چای زرین سرگل بالاتر است
  6. چای ممتاز سورت و دانه هایش پیچش بیشتری دارد
  7. قدرت رنگدهی در برداشت تابستانه و پاییز بالاتر است
  8. ارزش قیمت چای بهاره سرگل بالاتر از ممتاز می باشد

خرید چای سرگل

خرید چای سرگل بهاره گیلان

مراکز فروش چای گیلان در نواحی چایخیز همواره آماده همکاری با متقاضیان چای بوده و در هر زمان از سال با توجه به تداوم در برداشت برگ سبز چای می توان افدام به خرید و ثبت سفارش از این مراکز نمود. خرید چای سرگل بهاره گیلان در صدر تقاضا قرار داشته و خریداران کیفیت و اصالت این چای را شناخته و آن را از برترین چای ایرانی موجود در بازار چای می شناسند. خرید چای فله ای و پرداخت هزینه کمتر سبب شده تا استقبال بیشتری اینگونه چای ها شده و بتوان تنوعی از کیفیت را در رده بندی های مختلف با اصالت و مرغوبیت کاملا درجه یک در اختیار داشت.

قیمت خرید چای سرگل بهاره

قیمت خرید چای سرگل بهاره در بازار های مختلف و عوامل متعدد دخیل در آن متفاوت بوده اما همواره در شمال ایران می توان بهترین کیفیت و قیمت را دریافت نمود. در مرکز چای شمال بهترین انواع چای لاهیجان در حال عرضه بوده و می توان قیمت یکسانی از رده چای سیاه و چای ممتاز را دریافت نمود. قیمت خرید چای سرگل بهاره ۹۹ عمده هر کیلو ۶۵ هزار تومان و جزیی هر کیلو ۸۰ هزار تومان چه سیاه و چه نوع سبز عرضه گردیده است.

خرید چای سرگل بهاره

فروش عمده چای سرگل در فروشگاه چای شمال

در فروشگاه چای شمال برترین نمونه چای ها از برداشت بهار، تابستان و پاییز عرضه و خریداران امکان انتخاب تنوعی از چای های خوش رایحه و خوش رنگ را به صورت ۱۰۰% خالص و طبیعی خواهند داشت. خریداران عمده چای نیز می توانند سفارشات خرید چای سرگل بهاره، چای ممتاز، چای قلم و… را با خیالی آسوده و فرصتی سریع از این مرکز تجربه و حاشیه مناسبی را دریافت نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه شمال

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲ در بازار چند است؟ برای خرید چای سیاه سرگل …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام