بازرگانی تیدا
خانه / چای سبز / خرید چای سبز از مرکز چای شمال

خرید چای سبز از مرکز چای شمال

خرید چای سبز از مرکز چای شمال با قیمت ارزان و تنوع کیفیت آغاز شد. برای اینکه بتوانید به چای سبز اصل و درجه یک ایرانی و درک خواص آن پی ببرید می توانید بازرگانی تیدا را به یاد بسپارید. فروش عمده و کیلویی بهترین چای فله بهاره، ممتاز، سرگل، قلم و طبیعی ترین چای ارگانیک دنیا در بازار ایران انجام می پذیرد.

چای های موجود در بازار چنانچه خالص و عاری از هرگونه مواد خارجی باشند می توانند فواید بیشماری را داشته باشند. چای سبز شمال ایران یکی از چای های محبوب و قابل رقابت در بازار چای است که توانسته با کیفیت بالا و ارزش قیمت مناسب عرضه شود و فواید بسیاری را به همراه داشته باشد. این چای تنها به نوشیدن ختم نشده و توانسته کاربرد های بسیاری را در صنایع مختلف پیدا نماید. اکسید نشدن برگ سبز چای در چای های سبز سبب گردیده تا خاصیت های پنهان و آشکار بسیاری یابد و امروزه در ایران بعد چای سیاه در وعده های مختلف استفاده و خرید چای سبز به شکل عمده ای و کیلویی از طریق سایت های جامع و شمالی به خوبی مشهود می باشد.

خرید چای سبز

تولید چای سبز در شمال ایران

کارخانه های چایسازی در شمال ایران با آغاز برداشت برگ سبز، تولید چای سیاه و سبز را آغاز می نمایند و همواره در تلاشند تا چای مرغوب و قابل رقابتی را با توجه به وجود چای های وارداتی به بازار عرضه کنند. تولید چای با برداشت برگ ها در سه فصل بهار، تابستان و پاییز ادامه داشته و در هر برداشت می توان ویژگی های خاص و منحصر به فردی را در انواع چای ها شاهد بود.

بزرگ ترین تولید کننده چای در ایران استان گیلان با داشتن مراکز کشت چای بیشتر و فعال بوده و در برداشت بهاره می توان چای های باکیفیت تر و درجه یک تر با رنگ سبز روشن تر نسبت به سایر برداشت ها بود. رقم بندی و اسامی چای ها با عبور داده شدن چای های خشک در مراحل انتهایی کارخانه انجام و می توان رنج کیفی و قیمتی متنوعی را از این بابت شاهد بود.

رنج کیفیت و قیمت چای سبز به ترتیب عبارتند از :

  • چای زرین سبز شمال
  • چای ممتاز سبز شمال
  • چای قلم سبز شمال
  • چای شکسته سبز شمال
  • چای باوتی سبز شمال
  • چای خاکه سبز شمال

که هریک از این ارقام بر حسب قوی و ضعیف مجدد قابلیت تقسیم بندی به ۱ و ۲ را دارا می باشند.

خرید چای سبز

خرید چای سبز از مرکز چای شمال

مرکز چای شمال به عنوان بزرگ ترین منبع تامین چای از حجم کیلویی تا تناژ بالا در بازار بهترین چای اعلا و اصل را پخش نموده و امکان خرید مستقیم و دست اول چای را برای خریداران در سطح بازار فراهم نموده است. تمامی چای ها کاملا خالص، طبیعی و بدون هیچ افزودنی به شکل فله بوده و امکان دریافت سفارش از برند های معتبر چای سبز لاهیجان نیز با وجود کارخانه های فعال چایسازی که از برند های معروف و خوش آوازه بوده وجود داشته، ضمن اینکه می تواند مرغوب ترین چای صادراتی را نیز جهت صادرات به اقصی نقاط دنیا از طریق این مرکز در اختیار داشت.

خرید چای سبز

نحوه عرضه چای سبز شمال

  • چای فله ای
  • چای مارک یا برند بسته بندی
  • چای کیسه ای (تی بگ)

قیمت چای سبز ایرانی درجه یک

حتما همه شما می دانید که قیمت چای بر حسب کیفیت، فصول مختلف برداشت و عوامل متعدد دسته بندی و در رنج قیمت خاص جای می گیرند. برای دریافت قیمت به روز و عمده چای ارتباط با مرکز معتبر و فعال می تواند بسیار موثر باشد. قیمت چای های درج شده در جدول زیر متعلق به برداشت چای بهاره ۹۹ و قیمت مصرف کننده می باشد.

نام چای قیمت مصرف کننده (تومان)
چای سبز سرگل شمال ۸۰۰۰۰
چای سبز ممتاز شمال ۷۵۰۰۰
چای سبز شکسته ریز شمال ۶۰۰۰۰
چای سبز شکسته درشت شمال ۶۰۰۰۰
چای سبز قلم با چوب شمال ۶۰۰۰۰
چای سبز قلم لیزری شمال ۷۵۰۰۰

خرید چای سبز

فروش چای سبز اصل شمال

قطعا خرید چای اصل و درجه ۱ مدنظر تمام خریداران قرار اشته اما با توجه به اشباع بازار چای ایران از انواع چای آغشته به مواد خارجی و اسانس شناخت و تشخیص چای طبیعی را با دشواری بسیاری همراه نموده است. بازرگانی چای تیدا با داشتن کارشناسان مجرب همواره بهترین چای سنتی و اصیل را به شکل مستقیم و دست اول و کاملا تضمینی در سطح بازار ایران پخش و فروش چای سبز اصل شما را در کنار چای سنتی سیاه، چای محلی و مرغوب ترین انواع چای ارگانیک و طبیعی می توان به راحتی در حجم مورد نظر انجام نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سبز ایرانی

چای سبز ایرانی اصل خرید و دریافت قیمت

چای سبز ایرانی اصل خرید و دریافت قیمت از طریق سایت اینترنتی چای شمال در …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام