بازرگانی تیدا
خانه / چای گیلان / خرید چای خالص گیلان

خرید چای خالص گیلان

چای خالص است یا ناخالص؟ در شمال ایران بهترین چای اصل تولید و به جهت خرید چای خالص گیلان به صورت مستقیم و تازه با بازرگانی تیدا همراه شوید. فروش مرغوب ترین چای سنتی از لاهیجان به شکل عمده و جزیی از طریق اینترنتی راه های تامین چای به قیمت ارزان تر را فراهم نموده است.

چای خالص

چای خالص است یا ناخالص؟

چای یکی از نوشیدنی های محبوب و پرمصرف در میان مدم است که طی سال ها دستخوش تغییراتی گردیده و امروزه به صورت ناخالص در میان مردم با رنگ و رایحه مصنوعی توزیع می گردد در صورتی که چای خالص بوده و با دم کشیدن بدون نیاز به هیچ محرکی می تواند رنگ، رایحه و طعمی بسیار عالی را از خود نمایان و خواص بسیاری را برای بدن انسان به همراه داشته باشد.

شیوه پرورش و تولید چای در گیلان را می دانید؟

چای یکی از محصولات استراتژیک در این استان سرسبز است و در بهترین شرایط اقلیمی رشد و پرورش و نیازمند هیچ سموم و آفت کشی نمی باشد. در فرآیند تولید و پس از برداشت نیز در کارخانه ها باید چای ها خالص و بدون افزودنی آماده و روانه بازار شوند در نتیجه تمامی تولیدات کاملا خالص بوده و به شیوه سنتی یا ارتدوکس در کارخانه ها تولید و روانه بازار مصرف می گردند.

چای خالص

فواید چای خالص چیست؟

  • با داشتن آنتی اکسیدان فراوان یک داروی ضد سرطان است.
  • ضد عطش
  • نشاط آور و افزایش دهنده هوشیاری
  • عدم سوزش معده
  • کاهش کلسترول بد
  • مناسب برای حفط تناسب اندام
  • ضد سرما خوردگی
  • کاهش التهابات
  • پیشگیری از سکته
  • هضم بهتر و آسان غذا
  • افزایش قدرت تمرکز

چای خالص

تشخیص چای خالص ایرانی

  1. در صورت دمیدن هوا رایحه ای مطبوع و طبیعی از آن به مشام خواهد رسید.
  2. در صورت لمس، زبری دانه های چای را إحساس خواهید نمود.
  3. در صورت دم نمودن خواهید دید رنگ زلال و شفافی دارد.
  4. به هیچ عنوان سریع و در مدت ۵ دقیقه دم نمی کشد چون خالص و طبیعی است. (حداقل زمان ۱۰ الی ۱۲ دقیقه)
  5. با دارا بودن ساقه، میزان رایحه آن بسیار خوشایند تر است.
  6. رنگ ظاهر چای سیاه رو به قهوه ای است.

چای خالص

خرید چای خالص گیلان

نقاط چایخیز در استان گیلان بسیار و همواره در تمامی این نقاط أصول تولید بر مبنای یک چای سالم و درجه یک بوده و لذا می توان کیفیت های بی نظیری را در انواع چای های گیلان به وضوح شاهد بود. چنانچه به دنبال یک چای درجه یک و ۱۰۰% طبیعی در بازار هستید به شما پیشنهاد می شود تا چای خالص گیلان را خریداری و از مزیت تازه بودن و قیمت های ارزان تر آن بهره مند شوید. با اندکی تامل و نوشیدن مداوم چای ایرانی قطعا تفاوت اساسی آن را با چای های وارداتی حاوی رنگ و اسانس احساس خواهید نمود.

قیمت چای سبز و چای سیاه خالص

از نمونه های چای سیاه و چای سبز تولید شده در گیلان می توان تمامی آن ها را استاندارد و متناسب با ذائقه و فرهنگ ما ایرانی ها دانست و چون تولیدات داخل هستند لذا به جهت ارتباط بهتر با تامین کنندگان و مراکز فروش در هر پارت سفارش می توان کیفیت های عالی و قیمت های نازل تر از بازار را به خوبی شاهد بود. با توجه به تفاوت موجود در بازار چای میان قیمت های چای سبز و سیاه لذا این مرکز حداقل تغییرات را ارائه و خریداران می توانند انواع چای سنتی و اصیل گیلان را با قیمتی یکسان در سراسر کشور در تنوعی از کیفیت ها دریافت نمایند.

چای خالص

بازار خرید و فروش چای خالص گیلان

با وجود بازار عرضه و تقاضای چای در ایران لذا موقعیت خوبی برای فعالیت تولیدکنندگان و فروشندگان وجود داشته و می توان مرغوب ترین چای فله و بهترین برند و مارک چای را در حجم های بدون محدودیت و قیمت های بسیار مناسب در اختیار داشت. بازار خرید و فروش چای خالص گیلان از سوی مراکز فروش اینترنتی در سال های اخیر افزایش داشته و خریداران می توانند به شکل راحتی سفارشات را ثبت و انواع چای ممتاز، چای شکسته، چای سرگل، چای قلم و… را حتی نمونه های اعلای چای صادراتی را به جهت عرضه در برون مرز ها خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سنتی بهاره

فروش چای گیلان بهاره با قیمت عالی از لاهیجان

فروش چای گیلان بهاره با قیمت عالی از لاهیجان سبب شده تا دسترسی به چای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام