بازرگانی تیدا
خانه / چای ایران / خرید چای ایران اصل (چای لاهیجان)

خرید چای ایران اصل (چای لاهیجان)

خرید چای ایران اصل (چای لاهیجان) به قیمت هر کیلویی ارزان تر از بازار را با مرجع چای شمال (بازرگانی تیدا) انجام نمایید. انواع چای سیاه و چای سبز با بالاترین کیفیت و از برترین کارخانجات چایسازی می باشند. مرکز پخش چای ایران فروش عمده و جزیی چای سرگل، ممتاز، شکسته، قلم، باروتی را فله ای و بسته بندی فراهم نموده است.

چای ایران

چای ایران

آیا می دانستید که چای ایران با رعایت قوانین تولید چای به شکل سنتی و طبیعی یکی از بهترین چای های دنیا برشمرده می شود؟ چای سیاه و چای سبز از مهم ترین بخش تولیدات چای در نواحی چایخیز ایران است و مهم ترین و بزرگ تریین مرکز پرورش و بیشترین کارخانه جات تولید چای در استان گیلان واقع می باشند. سالانه بخش مهمی از چای ایران با توجه به هم ذائقه بودن ما با کشور های هم مرز همچون عراق، افغانستان، ترکیه، امارات و… صادر می شود و توجه بیشتر به صنعت چای ایرانی می تواند ارزآوری خوب و بهینه ای را برای کشور به همراه داشته باشد.

چای ایران

چای لاهیجان

از بهترین مراکز تولید چای با قدمت طولانی و تجربه بالا در این زمنیه می توان از لاهیجان نام برد که همواره اعلاترین چای اصیل ایرانی در این منطقه و دیگر شهر های همجوارش در حال تولید می باشد. موقعیت برداشت چای در بهار، تابستان و پاییز فراهم بوده و در زمستان اجازه استراحت به گیاه چای داده می شود و از آنجا که این گیاه بی خزان و همیشه سبز است لذا برگ های آن ارزش اقتصادی و تجاری بالایی دارند. انواع چای لاهیجان به خوش رایحه بودن مشهور بوده و در بازار چای جایگاه ویژه و تضمینی را دارا می باشند.

اسامی درجه بندی شده چای ایران به ترتیب کیفیت

  • چای سرگل بهاره
  • چای ممتاز
  • چای قلم
  • چای شکسته
  • چای باروتی
  • چای خاکه

بهترین چای ایران کدام است؟

چای سرگل که از غنچه و برگ‌ های لطیف چای به دست می‌آید از مرغوب ‌ترین و گران ‌ترین چای ایران نام دارد. چای ممتاز نیز، در رده بعدی قرار می‌گیرد و به دلیل کیفیت بالا و قیمت پایین‎‌تر پرمصرف‌ترین چای ایرانی محسوب می‌شود و طرفداران زیادی دارد. چای‌های ارزا‌تری همچون چای قلم و یا چای شکسته نیز طرفداران خاص خود را دارند و از چای های مقرون به صرفه نیز نام دارند. اما اکثر تقاضا ها چای سرگل و ممتاز هستند که علاوه بر داشتن عطر و طعمی خوب و دلنشین، خوشرنگ نیز محسوب می گردند.

چای ایران

خرید چای ایران اصل (چای لاهیجان)

همیشه در بازار چای های متنوعی از لحاظ کیفیت، نوع، برند و… عرضه می شوند اما برای اعتماد بیشتر با توجه به امکان تولید چای در کشور ما لذا انواع چای ایران با توجه به اصل و خلوص بالا از گزینه های بهتری جهت خرید محسوب می شوند و راه سودآوری بیشتری را به همراه خواهند داشت. هم اینک مراکز فروش و پخش چای لاهیجان در این شهر از طریق سنتی و فروش اینترنتی چای در فروشگاه مجازی توانسته اند گام موثر و خوبی را در جهت عرضه چای اصل به صورت مستقیم ارائه نمایند و خریداران عمده و جزیی این امکان را دارند تا چای ارگانیک و اصیل را با قیمتی کمتر و کیفیتی بیشتر به شکل تازه خریداری نمایند.

مزیت خرید انواع چای ایران

  1. دسترسی راحت
  2. امکان خرید چای به شکل تازه و دست اول
  3. قیمت های ارزان تر
  4. کیفیت تضمین شده
  5. اصالت چای
  6. بدون رنگ تقلبی
  7. حاوی رایحه طبیعی
  8. ۱۰۰% طبیعی و در نتیجه درک تلخی و گسی دلچسب در چای ها
  9. حمایت از زحمات چایکار
  10. حمایت از کارخانه های تولید چای
  11. متناسب بودن با اکثر ذائقه ها
  12. داشتن خواص فراوان

چای ایران

فروش چای ایران به قیمت درب کارخانه

کارخانه های چایسازی نقش مهمی را در تولید چای خوب و عرضه آن به بازار دارا می باشند و همواره می توان قیمت های ارزان تری را از این مکان ها در اختیار داشت. وجود کارخانه های متعدد چایسازی در نواحی چایخیز سبب شده تا بتوان قیمت های رقابی و کیفیت های متعدد از چای را در اختیار داشت و بتوان سطح رضایتمندی مشریان مختلفی را فراهم نمود. فروش چای ایران به قیمت درب کارخانه از طریق بازار چای شمال در لاهیجان آغاز و می توان قیمت انواع چای سیاه و چای سبز درجه یک را به شکل پایین تر با حاشیه سود بیشتر تجربه نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

بهترین قیمت فروش برای چای سیاه فله

چای خوب چه مارکی بخرم؟

چای خوب چه مارکی بخرم؟ آیا بهترین چای خوب و خوش طعم ایرانی را می …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام