بازرگانی تیدا
خانه / چای سبز / خرید چای سبز اصل و درجه یک به قیمت ارزان

خرید چای سبز اصل و درجه یک به قیمت ارزان

خرید چای سبز اصل و درجه یک به قیمت ارزان در مرکز آنلاین فروش چای شمال آغاز شد. هم اینک از طریق سایت ها و فروشگاه های مجازی بهترین و مرغوب ترین چای سنتی و اصیل ایرانی از خطه چایخیز شمال عرضه می گردد. چای فله و برترین برند چای ایرانی بهاره فرصت عالی برای خریداران در سطح بازار را فراهم نموده است.

چای سبز این روز ها به یک بازار داغ مبدل شده و بسیاری از کارخانه های چایسازی در کنار چای سیاه اقدام به تولید چای سبز نموده و با توجه به درجه بندی چای ها می توان هر یک را متناسب با نوع درخواست در رده های مختلف تقاض ها مشاهده نمود. چای سبز به لحاظ قیمت نسبت به نمونه های چای سیاه دارای ارزش قیمتی بالاتری در بازار است و امروزه برند های مختلفی در زمینه بسته بندی و مصارف مختلف از این چای بهره می برند درست است که در صادرات چای ایران بیشتر شاهد مبادلات چای سیاه هستیم اما خرید چای سبز و درخواست کلی آن را توسط برخی از کشور ها هر چند کم شاهد هستیم و امید است تا بتوان بازار هدف بزرگ تری را با شناخت بیشتر این چای در گستره وسیع تر فراهم نماییم.

خرید چای سبز

چای سبز در شمال

این چای چون از برگ سبز چای حاصل می شود تنها موقعیت تولید در شمال ایران را داراست و در روند تولیدش مرحله تخمیر حذف و در نتیجه رنگ طاهر سبز خود را حفط و آنتی اکسیدان بالا و درصد کافئین کمتری را نسبت به نمونه های چای سنتی سیاه دارا است. موقعیت ببرداشت و تولید این چای در سه فصل بهار، تابستان و پاییز فراهم است و نوع بهاره آن دارای بیشترین حجم درخواست می باشد. اگر تلخی و گسی خاصی را در این چای احساس می نمایید به دلیل عدم دستکاری در چای و خلوص آن می باشد.

خرید چای سبز

سرگل چای سبز چیست؟

سرگل چای سبز به برگ های جوان و غنچه میانی چای در بهار گفته می شود که در حجم کم اما سطح کیفیت بالا و ارزش قیمتی بالاتر تولید می گردد. این چای خاصیت بسیاری داشته و به دلیل اسفاده از برگ های بسیار جوان رنگ سبز روشن و عالی را دارا می باشد. تلخی چای در این فصل بیش از سایر برداشت ها قابل درک بوده و می توان آن را به فراوان بودن مواد مغذی موجود در برگ های شاداب چای نسبت داد.

خواص چای سبز ایرانی چیست؟

  • آنتی اکسیدان بالا
  • ضد التهاب
  • ضد ویروس
  • ضد آلرژی
  • افزایش قوه تمرکز
  • بالابردن مقاومت سطح ایمنی بدن
  • دفع سموم موجود در بدن
  • محافظت از قلب
  • کاهش خطر لخته شدن خون و سکته
  • ضد سرطان
  • کلسترول پایین
  • لاغری و حفظ تناسب اندام
  • کاهنده استرس
  • کاهش فشار خون
  • پیشگیری از زوال مغز

خرید چای سبز

خرید چای سبز اصل و درجه یک

چای ها در بازار با انواع و اقسام مختلفی از برند ها و اسامی در حال عرضه هستند اما آیا می دانید چای ایرانی متناسب با ذائقه ما و در سطح کیفیت بالا و کاملا اصل و درجه یک به بازار عرضه می شود؟ چای سبز شمال ایران به شکل حرفه ای و با تجربه بالا توسط کارخانه های چایسازی تولید و به شکل فله و بسته بندی و کیسه ای وارد بازار می شوند برای خرید چای سبز اصل و درجه یک به شکل تازه و در حجم مورد نظر می توانید سفارشات خود را به ثبت و آن را در محل مورد نظر در سریع ترین زمان دریافت نمایید.

خرید عمده انواع چای سبز به قیمت ارزان

خریداران عمده همیشه در صدد تهیه چای مرغوب و فراهم نمودن رضایت مشتریان خود می باشند لذا برای آن ها قیمت ارزان تر و قابل رقابت در بازار بسیار مهم می باشد. برای خرید چای سبز ایرانی در حجم عمده و تنوعی از درجه بندی به شکل درجه ۱ و ۲ می توانید از طریق مرکز خرید چای شمال (بازرگانی تیدا) اقدام نموده و بهترین چای سنتی خالص و بدون اسانس را با بالاترین کیفیت و قابل رقایت در بازار چای اقدام نمایید.

خرید چای سبز

فروش آنلاین چای سبز لاهیجان

این روز ها فروش آنلاین چای برای چای اصیل و خالص ایرانی از روش های مهمی برشمرده می شود چرا که مشتریان با خرید چای از منابع تولید و فروش آن در شهر های چایخیز توانسته اند طعم ناب و دلنشین چای ایران را تجربه و به کیفیت واقعی آن و اثرات اعجاب انگیزش پی ببرند. فروش آنلاین چای سبز لاهیجان با داشتن کارخانجات برتر چایسازی و خرید چای سبز و مرغوب ترین چای سیاه اعلای بهاره فرصت عالی را پیش روی خریداران عمده و کیلویی چای قرار داده تا بتوانند چای تولید داخل را ۱۰۰% خالص در دسترس داشته باشند.

قیمت خرید ارزان چای سبز

با توجه به اینکه چای ها دارای درجه یندی مختلفی هستند لذا می توان قیمت های بالا تا ارزان را بر حسب کیفیت در آن ها شاهد بود (چای سرگل، چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم، چای باروتی و چای خاکه). اما همیشه خرید از مراکز فعال فروش چای در شهر های چایخیز این فرصت را فراهم می آورد تا چای مرغوب تر و قیمت مناسب تری را خریداری نمود. برای اطلاع از قیمت روز و ارزان تر جهت خرید چای سبز می توان از طریق مراکز فعال و تخصصی چای اقدام نمود تا علاوه بر قیمت سطح کیفیت خوبی از چای را که قابل رقابت در بازار باشد را در اختیار داشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سبز گیلان

قیمت چای سبز گیلان درجه یک بهاره ۱۴۰۲

چای سبز گیلان (لاهیجان) بهترین نمونه چای ارگانیک خالص می باشد. قیمت چای سبز گیلان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام