بازرگانی تیدا
خانه / چای سرگل / خرید چای سرگل بهاره لاهیجان

خرید چای سرگل بهاره لاهیجان

خرید چای سرگل بهاره با توجه به تست کیفیت و طعم و مزه آن در بین ایرانی ها رو به افزایش است. چای سرگل لاهیجان از جمله چای هایی با قیمت و کیفیت بالاتر نسبت به سایر انواع چای های دیگر بوده. از هم اکنون می توانید فروش ویژه بهترین چای های ایرانی را با ما تجربه نمایید.

چای سرگل

این چای به دلیل استفاده غنچه و دو برگ پس از آن و تازه و شاداب بودن برگ چای به این نام خوانده می شود و برداشت آن تنها در اردیبهشت ماه هر سال با توجه به مساعد بودن تمامی شرایط انجام می شود. طعم تلخ و گسی خاص و رنگ خوش این چای طبیعی سبب شده تا بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

چای سرگل

چای سرگل بهاره لاهیجان

آیا چای سرگل بهاره و چای بهاره با هم تفاوت دارند؟

این سوال برای بیشتر خریداران وجود دارد که در جواب باید گفت بله، چای سرگل بهاره به دلیل اینکه تنها در فصل بهار برداشت می شود به این نام ملقب است اما چای بهاره به انواع چای های برداشت شده در بهار اتلاق می شود ائم از خود سرگل، ممتاز، شکسته، قلم، باروتی و خاکه که هریک از این ها درجه های چای با توجه به کیفیت و شکل ظاهر می باشند.

خواص چای سرگل

به دلیل تازه و ترد بودن برگ ها خواص و فواید بی نظیر آن عبارتند از :

  • آرامش بخش بودن
  • آنتی اکسیدان فراوان و ضد سرطان
  • چربی سوزی
  • خوش بو کننده دهان
  • استحکام استخوان
  • ضد التهاب و…

دلیل تقاضای بالای چای لاهیجان

چای لاهیجان با توجه به قدمت، آب و هوای حاکم بر منطقه، تجربیات فراوان تولیدکنندگان و نظارت خاص و مراکز متعدد چای دارای سطح کیفی بالاتری بوده و سبب شده تا مورد توجه جهت خرید و صادرات برای فعالین عرصه صنعت چای باشد و چای سیاه و چای سبز از جمله تولیدات چای ایران را تشکیل می دهند.

خرید چای لاهیجان

چای لاهیجان

خرید چای سرگل

شاید خرید چای سرگل به دلیل محدودیت در برداشت برای متقاضیان به صورت مستقیم در هر نقطه از کشور امکان پذیر نباشد لذا می توان جهت خرید چای و مشاوره در زمینه خرید سایر چای ها با کارشناسان بازار چای شمال ارتباط و هماهنگی های لازمه را انجام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه شمال

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲ در بازار چند است؟ برای خرید چای سیاه سرگل …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام