بازرگانی تیدا
خانه / چای دستی / خرید چای دستی شمال

خرید چای دستی شمال

چای دستی سیاه در شمال ایران گیلان توسط چایکاران قدیمی و سنتی تولید می گردد. برای خرید چای دستی شمال چه کنیم؟ فروش چای دستی سفارشی و امکان خرید آن در کنار سایر انواع چای سیاه و چای سبز وجود داشته و قیمت های واحد و ارزان تری نسبت به بازار ارائه می گردد.

چای دستی

چای دستی چیست؟

به جز نمونه های چای کارخانه ای در نواحی شمال ایران گیلان و علی الخصوص لاهیجان تولید چای محلی و سنتی رایج است که این چای را با نام چای دستی می شناسند. در تهیه این چای برگ های مرغوب چای انتخاب و برداشت و مالش و فرآیند تولید آن از ابتدا تا انتها در منزل یا کارگاه های کوچک انجام می گردد. این چای در نهایت ظاهر درشت و ساقه های چای را دارا است که طعمی مجزا از نمونه های کارخانه ای دارد.

چای دستی چه مشخصاتی دارد؟

  1. ظاهر درشتی دارد
  2. دیردم ترین چای ایرانی است
  3. طعمی گس و تلخ داشته
  4. طعم نهایی قهوه داشته
  5. نوع پاییزه و تابستانه قدرت رنگ بالایی داشته
  6. در بسته های سلفون و سنتی عرضه می گردند
  7. شباهتش به چای قلم بسیار و از این رو در بازار حواستان باشد تا اصل آن را خرید کنید.

خواص چای دستی را می دانید؟

  • ضد سرطان
  • مناسب تناسب اندام
  • ضد آلزایمر
  • ضد تب
  • کاهش کلسترول
  • استحکام بخشیدن به استخوان ها
  • افزایش دهنده هوشیاری
  • دفع کننده سموم بدن از طریق افزایش ادرار

چای دستی

خرید چای دستی شمال

خریداران چای در طی سال های اخیر با آشنایی این چای و تست کیفیت آن همواره به دنبال خرید آن بوده و ترجیحا توصیه می شود تا سفارشات خود را مستقیم از طریق مراکز تخصصی این زمینه در شمال ایران تهیه نمایید. برای خرید چای دستی شمال در سراسر ایران همکاران ما آماده دریافت ثبت سفارشات شما و آماده سای آن ها از سمت چایکاران محلی لاهیجان بوده و می توانید بهترین چای ارگانیک اصیل ایرانی را در هر نقطه ای که هستید در اختیار داشته باشید.

فروش بهترین چای دستی لاهیجان

متقاضیان خرید چای لاهیجان در کنار ثبت سفارشات خرید خود به دنبال خرید چای دستی نیز می باشند ثبت سفارش این چای با توجه به زحمات فراوان به صورت جزیی و حجم اندک بوده و می توان مرغوب ترین انواع چای ممتاز، چای شکسته، چای سرگل، چای باروتی و کله مورچه را به صورت چای فله اصل سفارش نمود. تمامی چای های ارسالی تضمینی خالص و مستقیم ارسال و ثبت سفارش فروش اینترنتی چای از طریق فروشگاه مجازی فرصت خوبی را برای خرید چای درجه یک از خطه شمال فراهم نموده است.

چای دستی

برای خرید چای دستی شمال چه کنیم؟

با توجه به اینکه این چای سفارشی و حجم کم تولید می شود لذا در بازار چای نمی توان آن را تهیه نمود. جهت جلوگیری از دسترسی به چای تقلبی و غیر اصل توصیه می شود تا با همکاران ما در مجموعه چای شمال در ارتباط تا بهترین نمونه از چای اصل دستی و سنتی را در اختیار داشته باشید. برداشت این چای در بهار آغاز و در تابستان و پاییز تا زمان برداشت برگ سبز امکان پذیر می باشد. رنج قیمت این چای با توجه به زحمات بسیار در روند تولید بالاتر از نمونه های کارخانه ای می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید چای دستی

خرید چای دستی لاهیجان در بهار ۱۴۰۳ با قیمت مناسب

خرید چای دستی لاهیجان در بهار ۱۴۰۳ با قیمت مناسب آغاز شد. چای دستی را …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام